Gå til innhold

Kamptråd - Rosenborg Ballklub vs F.C. København 17/8 (2-1)


DJ_Dark

  

41 stemmer

  1. 1. Hvem vinner kampen?

    • Rosenborg Ballklub
      35
    • Uavgjort
      1
    • F.C. København
      5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel gutter, vi leder nå. Ingen grunn til å henge med leppa.

 

Ja det hadde vært bedre med 3-0, men vi spilte langt bedre enn FCK i dag og gjør vi det i Parken også så er det CL neste.

 

Må si meg enig her, tror dette går veien jeg :)

RBK så langt farligere ut, og tror nok de kommer enten til å vine 2-1 borte eller spille 1-1.

Tviler på at RBK taper nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syntes FCK fikk spille alt for mye, og forsvaret til RBK gjorde alt for mange feil. FCK var dog ikke så farlige på siste 3 del av banen som jeg trodde. Hva tror dere, går Eggen ut for å score mål i Parken?

 

Edit: Må Annan stå over?

 

 

Eggens gutter går alltid ut for å score :new_woot:

 

___

 

Ja, Annan må dessverre stå over neste kamp :thumbdown:

Endret av robolai
Lenke til kommentar

Syntes FCK fikk spille alt for mye, og forsvaret til RBK gjorde alt for mange feil. FCK var dog ikke så farlige på siste 3 del av banen som jeg trodde. Hva tror dere, går Eggen ut for å score mål i Parken?

 

Edit: Må Annan stå over?

Det at Annan ikke får spille er for meg svært skummelt. Jeg mener han er vår viktigste spiller slik resultatet står per i dag. Det var også helt unødvendig av Annan. Grisespill uten hensikt...

 

Angrepet til FCK skuffet meg (gledelig). Jeg trodde de var giftige der oppe, men de spiller som et pike lag i alderen 16-18.

 

Hvis Ståle ikke gjør noen enorme tekniske endringer vinner vi dette lett. Men det er jeg sikker på at han gjør så jeg tror fremdeles det er 50/50 for at vi kommer til CL.

Lenke til kommentar

Tilbake fra Lerkendal, faen så JÆVLIG HÆLVETES surt at vi ikke får 3-0 før FCk får sitt mål. Satan helvete ass, nå ser det stygt ut før Parken. parken blir forøvrig et helvete, kommer vel en 40k folk der (?( og lager helvete. Men men, får satse på at vi putter en drittidlig slik at vi kan kontrollere spillet. Synd med Annan, veldig god defensivt. Slurver som faen noen gagnger da.

 

btw; mulig det var pga. jeg satt rimelig close ved fck-fansen, men de overdøvde kjernen.

Lenke til kommentar

Herlig kveld på Lerkendal. Aldri svettet så mye på kamp før. 3 liter øl ut gjennom hele kroppen. Var knall hos kjernen i kveld. Toppet seg for hele stadion ved 2-0. Så ødela FCK alt med det målet sitt. Tror vi skal få kjørt oss i Parken. Stygt at de bare trenger et mål. Men om RBK scorer først trenger de tre, så de kommer nok til å være like nervøse som oss.

 

Fikk forøvrig bakoversveis når de to dommerne kom og stilte seg ved målene. Konge å se at slike tiltak settes i gang så kjapt. Håper Semb satt på tribunen og så på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Som jeg sa på msn til noen tror jeg laget blir følgende:

 

Örlund

 

Dorsa-Lago-Kris-Lusse

 

Demidov

Henriksen-Skjelbred

Iversen

 

Prica - Olsen/Moldskred

Det er mulig det, er jo mulig at Henriksen trekker ned på Annan sin plass, ivers på Henriksen og Prica, olsen og moldskred/bakenga på topp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...