Gå til innhold

Hva irritrerer deg mest når du trener?


Anbefalte innlegg

Ja, de sier det på "drittmåten" og i stedet for å gå bort å si fra så sitter de der, tar opp plass på aparatet og bruker mye tid på å prate om at vi bare kan dra til helvette dersom vi ikke har tenkt til å satse proft.

 

Dessuten var det nedtrekk vi drev med da jeg overhørte det. Nesten sikker på at jeg gjorde den rett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Irriterer meg mest over følgende ting:

 

- "bolere" som skriker og grynter, som har en generelt aggressiv holdning og lager dårlig stemning i lokalet. Da snakker jeg ikke om store folk som løfter masse, men dem man faktisk mistenker for å ta anbole steroider. De bruker ofte singlet også, selv om det er forbudt de fleste steder.

 

- Dårlig musikk, jævla fjortispop.

 

- Det faktum at jeg ikke kan bruke singlet :(

Lenke til kommentar

De påstår det er pga. hygiene, men.. antar at på mainstreamsentre (som Spenst der jeg trener, er ikke lov med singlet) så vil de at mest mulig folk skal føle seg komfortable. Dvs. de vil ikke ha folk med store muskler gående rundt og vise dem frem sånn at andre føler seg underlegne etc etc. Ja, det er teit. Er du svett så spiller det veldig liten rolle om du har dekket til skuldrene dine.

Lenke til kommentar

Når folk glor vil jeg bare presse meg selv hardere for å vise at jeg kan løfte tungt og/eller flere rep. Gir meg mer respekt på treningsenteret :p Men så klart det kan være irriterende noen ganger også

 

Men det som irriterer meg er folk som står å flekser for seg selv i speilet etter hver jævla set.

 

Det er også irriterende når folk spørr: Jasså du trener i dag? herregud for et unødvendig spørsmål!

 

Og noen ganger der hvor jeg trener hender det at folk setter seg ned og VENTER på noen som dem skal trene med. 1 gang hadde en fyr ventet i nesten 2 timer på en kjerring han skulle trene med.. Det synes jeg er unødvendig.

Lenke til kommentar

Noen blir sikkert støtt av å se kløft også.

Vel... Faktisk ja...

 

Med tanke på at det av og til er masse eldre damer der jeg trener :p

 

Og noen ganger der hvor jeg trener hender det at folk setter seg ned og VENTER på noen som dem skal trene med. 1 gang hadde en fyr ventet i nesten 2 timer på en kjerring han skulle trene med.. Det synes jeg er unødvendig.

Trege kvinnfolk... :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Jepp. Det er omtrent som disse damene som tar en million repetisjoner med rosa vekter fordi de er redd for å bli for store. Eller de som kun tar tusen situps for å få flat mage.

 

Men det er vel lettere å disse en stereotype :mrgreen:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...