Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aaaaaaaaah helgoland! Dette må bli fint! Likte GW veldig i mange timer, men det holdt bare ikke i lengden for min del! Håper på at GW2 wrestler meg ned i bakken og holder meg fast i skje i åresvis!

 

Vet noen noe om hvordan det blir ang spillerplass osv? Blir det slik zone 1(en), zone 2(en), zone 3(ger) osv? Eller noe ala wow realms? Liker ikke helt soner jeg...

Lenke til kommentar

Hadde en retur til Tyria for ikke så altfor altfor lenge siden, dog bare pvp. Fine med GW er at det ikke krever at du dedikerer livet for å bli god og ha det gøyt! Kunne tenkt meg å spillt det igjen ja! Men er i en online gaming fri periode grunnet inet issues i sammenheng med flytting! Vi snakkes i gw2 tho! Herrejerimi har store forventinger etter å ha surfet etter info igjen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke bestemt meg for noen spesiell rase/proff kombinasjon enda, men jeg regner med jeg ender opp med å lage en ranger. Jeg klarer aldri å motstå muligheten til å ha pet :) Er det sånn at ikke alle kombinasjoner er mulige? Ser for meg at en asura-ranger ville sett rart ut. Men jeg liker rasene de har bestemt seg for, er gøy med litt variasjon så lenge ikke rase har kjempestor påvirkning på hvor bra man kan utføre proffesjonen sin. Lame hvis det blir f.eks. "LF asura-necro" overalt fordi de er de eneste som kan gjøre et eller annet.

 

Jeg er veldig spent på hvordan pvp-delen blir. Ikke WvW, men altså koordinerte battles slik som HA/tombs og gvg i gw1. De har jo gjort så det ikke skal være noen dedikert healerklasse, jeg klarer ikke helt se for meg hvordan man skulle klart seg i gw1 uten f.eks. en infuser hvis man møter en form for spike. Det må nesten bety at det generelt vil ta lenger tid å drepe enkelttargets, noe jeg er redd for at vil begrense mulighetene i pvp litt, men vi får vel se.

 

edit: angående klassene synes jeg en del av dem virker veldig bra gjennomført, men ikke alle. Elementalist var grisekjedelig i gw1, og har vel ikke blitt noe kulere av at de har fjernet wards. Thief er jo den typiske assassin/rogue karakteren, ikke noe jeg har stor interesse av. Guardian, en slags tankete ritualist, ser veldig kul ut, og jeg tror også engineer blir populær.

Endret av Gebby
Lenke til kommentar

Alle kombinasjoner av race/prof er i dag mulige, de forskjellige rasene har også fortrinn i forskjellige attributter! Så det er en viss fare for at det blir "LF asura-necro." Det er greit for meg at rasene har forskjellige bonuser, men håper likevel at de klarer å gjennomføre på en måte som gjør at, ja asura-necro gjør mest dmg, men sylvari-necro er en utmerket minion race! Ble rotete, men at begge har forskjellige bonuser, som om spilt bra kan være like gode!

 

Er litt skeptisk til at de ikke har dedikert healerklasse! Greit at vi slipper "LF healer!" spam, men ser for meg at rollen blir fylt av en annen class istedet. "LF healer any class!" Vet ikke om det blir slik at alle vil besitte de samme "support" og "control" egenskapene, men om det blir slik at disse vil variere fra rase/klasse vil en kombinasjon være best og det blir fare for at healer blir byttet ut med "LF dennetypenkombinasjon!"

 

Noen som har god greie på dette "downed" systemet når man "dør"? Handler om at entrer en downperiode når man blir slått ut, hvor man kan bruke et limited utvalg av skills, til fienden forsvinner eller du blir revived. Du kan og betale gull og bli lastet ved siste waypoint! Men hvilken innflytelse vil dette ha i pvp? Både WvW og Structured! =S

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er det noen som fortsatt spiller GW aktivt her eller? Har kanskje tenkt til å starte opp igjen og prøve å få noen av disse items'ene :)

 

Hvis noen andre har lyst til å prøve, så bare si ifra :)

jeg spiller, men som sagt jeg har bare en necromancer i lvl 14, snart 15 :p hadde vært fett å prøvd å få tak i items osv. uansett :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det er så herlig at man ikke må betale i måneden. Det gjør at det lett er verdt å prøve, så kan det ligge og råtne en stund hvis det virker uferdig. Ikke noe press på å bruke spilletiden man har betalt for. Synes også at det virker ganske sært å betale i måneden for å spille et spill, mulig det bare er meg da.

