Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg og Gravizt kjørte nedover en jernbane Gravizt nylig hadde bygd. Plutselig detter jeg ut fra minecarten min og Gravizt popper opp i den. Det skjer ett eller annet på hver av våres klienter som gjør at vi må relogge..

 

.. og når vi kommer tilbake, skjer dette:

20110109160159.png

20110109160437.png

20110109160220.png

 

Har aldri hørt om dette skje, men det var utrolig artig. Sikkert bare en veldig rare bug.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne bli med på denne serveren og kunne bygge. Brukernavnet mitt er humorfolket. Jeg spiller ikke alt for mye, men av og til. Håper jeg kan få være med på denne serveren. Jeg er også litt ny på dette spillet, men jeg lærer fort :D

 

Hilsen humorfolket(joakim)

 

Den er grei.

 

Kan jeg få byggetillatelse? Brukernavnet er eMPetre. Kommer til å være online av og til, ikke 24/7 :D

 

Den er grei

 

Hello

 

Eg søker herved om builder på HardWork serveren. :thumbup:

Mitt in-game navn er Setre5.

Håper på positiv tilbakemelding :)

 

Mvh. Setre5

 

Den er grei

 

Good shit :thumbup:

 

EDIT: Nooooo!!! Far, far away er ikke med på kartet :cry: Du har egentlig klipt bort en god del fra høyre/venstre side på kartet..

Men for alt jeg veit så kan det jo være med vilje.

 

Men ellers så var dette helt knall.. kjempe detaljert når man zooooooooomer inn :w00t:

 

Skal bli fikset :thumbup:

 

Heisann!

 

Ønsker å få tillatelse om å bygge på deres server. Er med en guttegjeng som allerede er inne på serveren deres, og har noen ukers erfaring med minecraft.

 

Mitt brukernavn er Anaxyd på Minecraft.

 

Godkjent!

 

Har ett problem:

 

post-167340-0-96202100-1294573446_thumb.png

 

Får error ca. 1/2 til 1 minutt med spilling.

Sitter på skole pc med Windows 7. Og bruker skole nettet, så av den grunn så er mange sider stengt for att det ikke blir lastet ned torrenter og spilling i timene.

Minecraft er også sperret, så bruker Hotspot Shield for å kunne gå rundt det sperre greiene dem bruker.

 

Har noen måte å fikse dette på? Det kan jo være programmet jeg bruker, eller att IKT avd. faktisk har klart å sperre det programmet :thumbdown:

Dette er forøvrig ett problem på samtlige servere jeg spiller på.

 

Det har med at du ikke motar alle packet data pga en sperre, dette kan være lokalt på maskinen din osv. Anbefale du sjekke firewall settings.

Lenke til kommentar

Bla bla bla..

 

Det har med at du ikke motar alle packet data pga en sperre, dette kan være lokalt på maskinen din osv. Anbefale du sjekke firewall settings.

Hadde alt av firewall ON. Og det går betydelig fortere å logge på programmet jeg bruker. Så det var nok en liten del av problemet.. men får fortsatt ikke logget på.

Får Failed to connect erroren på tre servere :ermm: to av dem er hardwork..

Lenke til kommentar

Bla bla bla..

 

Det har med at du ikke motar alle packet data pga en sperre, dette kan være lokalt på maskinen din osv. Anbefale du sjekke firewall settings.

Hadde alt av firewall ON. Og det går betydelig fortere å logge på programmet jeg bruker. Så det var nok en liten del av problemet.. men får fortsatt ikke logget på.

Får Failed to connect erroren på tre servere :ermm: to av dem er hardwork..

 

Liker ikke helt dette, skal nett sjekke hva annet som kan utløse den.

Lenke til kommentar

Hei, er stund siden jeg har vært på serveren. Men nå kommer jeg ikke inn?

Er det pga. betaen?

 

har du siste versjon av minecraft? Beta 1.1_02

 

Hei

 

Kan eg få bli builder på hardwork serveren?

Online navnet mitt er Aage.

kjenner nokre andre som spelar det og har spelt minecraft i eitt år.

håper eg får tilbakemelding snart! :D

 

m.v.h Aage

 

den er grei :)

Lenke til kommentar

Har noen spørsmål, tenkte kanskje det var lettere å svare meg her enn i ingamechat :)

 

1. Er det en spesiell plass man skal hente materialer osv?

2. Hvor bør jeg begynne å bygge? Er ganske ny med minecraft, så trenger nok bare en liten flekk

3. Finnes det en liste med slash commands man kan bruke på serveren?

Lenke til kommentar

Har noen spørsmål, tenkte kanskje det var lettere å svare meg her enn i ingamechat :)

 

1. Er det en spesiell plass man skal hente materialer osv?

2. Hvor bør jeg begynne å bygge? Er ganske ny med minecraft, så trenger nok bare en liten flekk

3. Finnes det en liste med slash commands man kan bruke på serveren?

 

1. Nei ikke egentlig, du kan grave å bygge hvor du vil. Så lenge det ikke kommer i konflikt med det noen andre har bygd

2. warp til /spawn, her er det masse ledig som du kan begynne å bygge på :)

3. /help er fin å bruke :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...