Gå til innhold

Roger Waters - The Wall @ Telenor Arena 30 April 2011


PatSharpX

Anbefalte innlegg

Fikk endelig tak i 6 stk billetter til ekstrakonserten i felt M. Var nok bare flaks, føler med de som ikke har fått tak i enda! Men det er enda håp: i 2008 prøvde jeg meg på den umulige oppgaven å få tak i billetter til Iron Maiden på Ullevi i Gøteborg. Alle ble revet bort på 20 minutter, og jeg kom ikke en gang gjennom. Prøvde hele tiden utover dagen, og til slutt fikk jeg tak i tre stk. Flaks, men det er håp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

4 billetter til den 30. april i boks, uten å måtte stresse med Billettservice i det hele tatt! :w00t:

 

Forhåndsbestilling?

 

 

 

Jeg fikk faktisk mail fra rogerwaters.com nå om at jeg har blitt trukket ut til å "forhåndsbestille" billetter til 1. mai

Så dere som ikke har fått enda, registrer dere der så kanskje dere også blir trukket ut.

 

Jeg kunne helt sikkert kjøpt to for noen her, men står de er non-transferable så tviler på at det funker og jeg gidder ikke satse på det....

Lenke til kommentar

Jeg ser jeg ikke var den eneste som ble frustrert av billettservice.no i dag tidlig. Fikk sikret meg billettene mine etter en halvtime med refreshing. Med det problemet at man ble kastet tilbake til hovedsiden hele tiden trodde jeg først det var noe galt med browseren min, så jeg refreshet samme side i iexplorer og firefox om hverandre. :p

Lenke til kommentar

Jeg og fattern fikk fikset billetter etter mye kaos (skal sende mail til billettservice.no om at de må skjærpe seg noe jævlig i morgen :D), vi fikk plasser på h rad 10, noen som er litt kjent i telenor arena, som veit hvor mye man får med seg der ifra?

Har lagt til bildet av salkartet i førsteposten nå.

Så det ikke før nå så er ikke helt fornøyd med plassene jeg fikset meg på fredag.

Sitter på felt 6, så er ikke så ille. Satser på at vi ser bra.

 

Glad jeg slapp det maset med billetter via billettservice som vi gjorde når han spilte Dark Side of the Moon i Bergen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...