Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann!

 

minecraft nick: kundekoret

alder: 25

 

xp: siden begynnelsen av desember.

 

grunn for å joine: har spilt alt for mye singleplayer og har lyst til å ta steget over til multiplayer. har sjekka litt rundt, og hardwork virker jo som den største norske servern, med et godt samfunn. håper jeg kan bidra :)

 

 

- kundekoret

 

Du mangler litt (At du har lest regler og hvordan du fant den)

 

 

 

Brukernavn (Dette må skrives riktig)

Lenge han/hun har spilt Minecraft

Din erfaring innen Minecraft

Hvordan han/hun fant serveren

Hvorfor han vil spille på denne serveren

Hva er din beste styrke? (Bygge store bygg, er positiv i chat og forum, etc...)

Har lest Reglene

 

 

Her har vi et eksempel:

 

Hei! mitt brukernavn er: tjnome (Det er kun små bokstaver)

 

Jeg har spilt Minecraft siden August og er svært aktiv i SMP på Hardwork-serveren. Har selv ikke spilt så mye SP, men liker å spiller med flere spillere og sammenarbeide med å bygge fantastiske byggverk. Jeg fant tilfeldigvis denne tråden her på diskusjon når jeg leitet etter en Minecraft server. Jeg har vert borti et par internasjonale, men liker best og spille med Landsmenn!

 

Jeg tru denne serveren passer midt i blinken der jeg er flink til å sammenarbeide med andre. Liker svært godt å bygge kopier av kjente byggverk fra virkeligheten. Har selv bygget White House i SP og håper jeg kan vise fram noen mine skills på denne serveren. Hva min beste styrke, er selvsagt og lage en ekte kopi av ting fra virkeligheten inni cyberspace, mer kjent som Minecraft universet. Håper folk vil hjelpe til å bygge mange kule byggverk!

 

Jeg har lest gjennom reglene og er klar for å bygge!

 

 

Lenke til kommentar

Heisann!

 

minecraft nick: kundekoret

alder: 25

 

xp: siden begynnelsen av desember.

 

grunn for å joine: har spilt alt for mye singleplayer og har lyst til å ta steget over til multiplayer. har sjekka litt rundt, og hardwork virker jo som den største norske servern, med et godt samfunn. håper jeg kan bidra :)

 

 

- kundekoret

 

Du mangler litt (At du har lest regler og hvordan du fant den)

 

 

 

Brukernavn (Dette må skrives riktig)

Lenge han/hun har spilt Minecraft

Din erfaring innen Minecraft

Hvordan han/hun fant serveren

Hvorfor han vil spille på denne serveren

Hva er din beste styrke? (Bygge store bygg, er positiv i chat og forum, etc...)

Har lest Reglene

 

 

Her har vi et eksempel:

 

Hei! mitt brukernavn er: tjnome (Det er kun små bokstaver)

 

Jeg har spilt Minecraft siden August og er svært aktiv i SMP på Hardwork-serveren. Har selv ikke spilt så mye SP, men liker å spiller med flere spillere og sammenarbeide med å bygge fantastiske byggverk. Jeg fant tilfeldigvis denne tråden her på diskusjon når jeg leitet etter en Minecraft server. Jeg har vert borti et par internasjonale, men liker best og spille med Landsmenn!

 

Jeg tru denne serveren passer midt i blinken der jeg er flink til å sammenarbeide med andre. Liker svært godt å bygge kopier av kjente byggverk fra virkeligheten. Har selv bygget White House i SP og håper jeg kan vise fram noen mine skills på denne serveren. Hva min beste styrke, er selvsagt og lage en ekte kopi av ting fra virkeligheten inni cyberspace, mer kjent som Minecraft universet. Håper folk vil hjelpe til å bygge mange kule byggverk!

 

Jeg har lest gjennom reglene og er klar for å bygge!

 

 

 

 

Har lest ingame /rules nå, og skal seff lese de fullstendige reglene når sia kommer opp :)

Fant servern av meg selv. som sagt sjekket jeg ut de fleste norske serverne, så fant jeg ut at hardwork så ut som en stor server med trivelige folk.

Lenke til kommentar

Heisann!

 

minecraft nick: kundekoret

alder: 25

 

xp: siden begynnelsen av desember.

 

grunn for å joine: har spilt alt for mye singleplayer og har lyst til å ta steget over til multiplayer. har sjekka litt rundt, og hardwork virker jo som den største norske servern, med et godt samfunn. håper jeg kan bidra :)

 

 

- kundekoret

 

Du mangler litt (At du har lest regler og hvordan du fant den)

 

 

 

Brukernavn (Dette må skrives riktig)

Lenge han/hun har spilt Minecraft

Din erfaring innen Minecraft

Hvordan han/hun fant serveren

Hvorfor han vil spille på denne serveren

Hva er din beste styrke? (Bygge store bygg, er positiv i chat og forum, etc...)

