Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Er det altså ingen som har forståelse for at jeg gjorde noe dumt? Noen som kan støtte meg, jeg angrer og vil gjøre det opp og fortsette som før uten å måtte betale 120kr. Vet at det er nulltoleranse, men jeg regner med at de som har griefet og blitt bannet for det gjorde det med hensikt og aldri komme tilbake. Jeg ber om å komme inn i varmen igjen etter at jeg griefet. Kan vel ikke være store problemet og gi meg en sjanse til. Jeg roter det ikke til denne gangen, det kan jeg love dere.

 

For det første er du på feil forum. For det andre, vi vurderer hver søknad om benådning på Hardwork.no forumet individuelt. Søknader om benådning her på Diskusjon, vil ikke bli vurdert.

Takk, endelig litt veiledning. Takk for at du så posten og jeg tar saken videre der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herregud, om du er så ivrig på å spille på Hardwork, kan du bare kjøpe en ny lisens? 120kr er jo ikke akkurat mye, og om du hadde jobbet i den tiden du har klaget her, så hadde du hatt 120kr og vel så det.

 

I tillegg støtter du utvikleren ytterligere! :)

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar

hey. ble for ikke lenge siden griefet, og fikk vite at grieferen ble bannet, men kunne godt ha tenkt meg tilbake kull-, jern- og gull-orene som var oppi... legger ved før og etterbilde

 

før griefingen:

post-224897-0-44953600-1299232435_thumb.png

 

etter griefingen:

post-224897-0-56039100-1299232473_thumb.png

Ønsker bare å bringe denne frem igjen samt et annet bilde: post-97221-0-37909400-1299426786_thumb.png

Lenke til kommentar

Tj-nome: Har dere fortsatt ingen planer om å innføre flere forskjellige booster blocks? Å prøve å lage en booster nå er som å prøve og vinne i Lotto.

 

Kvifor er det det? Er vel kjempelett å lage lime wool.

 

Du har tydeligvis ikke prøvd å lage en booster nå.

Lenke til kommentar

Herregud, om du er så ivrig på å spille på Hardwork, kan du bare kjøpe en ny lisens? 120kr er jo ikke akkurat mye, og om du hadde jobbet i den tiden du har klaget her, så hadde du hatt 120kr og vel så det.

 

I tillegg støtter du utvikleren ytterligere! :)

Det er klart, men visst det er noe som helst måte og komme inn på serveren igjen uten og kjøpe ny bruker så griper jeg den ;)

Lenke til kommentar

Det er din egen forbanna skyld at du ikke tenker før du gjør noe, så du får stå for det du gjør. Snakkes.

Akkurat, jeg står for det jeg har gjort og tar på meg all skyld for det som skjedde. Men jeg gjør et ærlig og redelig forsøk på og få ny tillit.

Lenke til kommentar

Kvifor er det det? Er vel kjempelett å lage lime wool.

 

Du har tydeligvis ikke prøvd å lage en booster nå.

 

Eg laga 32 i går kveld. Veit ikkje kva du meinar, og det hadde vore flott om du kom med ein grunn til kvifor det er vanskeleg, i staden for slike kommentarar.

 

Jeg snakker ikke om lysegrønn ull men om startboosters. Det er også utrolig knotete komme rundt svinger og bakker (oln fortalte meg i hvert fall dette i går) siden farten er alt for høy.

Lenke til kommentar

Det er din egen forbanna skyld at du ikke tenker før du gjør noe, så du får stå for det du gjør. Snakkes.

Akkurat, jeg står for det jeg har gjort og tar på meg all skyld for det som skjedde. Men jeg gjør et ærlig og redelig forsøk på og få ny tillit.

 

Det er ingen vits, det er nulltoleranse for griefing, vi tar ikke inn igjen de som har gjort noe galt, du kommer ikke inn uansett om hvor mye du trygler og ber. Du kan like gjerne gi deg nå, du kan heller tenke deg litt om, når flere av oss i stab samt vakter har sagt nei og du fortsetter å mase, bare gi deg nå, vi kommer ikke til å slippe deg inn igjen uansett. Du godtok reglene når du søkte og brøyt dem, du har ingenting du skulle ha sagt.

Lenke til kommentar

Kvifor er det det? Er vel kjempelett å lage lime wool.

 

Du har tydeligvis ikke prøvd å lage en booster nå.

 

Eg laga 32 i går kveld. Veit ikkje kva du meinar, og det hadde vore flott om du kom med ein grunn til kvifor det er vanskeleg, i staden for slike kommentarar.

 

Jeg snakker ikke om lysegrønn ull men om startboosters. Det er også utrolig knotete komme rundt svinger og bakker (oln fortalte meg i hvert fall dette i går) siden farten er alt for høy.

Farten skal være betydelig redusert nå mener jeg, så veit ikke om det har blitt noe bedre? Var ihvertfall, for å utrykke meg riktig, SINNSYKT VANSKELIG å lage startboosters med så høy fart.

Lenke til kommentar

Det er din egen forbanna skyld at du ikke tenker før du gjør noe, så du får stå for det du gjør. Snakkes.

