Gå til innhold

Årets spill til daggs dato ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synest det har komme utruleg mange dårlige spel etter at alle idiot utviklerane starta grafikk kjøret sitt. Siste fem åra har vore ein tragedie. Kjem ikkje spel som Fallout, X-Com og Master of Magic lengere.

 

Ser heldigvis ut som ting er i ferd med å snu. Best i år må nok gå til Vice City (PC).

Lenke til kommentar
Hmmm....min stemme går nok til Age of Mythology. Ja, det gjør den.
Battlefield 1942 :woot:

Nå kverrulerer jeg vel mye, men begge disse spillene kom nå ut ifjor.

 

Hadde man kunne strekke deadlinen til 4. juli så ville jeg nok uansett havna på Frozen Throne, testa bittelittegranne beta nå og dette kan bare starte på topp, gå én retning - oppover, og ende ett sted... (Har bare ikke bestemt meg hva jeg skal kalle dette stedet ennå)

Lenke til kommentar

synd at så få her inne (sannsynligvis) har fått prøvd "The Legend of Zelda: the Wind Waker", det er jo bare utrolig. synes også det er litt rart at ingen har i det hele tatt nevnt Metroid Prime, det er min favoritt :) Tredjeplassen burde nesten gå til C&C Generals.

 

Utviklerne har vært rimelig slappe og skuffende hittil i år, med unntak av Nintendo som har levert en god del flotte spillopplevelser hittil.

Lenke til kommentar
synd at så få her inne (sannsynligvis) har fått prøvd "The Legend of Zelda: the Wind Waker", det er jo bare utrolig. synes også det er litt rart at ingen har i det hele tatt nevnt Metroid Prime, det er min favoritt :)

 

Utviklerne har vært rimelig slappe og skuffende hittil i år, med unntak av Nintendo som har levert en god del flotte spillopplevelser hittil.

 

mange som sikkert har prøvd det, bare få som mener de fortjener "foreløpig game of the year"-priser :wink:

 

metroid prime likte jeg ikke, men har aldri vært svak for første-persons eventyrspill. Og all den backtrackingen som måtte til i spillet; huff huff huff :)

 

zelda er genialt, og kommer på andreplass på min liste bak Dark Alliance til Xbox, som ga meg og en kompis en sinnsyk opplevelse de 7 timene det varte, men har spilt igjennom det flere ganger i tillegg til den første

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...