Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brukernavn: buskmann. Tid på minecraft: ca 7 månder!. Min erfaring: Jeg er ganske hyggelig og snakke med, jeg er ikke så aller verst bygger. Hvordan jeg fant server: En venn av meg med navn Flipsen105 sa hardwork servern var super kul og fikk jeg til og begyne!. Hvorfor jeg vil spille på servern: Liker og snakke norsk og ikke engelsk! Kule og snille folk her!. Min største styrke: Njaa, Jeg kan da bygge litt bra, ganske positiv og blir ikke fort sur :). Japp selvfølgelig har jeg lest reglene!! :D Mvh Busken i skogen.

 

Godkjent!

Lenke til kommentar

loleren.

jeg begynte å spille 2 dager før beta.

jeg har erfaring med å bygge templer og statuer i tempelet. og drepe dyr.

jeg fant denne serveren på grun av at ariston sa den fantes.

jeg hvil spille på denne serveren får jeg har ikke noe bedre å gjøre :)

bygge templer og hus og vei og feller og laberinter og vei.

jeg har lest reglene.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Brukernavnet mitt er: srum2000

Jeg har spilt minecraft siden 2010 men dette er en ny bruker. :p

Jeg har mye erfaring med gathering, mining og farming.

Jeg fant serveren via en venn som fortalte meg om den.

Jeg vil spille på denne serveren fordi den er norsk (;D) og fordi jeg vil spille med andre spillere

Jeg spammer ikke i chat og er hjelpsom til de som trenger det.

 

Har lest reglene og akseptert de.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Brukernavnet mitt er: srum2000

Jeg har spilt minecraft siden 2010 men dette er en ny bruker. :p

Jeg har mye erfaring med gathering, mining og farming.

Jeg fant serveren via en venn som fortalte meg om den.

Jeg vil spille på denne serveren fordi den er norsk (;D) og fordi jeg vil spille med andre spillere

Jeg spammer ikke i chat og er hjelpsom til de som trenger det.

 

Har lest reglene og akseptert de.

 

Velkommen!

Lenke til kommentar

 

Vann og lava er ikke lov.

 

Vil gjerne presisere dette. Vanlige brukere ikke har mulighet til å plassere blokktypene (vann, lava, flammer). Vakter kan plassere vann ved å smelte is, og stab med tilgang til world edit kan plassere vann, lava og flammer.

 

Så vann og lava er lov, men med begrensninger.

 

Se forøvrig brukerguiden vår.

Endret av Nudel
Lenke til kommentar

liker ikke å mase, men det går veldig tregt med egypt søknaden min :)

 

http://www.diskusj.......16902942

Skal se på det når jeg våkner i morgen :)

Dette er bare tomme ord fra deg Borbra, no offence.

 

Jeg tror både jeg og SuperTrym er lei av å vente nå, og i hvertfall jeg er gira på å begynne på dette prosjektet.

 

Han la ut søknaden sin for fire dager siden! Kom igjen, våkn opp :p

Endret av Mr. Kuma
Lenke til kommentar

 

Så lurer jeg også på om du har minet alt selv, eller om du har fått av admin elns? Tror kanskje jeg skal begynne på denne serveren.

 

Leste ikke dette spørsmålet før nå.

 

Nå er det ikke jeg som startet opp dette prosjektet, men sånn jeg forstod det den gangen så var alt/mesteparten gravd ut.

 

Men den biten jeg har gjort så har jeg brukt materiale jeg har gravd ut.

Vell, vi har da jukset litt med å bytte inn halfsteps og fått dobbeltsteps tilbake for å enklere kunne bygge og forandre på ting.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Hei

 

Beklage søknaden tar litt ekstra tid, jeg kan ikke akkurat speede opp prosessen der jeg ikke er heime i Norge før på mandag? Litt usikker siden jeg ikke har fått en fly billett heim enda :whistle:

 

Det tar trulig litt mer tid en normalt. Kan også si at kartet er oppdatert men må bruke:

 

http://217.170.195.13/ eller bruke http://kart.hardwork.no når DNS har oppdatert seg.

Lenke til kommentar

Det tar trulig litt mer tid en normalt. Kan også si at kartet er oppdatert men må bruke:

 

http://217.170.195.13/ eller bruke http://kart.hardwork.no når DNS har oppdatert seg.

 

Er det bare meg eller er kartet blitt utvidet en god del? Har du fått på plass anti-map-generate?

 

Mappet er en del utvidet ja, Border er enda ikke lagt opp til å bruke, men forsette utviklingen må vi trulig gjøre det.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Brukernavn: SliZe27

 

Jeg har spilt MC siden august/september 2010 og syntes det er en veldig fin måte å få ut kreativiteten min og en fin måte å koble ut på.

 

Min erfaring innen MC er helt grei, jeg vet en del om hvordan spillet funker (aka kan en del om spillets motor).

 

Jeg fant serveren via en venn av meg FisH

 

Jeg vil spille på serveren fordi det er en norsk server, og den ser veldig vennelig ut :)

 

Jeg er veldig glad i å snakke, og har ganske god kreativitet.

 

Jeg har lest reglene!

 

 

-SliZe

Endret av SliZe27
Lenke til kommentar

Brukernavn: SliZe27

 

Jeg har spilt MC siden august/september 2010 og syntes det er en veldig fin måte å få ut kreativiteten min og en fin måte å koble ut på.

 

Min erfaring innen MC er helt grei, jeg vet en del om hvordan spillet funker (aka kan en del om spillets motor).

 

Jeg fant serveren via en venn av meg FisH

 

Jeg vil spille på serveren fordi det er en norsk server, og den ser veldig vennelig ut :)

 

Jeg er veldig glad i å snakke, og har ganske god kreativitet.

 

 

-SliZe

 

Godkjent. Velkommen til Hardwork!

Endret av PyrionZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...