Gå til innhold

Årets spill til daggs dato ?


Anbefalte innlegg

CS!! :lol::lol::lol:

 

Neida, på PC må jeg nok si Mafia, Diablo 2 eller Warcraft 3. Utenom dette tror jeg nok det spillet jeg har spillt mest og likt best gjennom tidene er Moon Stone på Amiga. Når jeg først fikk det, gjorde jeg nesten ikke annet enn å spille. Jeg spiller det faktisk enda (har amigaen på hytta) :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
CS!! :lol:  :lol:  :lol:  

 

Neida, på PC må jeg nok si Mafia, Diablo 2 eller Warcraft 3. Utenom dette tror jeg nok det spillet jeg har spillt mest og likt best gjennom tidene er Moon Stone på Amiga. Når jeg først fikk det, gjorde jeg nesten ikke annet enn å spille. Jeg spiller det faktisk enda (har amigaen på hytta) :woot:

 

merk deg trådens tittel.. årets beste spill[/b]

Lenke til kommentar

Okei har mange å velge mellom

 

ZELDA: knall bra klarer ikke legge det fra meg.. Og det funket meget bra med cell-shading eller hva det heter..

 

CM4: Helt klart en skuffelse når det kom, MEN patcher har fixet mye av dette.. Og det er dette jeg kommer til å spille mest...

 

AGE OF MYTHOLOGY: Aldri blitt så gledelig overasket over et spill.. knakende bra hadde vunnet min "pris", hadde det ikke vært for det ble utgitt i fjor :roll:

 

RISE OF NATION: Ja kanskje like bra som Age Of Mythology, KONGE spill, spiller bare dette for tiden.. Men hadde det ikke vært for alle bugene i AOM er det ikke sikkert jeg hadde spilt det like mye...

 

PORT ROYALE: Årets overaskelse, men når ikke helt opp

 

BLACK HAWK DOWN: Endelig er delta force tilbake, ikke bare tilbake men tilbake i toppen :o

 

And the Winner is................... Rise Of Nations

Lenke til kommentar

CM4 er årets klart beste spill!

 

Ellers lurer jeg på Port Royale. Synes det ser ekstremt fett ut! Noen som har litt mer å si enn bare: "Godt spill" ? Hadde satt pris på det. Hvordan single-/multiplay er, gameplay og grafikk. Har lest litt og sett på screenshots, men vil gjerne høre noens mening. Er det verdt penga?

 

Edit:

Kommer det en omtale av spillet på gamer.no snart?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
PC: Frozen Throne. Synes WC3 var verdens beste spill, og når jeg nå er ferdig med de to-tre første campaignene i FT er det bare blitt enda bedre! :D

Er det bare jeg som ikke for dette til å bli annet enn en logisk brist? :shrug:

 

jeg satser bare på at han har beta jeg :)

 

den 4 juni var frozen trone i hus hos meg,kansje dere får de nye spillene litt sent?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...