Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

 

Brukernavn:Mulpy

Jeg kjøpte meg det for en ca 3 uker siden.

Fant serveren når jeg søkte på norsk minecraft server på google.

Har lyst å spille på serveren siden det er gøyere å spille med norske folk, er også veldig kreativ :)

Ikke godkjent, les krav til søknad HER.

 

Hei! jeg har veldig lyst til å spille på serveren deres. Har spilt på ganske mange servere nå men alle kompissene mine spiller på denne. Jeg kjenner flere folk blandt annet marcus epethite,dyrseth95, anders liland osv håper jeg for spille på serveren deres mvh:Vetle1998

 

Ikke godkjent, les krav til søknad HER.

Lenke til kommentar

Hei

 

Brukernavn:Mulpy

Jeg kjøpte meg det for en ca 3 uker siden.

Fant serveren når jeg søkte på norsk minecraft server på google.

Har lyst å spille på serveren siden det er gøyere å spille med norske folk, har spilt kun på lokal server med venner der vi har bygget svære slott og store underjordiske tunneler og også en stor by. Jeg er ikke en griefer, men kreativ og kan hjelpe til å bygge når folk trenger hjel.

Lenke til kommentar

Hei

 

Brukernavn:Mulpy

Jeg kjøpte meg det for en ca 3 uker siden.

Fant serveren når jeg søkte på norsk minecraft server på google.

Har lyst å spille på serveren siden det er gøyere å spille med norske folk, har spilt kun på lokal server med venner der vi har bygget svære slott og store underjordiske tunneler og også en stor by. Jeg er ikke en griefer, men kreativ og kan hjelpe til å bygge når folk trenger hjel.

 

Vennligst bekreft att du har lest og godkjent regler. Så er du klar for å bygge!

Lenke til kommentar

Etter å ha lest reglene, lurer jeg på om det enda er slik at vann og lava ikke er lov til å bli brukt?

Var reglene på Wikien uklare? Hvis de er det si ifra hva som må endres!

 

 

Vi som administrerer wikien trenger hjelp fra andre brukere for å tilby mest mulig informasjon til brukere av Hardwork.no

Wikien finnes her: Hardwork Wiki - hadde også vært fint om du registrerte deg hvis du skal hjelpe til.

Nei, jeg lurte bare på om reglene enda gjaldt. ^^ Mente ikke å lage noe stort ut av det.

Lenke til kommentar

Etter å ha lest reglene, lurer jeg på om det enda er slik at vann og lava ikke er lov til å bli brukt?

Var reglene på Wikien uklare? Hvis de er det si ifra hva som må endres!

 

 

Vi som administrerer wikien trenger hjelp fra andre brukere for å tilby mest mulig informasjon til brukere av Hardwork.no

Wikien finnes her: Hardwork Wiki - hadde også vært fint om du registrerte deg hvis du skal hjelpe til.

Nei, jeg lurte bare på om reglene enda gjaldt. ^^ Mente ikke å lage noe stort ut av det.

 

Vann og lava er ikke lov.

Lenke til kommentar

Brukernavn: buskmann. Tid på minecraft: ca 7 månder!. Min erfaring: Jeg er ganske hyggelig og snakke med, jeg er ikke så aller verst bygger. Hvordan jeg fant server: En venn av meg med navn Flipsen105 sa hardwork servern var super kul og fikk jeg til og begyne!. Hvorfor jeg vil spille på servern: Liker og snakke norsk og ikke engelsk! Kule og snille folk her!. Min største styrke: Njaa, Jeg kan da bygge litt bra, ganske positiv og blir ikke fort sur :). Japp selvfølgelig har jeg lest reglene!! :D Mvh Busken i skogen.

Lenke til kommentar

Hei! jeg har veldig lyst til å spille på serveren deres. Har spilt på ganske mange servere nå men alle kompissene mine spiller på denne. Jeg kjenner flere folk blandt annet marcus epethite,dyrseth95, anders liland osv håper jeg for spille på serveren deres mvh:Vetle1998

 

hvem er du ? :S siden du kjenner meg xD

Lenke til kommentar

Kan jeg få byggetillatelse?

