Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
<br />
< />
/>Da har jeg laget et nytt warps kart til dere :);
;Er det bare meg eller er den fila på 4gb?<br />
<br /><br />tror du tar litt feil, her er den på 23,9 MB<br />

 

Hmm. Bruker en ipad app som heter 'Filer' der eg kan laste ned alle typer filer for å så overføre dem til pc'en vi iTunes. Appen sin feil da :/

P.s. Beklager alt rotet i innleggene mine her. Ipad safari sin feil :(

Lenke til kommentar

Da har jeg laget et nytt kart med warps til dere :)

 

bare så på kartet å lurer hvorfor steinkjer fikk warp når de er så nært utopia, siden pjattestad ikke fikk fordi de var så nært røros.

 

så langt jeg ser så er steinkjer like langt unna utopia som pjattestad er unna røros?:D:D

Lenke til kommentar

Da har jeg laget et nytt kart med warps til dere :)

 

bare så på kartet å lurer hvorfor steinkjer fikk warp når de er så nært utopia, siden pjattestad ikke fikk fordi de var så nært røros.

 

så langt jeg ser så er steinkjer like langt unna utopia som pjattestad er unna røros?:D:D

Stemminga er over, det nyttar ikkje. Dessutan var det ikkje snakk om ny warp, men flytting, som har ein del å sei.

Lenke til kommentar

Litt informasjon om et par dager framover. [VIKTIG NB!]

 

Det er ikke lenge til notch kjem med en ganske stor update til SMP til minecraft. Problemet med denne er at devs som var bak hmod ikke lengre er til stede, jeg vet enda ikke om noen tar ansvaret for og oppdatere hmod der bukkit enda ikke er en ferdig release.

 

Da alle brukerne må gjøre er og ta backup av BIN mappen.

 

%appdata%\.minecraft

 

Vi vil gi instruksjoner hvordan du kan spille på våres server med gammel bin mappe, vi vil ikke gi ut denne bin mappen til folk som ikke har tatt backup der dette stride med copyrighten til notch.

 

Framtiden til Hardwork

 

Jeg kommer til og oppdatere til bukkit straks den har blitt released. Jeg vil ikke sette opp test server eller tidligversjon av bukkit. Det vil bli en del forandring med bukkit, men forhåpentligvis til det beste.

 

Jeg vil trulig selv blir mindre online på hardwork sine server, der jeg må vil prioritere skule og utvikling av mitt eget spill. Jeg vil forsatt være ansvarlig for drift osv, og forsatt hjelpe så mye jeg kan. Er det spørsmål om dette ta kontakt via email:

[email protected]

 

Selvsagt forsette utvikling av plugins som normalt og skal jobbe mot en release av RP-serveren forhåpentligvis en gang, men først må bukkit komme på plass igjen.

 

Har dere spørsmål om dette, ta det i tråden og ikke ingame.

Lenke til kommentar

Er det mulig å kjøpe dynamitt? Eventuelt søke om å få tilgang til dette? Har et massivt block-fjerne-program kommende til et bygg nå, og hadde vært veldig kjekt om vi kunne ha fått tilgang på dynamitt som gjør denne jobben mye enklere.

 

Vi er seriøse, og bygger en by like ved Svelebru. Har store ambisjoner for bygget, og er 3stk som bygger der aktivt.

Lenke til kommentar

Er det mulig å kjøpe dynamitt? Eventuelt søke om å få tilgang til dette? Har et massivt block-fjerne-program kommende til et bygg nå, og hadde vært veldig kjekt om vi kunne ha fått tilgang på dynamitt som gjør denne jobben mye enklere.

 

Vi er seriøse, og bygger en by like ved Svelebru. Har store ambisjoner for bygget, og er 3stk som bygger der aktivt.

Dynamitt deles ikke ut, UANSETT!

Hei! Jeg heter singer96 ingame, å ønsker å søke meg inn i hardwork.nos minecraftserver, da jeg ønsker å delta i ett stort norsk minecraft samfunn!

den er grei!

Lenke til kommentar

Da må jeg bare spørre, hvorfor? Skjønner at dette ikke er akseptabelt, men vil gjerne høre en grunn.

 

Argument: Istedetfor å bruke hundrevis av timer på "drittarbeid" som man heller kunne ha brukt kreativt med å rett og slett bygge, ville det ha vært ypperlig å få tilgang på x antall blokker med TNT. Ubegrenset antall kan dog bli ukontrollert, så dette er heller ikke forventet.

 

Jeg ser på wikien at TNT er stemplet som høyt griefingpotensiale. Selvfølgelig vil hver eneste TNT blokk bli plassert nøysommelig slik at det hele er under kontrollerte omgivelser, og ingen andre brukeres bygg/områder vil bli berørt. Samt at det ikke blir fyrt av mange TNT blokker samtidig for å unngå høy serverlast.

 

Så jeg håper det er mulig å få igjennom noe her. Jeg er mulig donor til serveren og kommer til å bruke masse tid der fremover.

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar

 

Da alle brukerne må gjøre er og ta backup av BIN mappen.

 

%appdata%\.minecraft

 

Vet ikke hvordan det er i eldre OS, men i windows 7 er det :

Brukernavn/AppData/Roaming/.minecraft/

 

Enkel måte å lage kopi :


  1.  
  2. Finn .minecraft mappen
  3. Høyreklikk mappen
  4. "Add to .minecraft.rar"

 

Dermed har du en kopi av dagens filer...

 

Ved Notch-oppdatering kan du gå inn i rar-filen, finne .bin mappen og dra den over i den oppdaterte .minecraft mappen.

 

Ta backup av mappen NÅ, så har du det klart... :w00t:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...