Har lest Reglene

 

 

Her har vi et eksempel:

 

Hei! mitt brukernavn er: tjnome (Det er kun små bokstaver)

 

Jeg har spilt Minecraft siden August og er svært aktiv i SMP på Hardwork-serveren. Har selv ikke spilt så mye SP, men liker å spiller med flere spillere og sammenarbeide med å bygge fantastiske byggverk. Jeg fant tilfeldigvis denne tråden her på diskusjon når jeg leitet etter en Minecraft server. Jeg har vert borti et par internasjonale, men liker best og spille med Landsmenn!

 

Jeg tru denne serveren passer midt i blinken der jeg er flink til å sammenarbeide med andre. Liker svært godt å bygge kopier av kjente byggverk fra virkeligheten. Har selv bygget White House i SP og håper jeg kan vise fram noen mine skills på denne serveren. Hva min beste styrke, er selvsagt og lage en ekte kopi av ting fra virkeligheten inni cyberspace, mer kjent som Minecraft universet. Håper folk vil hjelpe til å bygge mange kule byggverk!

 

Jeg har lest gjennom reglene og er klar for å bygge!

 

 

 

 

Har lest ingame /rules nå, og skal seff lese de fullstendige reglene når sia kommer opp :)

Fant servern av meg selv. som sagt sjekket jeg ut de fleste norske serverne, så fant jeg ut at hardwork så ut som en stor server med trivelige folk.

 

Hei den var mye bedre. Godkjent!

Lenke til kommentar

Brukernavn : horlien

Lenge han/hun har spilt Minecraft: siden starten av desember

Din erfaring innen Minecraft: spillt endel singleplayer og veldig mye på en venn sin server, men den avsluttes nå.

Hvordan han/hun fant serveren: her inne på diskusjon

Hvorfor han vil spille på denne serveren: har vært inne som gjest og det virker som en stor server med masse posetive folk (og det liker vi =) )

Hva er din beste styrke? liker å samarbeide, er hjelpsom og posetiv

Har lest Reglene

 

forøvrig så er jeg en person som fullfører det jeg har bestemt meg for og bruker den tiden det tar. har også veldig mye tid til overs ettersom jeg er fotograf, så noe må jeg jo bruke tiden min på.

 

Mvh Morlie

 

(har lest reglene)

Lenke til kommentar

Brukernavn : horlien

Lenge han/hun har spilt Minecraft: siden starten av desember

Din erfaring innen Minecraft: spillt endel singleplayer og veldig mye på en venn sin server, men den avsluttes nå.

Hvordan han/hun fant serveren: her inne på diskusjon

Hvorfor han vil spille på denne serveren: har vært inne som gjest og det virker som en stor server med masse posetive folk (og det liker vi =) )

Hva er din beste styrke? liker å samarbeide, er hjelpsom og posetiv

Har lest Reglene

 

forøvrig så er jeg en person som fullfører det jeg har bestemt meg for og bruker den tiden det tar. har også veldig mye tid til overs ettersom jeg er fotograf, så noe må jeg jo bruke tiden min på.

 

Mvh Morlie

 

(har lest reglene)

 

Ser bra ut den Godkjent!

Lenke til kommentar

Brukernavn:

 

Kristure

 

Lenge han/hun har spilt Minecraft :

 

Var vel rundt November i fjor. Var etpar klassekamerater som drev og rota litt rundt med spillet, da jeg syns det virket interesangt

 

Din erfaring innen Minecraft:

 

I det siste så har det vært mye lanspilling på skolen. Vet hvordan spillet fungerer, og hva som må til for og få dem fleste gjennstandene.

 

Hvordan han/hun fant serveren:

 

google.no og søkte på norsk minecraft server.

 

Hvorfor han vil spille på denne serveren:

 

Jo flere nordmenn, til bedre er det. Gøy og se så mange norske på en server :-)

 

Hva er din beste styrke? (Bygge store bygg, er positiv i chat og forum, etc...)

 

Vel en blanding av og grave laaaaaaaaaaaaaaaaangt ned, og lage finest bygg i gaten (hehe). Har god erfaring med chat på andre spill, så vil si at det skal gå greitt. Vil si det kommer ann på humør den dagen, og hva jeg ønsker og gjøre.

 

 

Har lest Reglene - Klarer ikke åpne siden med reglene, av en eller annen grunn. Bruker opera, muligens noen kunne sendt dem til meg via privat melding her på forumet?

Lenke til kommentar

Brukernavn:

 

Kristure

 

Lenge han/hun har spilt Minecraft :

 

Var vel rundt November i fjor. Var etpar klassekamerater som drev og rota litt rundt med spillet, da jeg syns det virket interesangt

 

Din erfaring innen Minecraft:

 

I det siste så har det vært mye lanspilling på skolen. Vet hvordan spillet fungerer, og hva som må til for og få dem fleste gjennstandene.