Akkurat, jeg står for det jeg har gjort og tar på meg all skyld for det som skjedde. Men jeg gjør et ærlig og redelig forsøk på og få ny tillit.

 

Det er ingen vits, det er nulltoleranse for griefing, vi tar ikke inn igjen de som har gjort noe galt, du kommer ikke inn uansett om hvor mye du trygler og ber. Du kan like gjerne gi deg nå, du kan heller tenke deg litt om, når flere av oss i stab samt vakter har sagt nei og du fortsetter å mase, bare gi deg nå, vi kommer ikke til å slippe deg inn igjen uansett. Du godtok reglene når du søkte og brøyt dem, du har ingenting du skulle ha sagt.

Jeg har fått en følelse av at dere bare snakker direkte fra reglene et sekund etter at dere har lest posten min. Ta deg tid til å tenke deg godt om, jeg vet at regler er regler, men det kan da umulig skade at jeg får en sjanse til. Det er hverken mer arbeid for staben eller noen annen. Jeg vet at jeg trygler og ber, men det er fordi jeg har lyst inn på serveren igjen, jeg angrer på det jeg har gjort og hadde ikke vært så ivrig etter å komme inn igjen for å griefe eller bryte regler og bli bannet på nytt. Jeg godtok reglene, helt korrekt, jeg står for det jeg har gjort og sier bare at jeg tenkte meg ikke om og gjorde noe dumt. Alle mennesker gjør feil. Men i motsetning til mange andre gjør jeg det jeg kan for å rette dem opp igjen.

Lenke til kommentar

In the short, No. In the long,

Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg har fått en følelse av at dere bare snakker direkte fra reglene et sekund etter at dere har lest posten min. Ta deg tid til å tenke deg godt om, jeg vet at regler er regler, men det kan da umulig skade at jeg får en sjanse til. Det er hverken mer arbeid for staben eller noen annen. Jeg vet at jeg trygler og ber, men det er fordi jeg har lyst inn på serveren igjen, jeg angrer på det jeg har gjort og hadde ikke vært så ivrig etter å komme inn igjen for å griefe eller bryte regler og bli bannet på nytt. Jeg godtok reglene, helt korrekt, jeg står for det jeg har gjort og sier bare at jeg tenkte meg ikke om og gjorde noe dumt. Alle mennesker gjør feil. Men i motsetning til mange andre gjør jeg det jeg kan for å rette dem opp igjen.

Det er som sagt nulltolleranse på griefing. Man vurderer selvsagt hvert tilfelle av utestengelse, men når det kommer til griefing er det ingen kjære mor. Så vidt jeg vet, har ingen kommet inn igjen på dette grunnlaget.

Lenke til kommentar

Jeg har fått en følelse av at dere bare snakker direkte fra reglene et sekund etter at dere har lest posten min. Ta deg tid til å tenke deg godt om, jeg vet at regler er regler, men det kan da umulig skade at jeg får en sjanse til. Det er hverken mer arbeid for staben eller noen annen. Jeg vet at jeg trygler og ber, men det er fordi jeg har lyst inn på serveren igjen, jeg angrer på det jeg har gjort og hadde ikke vært så ivrig etter å komme inn igjen for å griefe eller bryte regler og bli bannet på nytt. Jeg godtok reglene, helt korrekt, jeg står for det jeg har gjort og sier bare at jeg tenkte meg ikke om og gjorde noe dumt. Alle mennesker gjør feil. Men i motsetning til mange andre gjør jeg det jeg kan for å rette dem opp igjen.

 

Hvorfor skal vi gi DEG en sjanse til og ikke alle de andre vi har bannet? Mange som har blitt bannet som har sagt noe lignende det du har sagt, men unbannet har de ikke blitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har fått en følelse av at dere bare snakker direkte fra reglene et sekund etter at dere har lest posten min. Ta deg tid til å tenke deg godt om, jeg vet at regler er regler, men det kan da umulig skade at jeg får en sjanse til. Det er hverken mer arbeid for staben eller noen annen. Jeg vet at jeg trygler og ber, men det er fordi jeg har lyst inn på serveren igjen, jeg angrer på det jeg har gjort og hadde ikke vært så ivrig etter å komme inn igjen for å griefe eller bryte regler og bli bannet på nytt. Jeg godtok reglene, helt korrekt, jeg står for det jeg har gjort og sier bare at jeg tenkte meg ikke om og gjorde noe dumt. Alle mennesker gjør feil. Men i motsetning til mange andre gjør jeg det jeg kan for å rette dem opp igjen.

 

Hvorfor skal vi gi DEG en sjanse til og ikke alle de andre vi har bannet? Mange som har blitt bannet som har sagt noe lignende det du har sagt, men unbannet har de ikke blitt.

Forskjellen er at de griefer og gir blanke blaffen etterpå. Jeg angrer og gjør gjerne alt som er nødvendig for å komme inn igjen.. Altså mitt poeng er at, jeg hadde aldri lagt så mye innsats i og komme inn igjen visst jeg hadde planer om å ødelegge for så å bli bannet med engang.

Og til det at du sier at ingen har kommet inn igjen etter en ban sier jeg at en gang må være den første. Jeg mener det er feil innstilling å bruke det som et punkt imot meg.

