Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

snip

Angående møter i staben, er det fritt for oss å komme med våre synspunkter angående serveren (og praksis), eller er enkelte temaer ikke-diskuterbart for oss vanlige brukere?

Dette er kun et spørsmål :)

 

Dere må gjerne komme med synspunkter angående serveren og praksis, vi er faktisk avhengige av feedback fra dere for å få til en flott server. Når det gjelder bans så skal dette kun diskuteres på internforumet, i en egen tråd per tilfelle. Her må gjerne også brukerne komme med synspunkter men denne typen poster og diskusjoner skal altså vekk fra diskusjon.no fra nå av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Jeg har lest...

Det jeg skriver i siste innlegget har vel strengt talt ingenting med det å gjøre..

Er bare en diskusjon (vi er vel fortsatt på diskusjon.no??) mellom meg og "griefern"...

 

Vi er fortsatt på diskusjon.no, et forum hvor man kan sette sine egne regler på sine egne tråder. Dette er langt fra unikt for denne tråden, du finner overalt på forumet ellers også tråder med egne retningslinjer og regler. I denne tråden ønsker vi ikke denne typen diskusjoner og nedlegger derfor forbud mot det.

 

 

At det egentlig ikke har noe i tråden å gjøre - det er jeg enig i, men litt spesielt at man helt plutselig skal begynne å bry seg om off-topic-innlegg nå, når denne tråden har vært nedspammet av det siden HC begynte.

 

Off-topic er ikke noe problem foreløpig, derimot diskusjoner rundt bans av enkeltbrukere er det. At et problem har fått utarte seg til nå, betyr ikke at det skal være slik for alltid. Vi har fått opp et bra forum nå og dermed kan vi kanalisere mye trafikk herfra over dit. Det er grunnen til at dette skjer nå.

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Den ene boosteren fra Pjattestad til Naxos er også gone :(

 

De kommer til å bli griefa med en gang... Skulle ikke admin gjøre det umulig å griefe boosters?

 

Pjattestad stasjonen er under utvikling. så vi har ikke endret på alle boosterene enda desverre, ting tar tid men stasjonen vil bli bedre sikret etterhvert:)

 

Mvh - Pjatte

Lenke til kommentar

Stripe VI

 

Nå trenger vi en som viser hva du skal gjøre i en slik situasjon, der greiferen roper etter /valt/stab så kommer f.eks PyrionZ og fikser veien. Uhell som dette kan skje, men du skal jo ikke trykke mens du går på en slik vei eller noe.

Lenke til kommentar

tror du at du kan gi meg linken til det forumet???

 

http://hardwork.no

 

 

Stripe VI

 

Nå trenger vi en som viser hva du skal gjøre i en slik situasjon, der greiferen roper etter /valt/stab så kommer f.eks PyrionZ og fikser veien. Uhell som dette kan skje, men du skal jo ikke trykke mens du går på en slik vei eller noe.

 

Hehe, b-siden er allerede ferdig. ;) Tenkte å lansere den i morgen? Men hvis jeg får.. tja.. 25 liker? på forrige stripe, får dere den i dag. :p

Endret av Nudel
Lenke til kommentar

når man blir bannet, hvor lenger blir man da bannet??? :cry:

 

når man blir bannet, hvor LENGE blir man da bannet??? :cry:

 

Alle spørsmål rundt slikt skal tas på hardwork sitt eget forum.

tror du at du kan gi meg linken til det forumet???

hva skal jeg gjøre nå da

(sorry jeg har aldri gjort dette før jeg er litt usikker)

Lenke til kommentar

tror du at du kan gi meg linken til det forumet???

 

http://hardwork.no

hva skal jeg gjøre nå for å komme inn på det forumet som svarer på sånne spørsmål???

 

Stripe VI

 

Nå trenger vi en som viser hva du skal gjøre i en slik situasjon, der greiferen roper etter /valt/stab så kommer f.eks PyrionZ og fikser veien. Uhell som dette kan skje, men du skal jo ikke trykke mens du går på en slik vei eller noe.

 

Hehe, b-siden er allerede ferdig. ;) Tenkte å lansere den i morgen? Men hvis jeg får.. tja.. 25 liker? på forrige stripe, får dere den i dag. :p

Lenke til kommentar

Hei, oppdaget idag at jeg har blitt utsatt for tyveri/grief. Vet ikke hvem det er, men håper noen finner det ut og straffer vedkommende.

Jeg synes det er veldig kjedelig at folk ikke respekterer andre sine ting uansett om man

har "låst" kisten eller ikke.

 

Jeg spør dermed om det mulig å få tilbake tingene som ble stjålet?

- 122 diamanter

- Ett diamantsverd

- Ett komplett sett med jernrustning

 

Har ikke oppdaget om noe annet er borte.

Tyven må like bøker siden det er etterlagt 64stk bøker i kisten, samt 19 dirt?

 

Har lagt ved bilde av inventory før og etter.

 

post-223201-0-51577200-1299512288_thumb.png

 

post-223201-0-72694600-1299512305_thumb.png

Endret av Limestone
Lenke til kommentar

Den ene boosteren fra Pjattestad til Naxos er også gone :(

 

De kommer til å bli griefa med en gang... Skulle ikke admin gjøre det umulig å griefe boosters?

 

Pjattestad stasjonen er under utvikling. så vi har ikke endret på alle boosterene enda desverre, ting tar tid men stasjonen vil bli bedre sikret etterhvert:)

 

Mvh - Pjatte

Banen skal fungere nå. Kan se litt herpa ut noen plasser ettersom vi holder på med å fjerne gamle boostere og sette inn boosterblokker på noen av banene.

Lenke til kommentar

Hei, oppdaget idag at jeg har blitt utsatt for tyveri/grief. Vet ikke hvem det er, men håper noen finner det ut og straffer vedkommende.

Jeg synes det er veldig kjedelig at folk ikke respekterer andre sine ting uansett om man

har "låst" kisten eller ikke.

 

Jeg spør dermed om det mulig å få tilbake tingene som ble stjålet?

- 122 diamanter

- Ett diamantsverd

- Ett komplett sett med jernrustning

 

Har ikke oppdaget om noe annet er borte.

Tyven må like bøker siden det er etterlagt 64stk bøker i kisten, samt 19 dirt?

 

Har lagt ved bilde av inventory før og etter.

 

post-223201-0-51577200-1299512288_thumb.png

 

post-223201-0-72694600-1299512305_thumb.png

 

Kan du poste det på forumet på http://hardwork.no og ta screenshots med vanilla texture pack, så det er lettere å kjenne igjen items?

Lenke til kommentar

Hei, oppdaget idag at jeg har blitt utsatt for tyveri/grief. Vet ikke hvem det er, men håper noen finner det ut og straffer vedkommende.

Jeg synes det er veldig kjedelig at folk ikke respekterer andre sine ting uansett om man

har "låst" kisten eller ikke.

 

Jeg spør dermed om det mulig å få tilbake tingene som ble stjålet?

- 122 diamanter

- Ett diamantsverd

- Ett komplett sett med jernrustning

 

Har ikke oppdaget om noe annet er borte.

Tyven må like bøker siden det er etterlagt 64stk bøker i kisten, samt 19 dirt?

 

Har lagt ved bilde av inventory før og etter.

 

post-223201-0-51577200-1299512288_thumb.png

 

post-223201-0-72694600-1299512305_thumb.png

 

Navn på texture pac?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...