Gå til innhold

Årets spill til daggs dato ?


Anbefalte innlegg

Jeg vil faktisk si at Rise Of Nations er en het kandidat.. Spiller det vanvittig mye og synes gameplayer er helt fortreffelig!!

Ellers må jeg vell egentlig si at CM4 er det mest spillbare til nå i år.. Som ihugga CM-fan har jeg drept atskillige timer allerede, og blir stadig fler... Snakker vi spill som skal vare, og til en viss grad har kommet med noe nytt, (som jeg mener Cm4 har med 2d motoren sin) er det helt på høyde!! Trolig det mest varige spillet er det nå iallfall!! :yes:

 

(Og til de av dere som er uenig i at 2d motoren er noe nytt.. Alle andre Manager spill som har prøvd seg på grafiske løsninger har misslyktes totalt!! Cm4 er det første der du ikke har sett alt og gått piss lei etter en halv time spilling... Så da så... :p)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PC: Frozen Throne. Synes WC3 var verdens beste spill, og når jeg nå er ferdig med de to-tre første campaignene i FT er det bare blitt enda bedre! :D

Er det bare jeg som ikke for dette til å bli annet enn en logisk brist? :shrug:

 

jeg satser bare på at han har beta jeg :)

 

Vel, vet ihvertfall at jeg har FT.. og det er ikke beta :roll:

Lenke til kommentar
PC: Frozen Throne. Synes WC3 var verdens beste spill, og når jeg nå er ferdig med de to-tre første campaignene i FT er det bare blitt enda bedre! :D

Er det bare jeg som ikke for dette til å bli annet enn en logisk brist? :shrug:

 

jeg satser bare på at han har beta jeg :)

 

Vel, vet ihvertfall at jeg har FT.. og det er ikke beta :roll:

 

Det er ikke det nei??? Sett det på Sharereactor, men regnet med det var Beta så ikke giddet å teste det... *Laster ned :D *

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg begynner å bli lei av spill fortiden jeg, kanskje jeg har blitt for gammel?? Har ikke vært et eneste spill i år som har fanget min interesse. Har gått lei etter å spillt de et par timer. Eneste spillet jeg har spillt det siste året er AO, det har vært helt konge og nå gleder jeg meg sinnsykt til Shadowland. Doom 3 og Half-life 2 blir nok også veldig bra håper jeg. Håper det er et par spill jeg vil like og kommer til å spille litt.

 

8)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...