Lenke til kommentar

Jeg har fått en følelse av at dere bare snakker direkte fra reglene et sekund etter at dere har lest posten min. Ta deg tid til å tenke deg godt om, jeg vet at regler er regler, men det kan da umulig skade at jeg får en sjanse til. Det er hverken mer arbeid for staben eller noen annen. Jeg vet at jeg trygler og ber, men det er fordi jeg har lyst inn på serveren igjen, jeg angrer på det jeg har gjort og hadde ikke vært så ivrig etter å komme inn igjen for å griefe eller bryte regler og bli bannet på nytt. Jeg godtok reglene, helt korrekt, jeg står for det jeg har gjort og sier bare at jeg tenkte meg ikke om og gjorde noe dumt. Alle mennesker gjør feil. Men i motsetning til mange andre gjør jeg det jeg kan for å rette dem opp igjen.

 

Hvorfor skal vi gi DEG en sjanse til og ikke alle de andre vi har bannet? Mange som har blitt bannet som har sagt noe lignende det du har sagt, men unbannet har de ikke blitt.

Forskjellen er at de griefer og gir blanke blaffen etterpå. Jeg angrer og gjør gjerne alt som er nødvendig for å komme inn igjen.. Altså mitt poeng er at, jeg hadde aldri lagt så mye innsats i og komme inn igjen visst jeg hadde planer om å ødelegge for så å bli bannet med engang.

Og til det at du sier at ingen har kommet inn igjen etter en ban sier jeg at en gang må være den første. Jeg mener det er feil innstilling å bruke det som et punkt imot meg.

 

Du gir deg ikke nei. Da anbefaler jeg

e linken.
Lenke til kommentar

Jeg har fått en følelse av at dere bare snakker direkte fra reglene et sekund etter at dere har lest posten min. Ta deg tid til å tenke deg godt om, jeg vet at regler er regler, men det kan da umulig skade at jeg får en sjanse til. Det er hverken mer arbeid for staben eller noen annen. Jeg vet at jeg trygler og ber, men det er fordi jeg har lyst inn på serveren igjen, jeg angrer på det jeg har gjort og hadde ikke vært så ivrig etter å komme inn igjen for å griefe eller bryte regler og bli bannet på nytt. Jeg godtok reglene, helt korrekt, jeg står for det jeg har gjort og sier bare at jeg tenkte meg ikke om og gjorde noe dumt. Alle mennesker gjør feil. Men i motsetning til mange andre gjør jeg det jeg kan for å rette dem opp igjen.

 

Hvorfor skal vi gi DEG en sjanse til og ikke alle de andre vi har bannet? Mange som har blitt bannet som har sagt noe lignende det du har sagt, men unbannet har de ikke blitt.

Forskjellen er at de griefer og gir blanke blaffen etterpå. Jeg angrer og gjør gjerne alt som er nødvendig for å komme inn igjen.. Altså mitt poeng er at, jeg hadde aldri lagt så mye innsats i og komme inn igjen visst jeg hadde planer om å ødelegge for så å bli bannet med engang.

Og til det at du sier at ingen har kommet inn igjen etter en ban sier jeg at en gang må være den første. Jeg mener det er feil innstilling å bruke det som et punkt imot meg.

 

Du gir deg ikke nei. Da anbefaler jeg

e linken.

Beklager at jeg svarte på spørsmålet ditt ;)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg finner det morsomt hvordan staben behandler slike saker.

"Har du gjort noe du angrer på, er det synd for deg. Du skal HVERTFALL ikke få en ny sjanse. Her skal vi ende opp med en liten klynge inneslutta mennesker som alle er perfekte."

 

... med andre ord det komplett motsatte av det fks. norske rettssystemet. På denne serveren snakker vi ikke inretting i samfunnet etter rettferdig straff(eller straff i det hele tatt - her går vi rett i strømstolen). Nei, her skal vi kaste ut alle som ikke er som oss selv, og som sagt ende opp med en håndfull personer som elsker hverandre over alt på jord og aldri har gjort noe galt på Hardwork.

 

 

 

Satt på spissen? - Ja. Men jeg ser det nødvendig i denne sammenheng.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Vær nå litt menneskelige da folkens! Ban er ban, men det virker som personen har blitt opplyst av konsekvensene han fikk. Jeg sier ikke at jeg er for unbanning av han, men velger å tenke litt:

 

1. Det er vel ingen som har gått så langt som noj95. Han viser at han tar ansvar for sine handlinger og står for det. Respekt for det. Ingen av grieferne her inne har gjort dette tidligere (etter hva jeg har fått med meg)

2. Han virker som en oppegående person. Det er ikke preg av 9-års skriving i postene.

3. Han har ikke skylt på broren sin (noe som i seg selv sier mye, det vet mange her)

 

 

Til slutt et lite tips til deg Noj95, send heller en PM til en i Stab, istedet for å ta det her. Til dere andre, velg å tenk litt etter. Bruk skjønn. Ban er til for å fjerne idiotene som går inn for å ødelegge for andre, ikke for å fjerne de som var tankeløse i 1sek.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...