Gå til innhold

Årets spill til daggs dato ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til dere som ikke har fått med seg at Frozen Throne har kommet ut.

 

Sjekk www.stolemy.com der står det når diverse spill har kommet ut på nett.

kall meg gammeldags, men jeg foretrekker å gjøre det på den gode gamle måten, betale med sedler over disk i butikk for så å få varene jeg forventer...

Rise Of Nations garantert...(foreløpig)...

Age Of Mythology mangler det lille ekstra...

 

Men dette endrer seg nok når HL2 kommer :D

det mangler for eksempel utgivelses-dato 2003...;)

kom før jul, det...:)

Lenke til kommentar
lite bra som har kommet ut i år,men return to castle wolfenstein-enemy teritory rocker da :woot:

uhrm... og jeg gjentar; UHRM... det der var vel THE understatement of the year, spør du meg, men... det var vel en personlig mening, ÆSJ som jeg hater disse personlige meningene, HVORFOR MÅ FOLK HA PERSONLIGHEEEET? :shrug:

 

umm det er gratis og er bedre en orginale rtcw....det blir sjeldent bedre en det da..... 8)

Lenke til kommentar
lite bra som har kommet ut i år

uhrm... og jeg gjentar; UHRM... det der var vel THE understatement of the year, spør du meg, men... det var vel en personlig mening, ÆSJ som jeg hater disse personlige meningene, HVORFOR MÅ FOLK HA PERSONLIGHEEEET? :shrug:

umm det er gratis og er bedre en orginale rtcw....det blir sjeldent bedre en det da..... 8)

kan det ha vært en grunn til at noe av det jeg skrev stod i fet kursiv, mon tro? kanskje det var for å utheve noe, hmm? legge trykk på det, kanskje? det har seg nemlig slik at jeg ikke GADD å fjerne det andre, tenkte de fleste skjønte at det var det i fet kursiv jeg kommenterte, men nei vel, den er grei, du... har endra det nå, for å unngå flere misforståelser... var altså det fakta at du skrev lite bra som har kommet ut i år jeg reagerte på, med alle de forslaga som har kommet opp i denne tråden...

 

geez, denne varmen tar rett og slett knekken på humøret mitt, flere det skjer med?

Lenke til kommentar
Selv om det ikke har kommet ut enda, så vil jeg si Star Wars: Knights Of The Old Republic. Må være det spillet jeg gleder meg mest til, etter The Frozen Throne såklart. :wink:

 

ja, finner meg litt torned between dem to spillan;

 

Warcraft III = beste multiplayer spillet jeg noensinne har spilt

Neverwinter Nights = Beste single player spillet jeg noensinne har spilt.

 

Men nå er no KotOR bare single player såe, eh, :woot:

Lenke til kommentar
Synes topicen skilr ut litt her, er fortsatt snakk om årets spill frem til...eh... noenogtjuende juni...:smile:

 

joda, men nå har jo de fleste svart, så da kan man begynne å se litt inn i framtiden 8)

 

menne, må forandre litt, føreløpig er Shadows of Undrentide og Midnight Club II de to beste spillene til nu i år, vet ikke hvordan jeg liker best enda...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...