 

Hvordan han/hun fant serveren:

 

google.no og søkte på norsk minecraft server.

 

Hvorfor han vil spille på denne serveren:

 

Jo flere nordmenn, til bedre er det. Gøy og se så mange norske på en server :-)

 

Hva er din beste styrke? (Bygge store bygg, er positiv i chat og forum, etc...)

 

Vel en blanding av og grave laaaaaaaaaaaaaaaaangt ned, og lage finest bygg i gaten (hehe). Har god erfaring med chat på andre spill, så vil si at det skal gå greitt. Vil si det kommer ann på humør den dagen, og hva jeg ønsker og gjøre.

 

 

Har lest Reglene - Klarer ikke åpne siden med reglene, av en eller annen grunn. Bruker opera, muligens noen kunne sendt dem til meg via privat melding her på forumet?

 

Du kan lese /rules ingame.

Lenke til kommentar

Brukernavn:

 

Kristure

 

Lenge han/hun har spilt Minecraft :

 

Var vel rundt November i fjor. Var etpar klassekamerater som drev og rota litt rundt med spillet, da jeg syns det virket interesangt

 

Din erfaring innen Minecraft:

 

I det siste så har det vært mye lanspilling på skolen. Vet hvordan spillet fungerer, og hva som må til for og få dem fleste gjennstandene.

 

Hvordan han/hun fant serveren:

 

google.no og søkte på norsk minecraft server.

 

Hvorfor han vil spille på denne serveren:

 

Jo flere nordmenn, til bedre er det. Gøy og se så mange norske på en server :-)

 

Hva er din beste styrke? (Bygge store bygg, er positiv i chat og forum, etc...)

 

Vel en blanding av og grave laaaaaaaaaaaaaaaaangt ned, og lage finest bygg i gaten (hehe). Har god erfaring med chat på andre spill, så vil si at det skal gå greitt. Vil si det kommer ann på humør den dagen, og hva jeg ønsker og gjøre.

 

 

Har lest Reglene - Klarer ikke åpne siden med reglene, av en eller annen grunn. Bruker opera, muligens noen kunne sendt dem til meg via privat melding her på forumet?

 

 

Da har jeg lest reglene, og sier meg enig med hva som står der :-).

 

Flott søknad, som hermed er godkjent! Velkommen til hardwork. Be om promotering ingame. :)

Lenke til kommentar

Navn:LaidBackBA

Har spilt minecraft siden august i fjor.

Har spilt masse på singel, og litt online.

Jeg fant ut om serveren via venner og informasjon på forskjellige forum.

Jeg vil spille her fordi jeg har flere venner på serveren, samtidig som jeg liker å lage stilige bygninger fra områder i verden og delta i et sammfunn (Sammen med Nordmenn er jo en stoor bonus:D)

Min største styrke er at jeg er positiv, jobber godt med andre og kan både lede et prosjekt og være den som utfører oppgaver.

 

Reglene har jeg lest og godtatt :D

Lenke til kommentar

Navn:LaidBackBA

Har spilt minecraft siden august i fjor.

Har spilt masse på singel, og litt online.

Jeg fant ut om serveren via venner og informasjon på forskjellige forum.

Jeg vil spille her fordi jeg har flere venner på serveren, samtidig som jeg liker å lage stilige bygninger fra områder i verden og delta i et sammfunn (Sammen med Nordmenn er jo en stoor bonus:D)

Min største styrke er at jeg er positiv, jobber godt med andre og kan både lede et prosjekt og være den som utfører oppgaver.

 

Reglene har jeg lest og godtatt :D

 

Godkjent! Velkommen til hardwork :) Be om å bli lagt til byggelisten ingame.

Lenke til kommentar

Lurte på om jeg kunne få bygge i egypt. Kunne tenkt meg tomta som heter "den ekslusive tomta" c:

 

For å få ekslusiv tomten må du skrive en mye bedre søknad enn dette. Du burde også ha endel erfaring innen bygging og gi referanser for det.

 

Vil også at du skriver en skikkelig søknad hvis du skal bygge, du trenger ikke å bruke spesiell lang tid for å skrive en bedre søknad.

Lenke til kommentar

Hey eg lure på om eg kan få lov til å selge tomter og leiligheter.

 

Eg har allerede gjort det klart

 

eg veit ikkje ka eg ska skriva om då men eg berrre lurer på om eg kan få tilgang til å selge

Ikke godkjent!

 

Sjekk her og skriv en ny søknad vis du fremdeles ønsker å selge tomter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Da har jeg lest reglene, og sier meg enig med hva som står der :-).

 

Husker deg fra tribalwars jeg, Matricz her..

 

Lol husker navnet hans fra Tribalwars jeg også xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...