Gå til innhold

Hva irritrerer deg mest når du trener?


Anbefalte innlegg

"benkpress-spretterne" og folk som ikke trener med knebøy eller markløft, eneste jeg ser de trener er benk(greit). og masse andre iso-øveløser og de tror de skal bli store :ph34r: og de kommer med latterlige unnskyldninger for og ikke trene knebøy eller markløft. får sjokk når jeg ser noen trene knebøy eller markløft men ikke nok med det men de hiver på vekter og har feil teknikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg ikke trent mer en et dusin ganger på treningsstudio, men irriterer meg allerede over de "faste" menne gjerne rundt 30-40 årene, og noen av de på 50, som er innom hver eneste dag, trener 10 min, og prater i 30. Dette repeterer de flere timer, før de så drar uten en svettedrpåe på t-skjorta. Dette er også gjerne de største mennene, og de skal selvsagt alltid stå og glo når jeg tar øvelser i nærheten. Ufatttelig irriterende, finn dere et annet sted å skryte over musklene deres!

 

Det verste er nok hvordan vaskene elsker å være 1cm høye, slik at flaska aldri går uten vannkrana. Det ender alltid med halvfull flaske...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hater russerdama på senteret mitt ! (Hun ser russisk ut, men er så stereotypisk norsk som man får det)

 

hun trener så helt inni grane mye... BARE for å sjekke ut oss ungdomene som trener der. Hun stirrer hele fuckings tia. HELE TIDEN: Og, en gang jeg og gjengen kom for å trene, så skulle hu dra, men snudde og begynte å trene på nytt. FIkk til og med bekreftet at hun hadde trent der tidligere på dagen. !

 

Makan...

Lenke til kommentar

Det er evig mye som får meg til å se rødt på treningssenteret, men det finnes noe irriterende her og. Dere som syns det er irriterende med folk som har dårlig teknikk i knebøy/markløft og er haters med Koss-headsettet på uten å gjøre noe med saken, synes jeg er kjipe.

 

Det er masse feilinformasjon ute og går, og det finnes jo faktisk den utrolige sannsynlighet for at en eller annen personlig trener eller et idiotisk treningsmagasin for eldre har gitt disse folkene med dårlig teknikk inntrykk av at deres måte å ta knebøy/markløft på er riktig. I god tro om at alt er i orden, øker de selvfølgelig vekten for å få progresjon.

 

Mitt forslag ville vært at i stedet for å være retards som bare går og surmuler over at andre ikke er like gode som dere, så går dere bort og sier:

"Hey, håper ikke jeg forstyrrer treningen din! Jeg ville bare si at du burde øve litt mer på teknikken din i knebøy før du tar på så mye mer vekt. Jeg sier ikke dette for å være nedlatende, men du aner ikke hvor seriøse ryggskader du kan få av å trene basisøvelser med for tunge vekter og dårlig teknikk. Det er bare et tips!"

 

Mest sannsynlig så kommer de faktisk til å sjekke det opp, og ta det til seg selv om de ikke viser det med det første. Hvis ikke så er det synd for vedkommende og du har i alle fall prøvd. Da er det faktisk grunn til å irritere seg litt over det og. Det tar deg 10 sekunder å hjelpe et annet menneske forhindre en potensiell alvorlig skade, og du slipper å gå og irritere deg over at han suger. Problem solved.

Endret av Winston Wolf
  • Liker 9
Lenke til kommentar

Har et kne en vinkel? ;)

 

Vinkelen mellom lårbenet og horisontalplanet var på 45 grader er vel mest korrekt å si, men de fleste burde forstått den første forklaringen.

 

 

Da går han jo lengre ned i mange andre. Ser mange som bare går til 90

 

90 grader er nå faktisk riktig da

 

Riktig og riktig, mer natrulig bevegelse for kneet hvis du går lengre ned. gjerne så låre står vannrett/parallelt med gulvet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...