Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Jeg har nesten kun spilt WvW siden release av GW2, og at du ikke kan spille det hele tiden er vell totalt bullshit. Er første spillet som har fått meg "hekta" siden WoW. Må si jeg storkoser meg med gw2, og etter de fjerna culling + la til world ranks så er jo WvW bare enda mer gøy. Skal sant sies at jeg er i ett dugelig WvW guild, og dette gjør det vell endel mer gøy ^^ Gogo folkens, kast dere inn i WvW!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har også startet med necromancer nå, det jeg går for er condition damage. jeg bruker staff og scepter/dagger. synes det fungerer fint

Ja, har selv fått litt intrykk av at condition damage er veien å gå med Necromancer. Problemet er bare at jeg rett og slett ikke syns det er like underholdende som å ha fokus på power, precision, toughness osv.

Har jeg valgt feil class om dette er det jeg liker best med spillet? Eller kan det fungere bra med en powerbuild til necromancer?

Eventuelt noen som har link til en god guide? Har selvfølgelig googlet selv, men umulig å vite hva som faktisk er nogenlunde kurant av det.

 

Har forresten en warrior i lvl 80 fra før, så derfor jeg ikke velger det denne gangen.

 

Edit: Er det forresten noen her som er i en guild på Piken Square og kunne tenke seg å ha med en person til? Har aldri vært i en guild, og har forsåvidt heller ingen friends inne på gw2, så syns det hadde vært morsomt. :)

Endret av Rotaderp
Lenke til kommentar

Om du har interesse av WvW så har jeg guild som passer for det. Finner også gjerne folk som er med på dungeons også. Eneste kravet vi har er at du representer oss når du driver med WvW.

 

Ta kontakt med koots.9608 så kan jeg nok mekke invite om ønskelig. :)

Lenke til kommentar

hva med 150 vs 150 vs 150? Aka WvW? :D

 

Men ja, er ikke mye raids. Nærmeste er de store world events'a, men de populære der er ganske lite utfordrende. Orr temple events er litt mer heavy stuff, men har en tendens til å feile hvis et organisert guild ikke er med i kampen. Ellers.. De nærmeste kampene jeg har sett som ligner WoW raids, er fractal dungeon end fights. Men de er relativt fattige på kompleksitet i forhold til hva en gammel raid tank er vant med.

Lenke til kommentar

Om du har interesse av WvW så har jeg guild som passer for det. Finner også gjerne folk som er med på dungeons også. Eneste kravet vi har er at du representer oss når du driver med WvW.

 

Ta kontakt med koots.9608 så kan jeg nok mekke invite om ønskelig. :)

Har prøvd WvW et par ganger, men syns det bare ble kaos.. Var jeg innom på et dårlig tidspunkt, eller bare jeg som ikke skjønte opplegget?

Lenke til kommentar

Inn og surre i WvW alene er til tider veldig kaotisk og kjedelig, men kan også være bra og få utrettet mye. Er i stor grad avhengig av hvem som er commander. Vi har WvW raid to ganger i uka, hvor vi vanligvis er rundt 15 stk, kommuniserer gjennom voice chat, preiker piss og har det moro. WvW er alltid morsommere om du er med "kjente", gjerne noen som kan forklare litt underveis og slikt. Par slike vil du nok finne hos oss. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Må si jeg liker de nye WvW matchups, selv om det så dårlig ut fredag og lørdag, men idag var Piken Square oppe der vi vet at vi kan når alle sammarbeider.

 

Litt liv i folka i NoX ser det også ut til å være, omtrent første gang jeg kan huske å ha sett noen i TS rommet deres.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prøvde meg WvW igår, var som det var beta, folk forsvinner 5m fra deg og kommer, nesten umulig å bruke komboer, må rett og slett ha flaks for å få inn noe. Fant ut til slutt det er best å stå stille å skyte med rifle, men det ble fort kjedelig så jeg bare slo av spillet.

 

Ganske rart at de ikke klarer å få ting i orden, det der er jo helt gamebreaking når ting ikke vises.

 

Wildstar online beta snart, muligens neste mmo.

Lenke til kommentar

Culling ble slått av for lenge siden. Se på WvW character limit i graphic settings. Men WvW er morsommere når man sammarbeider med folk på voice, lettere å buffe might før man går inn, retreat litt, heale med waterfield, portal bombs, veils osv osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...