 

Også liker jeg at det har et mer action-orientert gameplay enn det vanligvis er i mmo :)

Lenke til kommentar

Har nettopp testet GW 1, og det er noe av det mest elendige eg har spillt på lenge. Men nå ser da dette mye bedre ut på videoer eg har sett. Så skal nokk teste det, noen som vet om det blir noen form for testing av spillet eller må du kjøpe hele viss du vil prøve det?

 

Er også litt skeptisk til at det ikke er månendtlige betlinger, ser ikke helt hvordan de skal klare og gjøre spillet like bra som andre da, i forhold til oppdateringer og spilleinnhold.

Lenke til kommentar

Har nettopp testet GW 1, og det er noe av det mest elendige eg har spillt på lenge. Men nå ser da dette mye bedre ut på videoer eg har sett. Så skal nokk teste det, noen som vet om det blir noen form for testing av spillet eller må du kjøpe hele viss du vil prøve det?

 

Er også litt skeptisk til at det ikke er månendtlige betlinger, ser ikke helt hvordan de skal klare og gjøre spillet like bra som andre da, i forhold til oppdateringer og spilleinnhold.

 

Man veit jo ingenting om releasen av spillet, men antakelig vil de ha en trial-løsning på lik linje med andre MMO. Det at det ikke er pay2play er jo bare fint, hadde ikke brydd meg stort om det ikke var det, men det betyr uansett ikke at ting ikke vil bli oppdatert. De har bare en annen businessmodell basert på expansions istedetfor månedlige betalinger.

 

Hva likte du ikke i gw1? :)

Lenke til kommentar

Gleder meg egentlig veldig til dette spillet kommer ut. Var helt hekta på GW1 serien og spilte gjennom orginalen, Factions, Nightfall og Eye of The North. Kommer til å bli helt rått å spille 2'ern.

 

De jævla grisene som disser GW1 kan brenne.

 

Eneste jeg ikke liker med GW2 er at det tar like lang tid å lvle alle lvlene, helt fra 1 til 80, kan bli fuckings boring men håper ikke det.

Lenke til kommentar

Er vell hovedsakelig UI, grafikken og gameplay som iriterer meg. Har prøvd veldig mange mmo, spiller for øyeblikket rift. Synes heller ikke lvling og progresjon var like spenende som f.eks rift. Er vell rift og lotro eg har hatt mest utav og lvle karakterer. Har spillt wow i 6 år, men ble lei og har 2 mmo som eg ranker mye bedre nå det er DC universe online (PS 3 utgaven, hadde ikke spillt denne mmoen på PC) og Rift.

 

Jeg venter på star wars, the secret world og GW 2 og vil da bestemme meg for hvilken eg skal spille på. Så langt heller det egentlig på the secret world (veldig imponerende på grafikk og gameplay så langt), men blir en spenende front på mmo merkedet :) Gleder meg til å teste GW 2 da :)

Lenke til kommentar

Det at MMO spill MÅ ha månedsbetaling for å overleve eller gi ut bra content er bare en myte. Guild Wars ble opprinnelig ikke designet for å være et "true mmo" og det er et relativt avansert spill hvis du setter deg ordentlig inn i det og det passer da ikke for alle. Jeg spilte Guild Wars veldig aktivt i godt over et år før jeg sluttet og gleder meg utrolig mye til Guild Wars 2 og det at det ikke er noen måneds betaling gjør alt mye bedre :)

 

Jeg håper bare ikke at Guild Wars 2 blir så bra at en haug med WoW spillere begynner å spille det fordi de vil jeg helst ikke ha noe med å gjøre :p (Nå snakker jeg om de som hyler, skriker, tror at WoW var det første MMO'et og rett og slett er uintelligente idioter)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...