Nick: Sandnes95

Jeg har lest og aksepterer reglene som gjelder for denne serveren ;-)

Har spilt Minecraft i et par måneder, har spilt og spiller på mc.griznah.net

Fant denne serveren via venner som spiller her noe som er grunnen til at jeg ønsker byggetillatelse på den serveren nå :)

Endret av Sandnes95
Lenke til kommentar

Kan jeg få byggetillatelse?

Nick: Sandnes95

Jeg har lest og aksepterer reglene som gjelder for denne serveren ;-)

Har spilt Minecraft i et par måneder, har spilt og spiller på mc.griznah.net

Fant denne serveren via venner som spiller her noe som er grunnen til at jeg ønsker byggetillatelse på den serveren nå :)

 

Godkjent!

Lenke til kommentar

Hei ! Jeg er en ivrig minecraft spiller som har spilt minecraft i ca et halt år nå. Jeg har god erfaring fra tidligere engelske servere som jeg har spilt på. Jeg har også spilt på en del mindre sevrere som har vert housta av kompisser. der har jeg bygd byggverk som er ganske store som foreksempel en fotballstadio i virklig format, og en undergrunssbane på ca. 2,4km i minecraft. Mine største kvaliteter er kanskje å bygge kreative verk som er fancy eller moderne.

Siste servere jeg har spilt på er festuz og game.minecraftworlds.info:25575.

Jeg fant serveren ved hjelp av STERK anbefalig av mine kompisser :p Grunnen til at jeg vil spille på denne serveren er fordi jeg tror jeg har mye å tillføre til denne serveren og jeg er en skikkelig arbeidshest på minecraft. mitt bruker navn er vetle1998

MVH.vetle :)

Lenke til kommentar

Hei ! Jeg er en ivrig minecraft spiller som har spilt minecraft i ca et halt år nå. Jeg har god erfaring fra tidligere engelske servere som jeg har spilt på. Jeg har også spilt på en del mindre sevrere som har vert housta av kompisser. der har jeg bygd byggverk som er ganske store som foreksempel en fotballstadio i virklig format, og en undergrunssbane på ca. 2,4km i minecraft. Mine største kvaliteter er kanskje å bygge kreative verk som er fancy eller moderne.

Siste servere jeg har spilt på er festuz og game.minecraftworlds.info:25575.

Jeg fant serveren ved hjelp av STERK anbefalig av mine kompisser :p Grunnen til at jeg vil spille på denne serveren er fordi jeg tror jeg har mye å tillføre til denne serveren og jeg er en skikkelig arbeidshest på minecraft. mitt bruker navn er vetle1998

MVH.vetle :)

 

Godtok reglene ingame

 

Velkommen!

Lenke til kommentar

liker ikke å mase, men det går veldig tregt med egypt søknaden min :)

 

http://www.diskusj.......16902942

Skal se på det når jeg våkner i morgen :)

 

Kræsjet vi serveren eller er det bare jeg som ikke kommer inn?

 

Edit: merkelig dobbeltekst

 

Virker som serveren krasjet nå ja. Vet ikke hvorfor, evnt når den kommer opp. Alt jeg vet er at jeg tar natta nå, så snakkes vi i morgen.

 

Kan være det var nette (strømmen :S ) som gikk, irc boten datt au ut :( får håpe det ikke var noe store greier, har jobbet med Rådhuset i hele kveld/natt.

Lenke til kommentar

navnet er Amund-NOR

 

Har snakket med han, men du har fortsatt flere personer du har stjelt fra og bygget du skadet var ikke bygd av han. Du har forsatt en del på listen og vil forsatt være bannet for denne grunnen.

 

Reaksjon kan tas på PM!

 

Kan du pleas unbanne meg? det er ikke jeg som har gjort noe. det er broren min. pleas.

Lenke til kommentar

navnet er Amund-NOR

 

Har snakket med han, men du har fortsatt flere personer du har stjelt fra og bygget du skadet var ikke bygd av han. Du har forsatt en del på listen og vil forsatt være bannet for denne grunnen.

 

Reaksjon kan tas på PM!

 

Kan du pleas unbanne meg? det er ikke jeg som har gjort noe. det er broren min. pleas.

 

ta kontakt med de som bannet deg på PM! (Personal Message)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...