Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sovestilling med kjæresten..


Anbefalte innlegg

Hvordan sover dere med kjæresten?

 

Jeg liker å holde rundt damen min, men etterhvert må jeg snu meg. Klarer rett å slett ikke å holde rundt henne mens hun ligger på armen min en hel natt. Jeg får ikke sove i en slik stilling. Det er jo dumt, siden jeg vil det, og hun sier hun liker jeg gjør det. Så det blir vel med at hun sovner på armen min, mens jeg holder rundt henne, så endrer jeg stilling etterhvert.

 

Så jeg lurer på hvordan det er normalt å sove med kjæresten. Er det bare meg, eller andre også? liker å ha litt rom for å bevege meg når jeg sover :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker når han har armen sin rundt meg :) men ender opp med at han snur ryggen og da klemmer jeg ham bakfra :blush:

 

Det med at noen ender opp med å ta hele dynen. Lurt å ha ekstra teppe i tilfellet en av dere tar hele dynen for dere selv, så kan den andre ha et varmt teppe for å slippe å fryse i hjel.

Lenke til kommentar

Det jeg liker å gjøre er å begynne med å ligge bak henne å holde rundt å småkysse halsen fram til hun sovner, for så å smyge hånden til meg selv å legge meg i den stillingen jeg liker å sove. Begge to skjønner jo at det blir varmt i lengden, det må man bare godta når to heller varmblodige mennesker ligger inntil hverandre! I teorien er vel det å ha kjæresten sovne i armene sine noe man drømmer om når man er forelsket :love:. Jeg liker helst at om hun skal sovne i armene mine så er det i en kort periode hvor hun bare koser seg så mye at hun sovner :w00t:

Lenke til kommentar

Kjæresten min liker å sovne med meg i armkroken, jeg må ha "space". Han sovner fort, jeg bruker en evighet. Vi løser det med at vi ligger tett til han sovner, så dytter jeg han bort og prøver å sove selv. Våkner ofte flere ganger om natten av han kaster seg over meg i søvne, så må jeg dytte/rulle han bort til sin egen side. :p

 

Han liker også å ligge på armen min, og sånn kan jeg også ligge lengre før jeg dytter han bort.

Lenke til kommentar

Vær forsiktig med å la kjæresten sove på armen din. Du kan få "Saturday night palsy", en skade på radialisnerven som gir redusert bevegelighet i hånda og gjør ganske vondt. For meg tok det ca en måned før det gikk over, men det kan ta lengre tid og det er ikke alltid det går over.. I ettertid er det jo en morsom skade å fortelle om, men det er ikke verdt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...