Jump to content

Slaughter

Medlemmer
  • Content Count

    307
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 :)

About Slaughter

  • Birthday 01/28/1980
  1. Norge rundt visar eit innslag om teikneserien i morgon: https://tv.nrk.no/serie/norge-rundt/dvnr04000716/19-02-2016
  2. Me har laga ein "teaser" video for teikneserien som er lagt ut her:
  3. NRK har skrive om teikneserien for dei som måtte vera interessert i arbeidet bak: http://www.nrk.no/telemark/xl/hyller-dataspill-med-tegneserie-1.12761903
  4. Godt å høyre! Flott om de hjelper oss å spreie dette
  5. Kai har no lagt ut konsept-teikningane sine her: http://ukitakumuki.deviantart.com/gallery/
  6. Hei folkens Me har skapt ein unik digital teikneserie, «Deep Rising - a tribute to X-Com», som no er tilgjengelig på comic.strategycore.co.uk Dette er ein hyllest til den anerkjende X-Com serien av strategispel, med historie av David Ellis, teikningar av Jon McCoy og musikk av den velkjende komponisten John Broomhall. Den kan no nytast gratis av fans av spelserien og teikneseriefans generelt sett. Kos dykk!
  7. Me (StrategyCore.co.uk) har vore med å teste spela litt på Steam for 2K Games. Dei skal gjeva ut DOSBox versjonen av TFTD også snart, og den vil vere både XP og Vista kompatibel (som UFO). Grunnen til at den nåverande versjonen ikkje er det er at det er Windows versjonen (Collectors Edition) som ligg der, og det har den gjort ei stund (i motsetning til dei andre).
  8. Det har vore ein del rykte om at Irrational jobbar på det neste X-COM spelet, og det at 2K nå gjev ut dei gamle på Steam kan vera ei oppvarming til annonseringa... (håpar mange i alle fall)
  9. I samarbeid med 2K Games har Valve nå lagt ut 5 X-COM spel på Steam. X-COM: UFO Defense, X-COM: Terror from the Deep, X-COM: Apocalypse, X-COM: Enforcer og X-COM: Interceptor er klar i XP og Vista drakt. Les meir og kjøp på Steam! Om de ser etter modifikasjonar, tips, nyhende og liknande, finn de det på StrategyCore.co.uk. Me har den største X-COM filseksjonen eg kjenner til.
  10. @Joachim: Det var ein bra artikkel Joachim! Den summerte bra opp dei viktige delane av Afterlight. Einaste eg sakna var litt nærmare forklaring av talet på karakterar, og detaljane som er lagt i det. Alle har ein bakgrunnshistorie, og sidan du har så få må ein passe godt på. I tillegg kan dei bli påverka av tilstanden til kvarandre (jamfør desse spelarane). Når det gjeld gjentaking av oppdrag, så trur eg du (og mange andre) vil setta pris på denne modifikasjonen (bare pass på å lese advarselen i post 15). Hmm, og for å flisespikke litt, så er ALTAR eit akronym. Det skal skrivast med store bokstavar. *dukkar* @Gromle: Etter det eg skjønnar er det ei bra side. Elles har eg bruka Play.com (same pris trur eg) i mange år, og vore nøgd med det. Tek litt tid da... Total Rebalance Modification Det er fleire modifikasjonar på gang for UFO: Afterlight, og den største er Total Rebalance Modification. Dei som vil prøve denne modifikasjonen kan laste den ned herfrå. De finn ei liste over dei siste endringane i denne tråden. Om nokon kan hjelpe med modellar, lydfiler eller anna, så ta kontakt med ShadoWarrior! Andre modifikasjonar De kan finne ei liste over alle modifikasjonar til UFO: Afterlight i denne tråden, og laste ned dei fleste her. Lage eigne modifikasjonar Det er ganske lett å modifisere UFO: Afterlight. Dei som ønskjer å finne ut meir kan sjekke denne tråden og dette forumet.
  11. Har nettopp posta UFO: Afterlight preview. Er litt seint ute med det, men betre seint enn aldri heiter det vel.... ---------------------------------------- Crazy Gringo spent his Christmas glued to the screen playing the preview version of UFO: Afterlight. Nearly 40 hours were spent with the near finished version of the game, and you can enjoy the fruits of his labour in our hands-on preview! , , , You can download all the screenshots Crazy Gringo made from our files section, and find links to the first reviews at GameRankings.com
  12. Er ikkje nokon ordentlig guide ute for Afterlight enda, men du finn nok ein del som kan hjelpe i Aftershock guiden.
  13. To sider har testa UFO: Afterlight så langt: Jolt.co.uk 8.1 Softpedia 8.9 (Very Good Game Award)
  14. Einig i at resursane hadde mest å sei i starten. Trur kanskje det har litt å sei kva nivå du spelar på da. Diplomati har innverknad på levelet til soldatane du får. Om du har dårleg relasjon får du dårlege soldatar. I tillegg har det noko å sei for om du får resursar (i starten i alle fall). Tracks har igjen mest å sei i starten, men som med resursar så tippar eg at nivået har noko å sei. Jeg fant ikke dette spesielt engasjerende heller, bare noe man måtte gjøre. "OK, nå trenger jeg tydeligvis den typen fasilitet, og den typen der trenger jeg ikke lenger, så da legger jeg de ned og ersatter dem med de andre." Er einig i at dette ikkje er ein stor ting, men det var det vel ikkje i veldig stor grad i X-COM heller. Aftershock, som X-COM, er summen av alle dei små tinga. Var nok meir du kunne øydeleggje i X-COM, men alt med måte. Du fjernar firkanta 2d blokker (med dei fleste typar våpen). Du kan skyte hol i veggen i Aftershock og da. Silent Storm derimot... Yep, einig der. Ein kombinasjon av for like oppdrag og FOR MANGE. Dette spelet er enormt langt, og da bør oppdraga vera veldig bra for å halde det interessant heile vegen. Ja, Apocalypse er genialt det. Men om ein startar å analysere det på same måte som me no har gjort med Aftershock, så har alle X-COM spela ein god del som kunne vore betre. Variasjon i taktiske oppdrag? Hehe, skal ikkje starte den diskusjonen nå.
  15. Og det er sjølvsagt ikkje mogleg å starte utviklinga av eit nytt spel og oppdatere det gamle på likt? Det er stort sett bare dei som programmerar som fiksar bugs. Resten har lite med dette å gjere, og kan derfor starte utviklinga av det neste spelet i serien. @Cappo: Det er dette me vil prøve å få i gang med "X-COM: Resurrection" kampanjen. Eg fekk nettopp svar frå Nival (Silent Storm, Heroes 5) kontakten min. Alle der er stortsett X-COM fans, og svært mange av dei som jobbar der kunne tenkje seg å utvikle det neste X-COM. Nå diskuterer me korleis me skal gå fram for å bevise at det er stor interesse for eit nytt X-COM, og kva me skal gjera for å få publisheren med på det. Er sjølvsagt ekstremt liten sjanse for at me kjem nokon veg med dette, men me må prøve.
×
×
  • Create New...