Gå til innhold

Hva irritrerer deg mest når du trener?


Anbefalte innlegg

Du er ganske sterk om du tar tusen situps og en million repetisjoner med rosa vekter.

 

Årh...kverrulanter :hrm:

 

Irriterer meg når folk er uvitne om hvordan de får six-pack så de tar 100 situps flere ganger om dagen.

 

Irriterer meg også når det er mange folk på elexia. Har alltid sett på treningssenteret som ganske stort, men det skal ikke mange folk til før man føler det blir for mange.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH

Du er ganske sterk om du tar tusen situps og en million repetisjoner med rosa vekter.

 

Årh...kverrulanter :hrm:

 

Irriterer meg når folk er uvitne om hvordan de får six-pack så de tar 100 situps flere ganger om dagen.

Hvorfor irriteres du av folk som tar sit-ups? Det er jo ikke en veldig provoserende aktivitet i seg selv.

Lenke til kommentar

Du er ganske sterk om du tar tusen situps og en million repetisjoner med rosa vekter.

 

Årh...kverrulanter :hrm:

 

Irriterer meg når folk er uvitne om hvordan de får six-pack så de tar 100 situps flere ganger om dagen.

Hvorfor irriteres du av folk som tar sit-ups? Det er jo ikke en veldig provoserende aktivitet i seg selv.

 

 

Eller bare gi dem tips hvis de vil ha sixpack, siden du har så peil?

Lenke til kommentar

Du er ganske sterk om du tar tusen situps og en million repetisjoner med rosa vekter.

 

Årh...kverrulanter :hrm:

 

Irriterer meg når folk er uvitne om hvordan de får six-pack så de tar 100 situps flere ganger om dagen.

Hvorfor irriteres du av folk som tar sit-ups? Det er jo ikke en veldig provoserende aktivitet i seg selv.

 

 

Eller bare gi dem tips hvis de vil ha sixpack, siden du har så peil?

 

Ja det kan jeg godt :) Sier bare hva som irriterer meg.

Lenke til kommentar

haha. elsker å se på han som ikke har noen venner. Men henger med noen andre tapere, som kan stå og skryte av han når han tar benk osv.

 

Han ene stod med fingeren neddi skoen til taper 1, så når han tok på skoen ville ikke hælen bøye seg.

 

Så går han seff rundt og retter på alt og alle. Men pushups, og situps sliter han litt med.

 

 

Fettprosenten er vel 3 sifra...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...