Gå til innhold

Hva irritrerer deg mest når du trener?


Anbefalte innlegg

Han der ronnie slipper jo vektstangen rett i gulvet, det hadde ikke blitt akseptert på en grennomsnittelig treningstudio

 

Så er ikke "han derre Ronnie" gjennomsnittlig heller hva? Innse at man bør ha sko og kutt ut bøgpraten din!

Kanskje man unngår den minimale svetten man legger fra seg når man trener i sokkelesten, men ellers har ikke skoene noen funksjon når man trener styrke. Mister du vekten på tærne, så knuser de uansett om du har sko på eller ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH

Og bare for å reklamere litt, så ville dere kvittet dere med i hvertfall halvparten av disse problemene om dere kom dere fra et kommersielt gym til en styrkeløftklubb :wee:

 

BTW Dj-eleven

Vektertorget treningssenter i Bergen er tilknyttet studentidretten. Der har de 5 (FEM!) power-racks, det er lov å bruke magnesium, de har eleikobenk, men de har også ja/nei-maskiner, tredemøller og spinningtimer. Det har gjort at det er en uformell stemning, "alle" kan trene der, og dessuten så har faktisk "seriøse" trenende en verdi i den forstand at folk faktisk har lyst å trene sammen med folk som har peiling.

 

Bergen har størst antall studenter med medlemsskap i studentidretten i hele Norge :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Dette irriterer meg på de fleste treningsstudioer:

1. Trenere og folk ellers som blander seg inn i treningen min UTEN at jeg har spurt om råd.

 

5. Folk som bevisst skyr unna når noen trenger hjelp til noe, f.eks. spotting ved benkpressen. Å trene på et trimstudioe er en sosial greie, man skal motivere hverandre og skape riktig stemning for seriøs trening.

Det er nok fordi folk på punkt 5 tror du er på punkt 1.

Lenke til kommentar

@Doofenschmitz: Nissesomikkeforstårnårandrespøkerfjott :nei:

 

Det er forresten mange av de store bolerne som har masse kunnskap om trening og er verd å høre på, men det er dessverre altfor mange som tenker "han er diger og da må han jo ha peiling!" Dette ser man er en gjenganger i for eksempel treningstråden, og selv om dette er en liten avsporing kan man si det er en ting som irriterer. Det er også mange som ikke forstår at man kan trene på en helt annen måte med en kropp full av prestasjonsfremmende midler.

Endret av KjellV
Lenke til kommentar
5. Folk som bevisst skyr unna når noen trenger hjelp til noe, f.eks. spotting ved benkpressen. Å trene på et trimstudioe er en sosial greie, man skal motivere hverandre og skape riktig stemning for seriøs trening.

Unnskyld meg, men trening er på ingen måte noe sosialt. Jeg vil trene for meg selv, fokusere 100%, og vil ikke ha noe med andre å gjøre!

 

Jammen han er ikke så stor som Cutler og Coleman. Det er de største bolegutta som har rett vettu!

Arnie drev med bol...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...