Gå til innhold

Hvordan ser ditt skrivebord ut ? -


drift_boy

Anbefalte innlegg

Å kjøre med default Windows-bakgrunn er PC-verdenens svar på å holde skoene "box fresh". :thumbup:

 

Hehe, sant det ;) Glemte å nevne at dette er faktisk "box fresh". Formatterte i dag etter store problemer som skyltes feilpartisjonering av meg :ermm:

Endret av hawk52
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Også brukte jeg et windows mobile skin til windows

med ny bootloader loginscreen og komplett reskin av windows + iconer og musepeker.

 

Denne skulle jeg VELDIG gjerne få til!! Har du mulighet til å sende meg noen linker og raske instruksjoner? Gjerne på PM. Det Mobile temaet var virkelig lekkert!

 

TAKK

Lenke til kommentar

Skrivebordet på skolepcen. Er nødt til å ha litt på skrivebordet osv. :)

 

post-138102-0-12369700-1330052116_thumb.jpg

 

 

1. Fences?

 

 

2. Den wiki leaks powerpointen virket intresang, forteller du om wikileaks om det de lekker ut, hvordan de får tak i den info'n eller hva ? (Pssst! Er det mulig å få et bitte bitte lite eksemplar? bare for å finne mer ut om wikileaks)

 

3. Dra ut lader'n din! Den er på 97 %, burde ikke lade mer enn 80 eller noe, pga større "stress" for batteriet i laptoppen

Endret av Stalthy
Lenke til kommentar

1. Fences?

 

2. Den wiki leaks powerpointen virket intresang, forteller du om wikileaks om det de lekker ut, hvordan de får tak i den info'n eller hva ? (Pssst! Er det mulig å få et bitte bitte lite eksemplar? bare for å finne mer ut om wikileaks)

 

3. Dra ut lader'n din! Den er på 97 %, burde ikke lade mer enn 80 eller noe, pga større "stress" for batteriet i laptoppen

 

1. Hva er Fences? :p

 

2. Wikileaks powerpointen er ikke ferdig, kan sikkert sende den til deg når jeg er ferdig om jeg husker det. Den handler mest om hva Wikileaks er osv.

 

3. Bryr meg lite om batteristress, skolen får supplye meg et nytt når det blir dårlig! :p

Lenke til kommentar

Forstår ikke trenden å ha en bil eller ei dame som bakgrunn. Virker bare så fjortis. :ermm:

 

Det er da utrolig kjedelig med et flagg?

 

Fint å ha noe å se på fra tid til annen, være seg dame, bil, blomst eller natur.

 

 

@Settings: Man skal ikke undervurdere en god kebab.... Nå gjorde du meg sulten, damn you!

 

det er ikke kebaben jeg undervurderer, det er tralla den kommer i...

Lenke til kommentar

Forstår ikke trenden å ha en bil eller ei dame som bakgrunn. Virker bare så fjortis. :ermm:

 

Det er da utrolig kjedelig med et flagg?

 

Fint å ha noe å se på fra tid til annen, være seg dame, bil, blomst eller natur.

 

 

@Settings: Man skal ikke undervurdere en god kebab.... Nå gjorde du meg sulten, damn you!

 

For all del, jeg respekterer at ikke alle deler mine meninger, men fikk et visst behov for å nevne det!

Flagget er flott det da? Er du ikke stolt over landet ditt som nasjon?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...