Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bestilte fra elkjøp sin nettbutikk på søndag, noen sjanse for at jeg får det innen release? og hvor kan jeg se om spillet er sendt eller ikke valgte fraktalternativ brev med faktura.

 

Nei

 

Elkjøp sender fra hovedlager i Sverige. Minst to dager postgang tenker jeg.

 

stemmer:@   idiotiske elkjøp.  sku snet på fredag til meg men neida sendte i dag! selv om de sa til meg den var sendt

Fikk samme mail som deg i dag, og det stod også sendt på min elkjøp side på fredag. Sjekket akkurat postkassen og ingen spill der heller :( Dårlig av elkjøp og bekrefte på sine sider at spillet er sendt på fredag hvis de ikke sendte før i dag...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk både mail + at det sto på "Mine Sider" på Cdon at de sendte på fredag.. Så da bør de helst ha gjort det. Nå sender de fra Sverige, så jeg er ikke veldig positiv til at jeg får det i dag, men jeg har et lite håp.

 

EDIT: Kan ikke en av dere sende Elkjøp en mail og høre hva #$*%& det er de driver med, da? Er jo helt merksnodig å "lyve" om når de sender det, for så å sende dere en ny sendingsbekreftelse..

Endret av Mokko
  • Liker 1
Lenke til kommentar

bestilte fra elkjøp sin nettbutikk på søndag, noen sjanse for at jeg får det innen release? og hvor kan jeg se om spillet er sendt eller ikke valgte fraktalternativ brev med faktura.

 

Nei

 

Elkjøp sender fra hovedlager i Sverige. Minst to dager postgang tenker jeg.

 

stemmer:@   idiotiske elkjøp.  sku snet på fredag til meg men neida sendte i dag! selv om de sa til meg den var sendt

Fikk samme mail som deg i dag, og det stod også sendt på min elkjøp side på fredag. Sjekket akkurat postkassen og ingen spill der heller :( Dårlig av elkjøp og bekrefte på sine sider at spillet er sendt på fredag hvis de ikke sendte før i dag...

 

Helt tragiskt. nå får vi ikke spillet før onsdag eller torsdag

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

bestilte fra elkjøp sin nettbutikk på søndag, noen sjanse for at jeg får det innen release? og hvor kan jeg se om spillet er sendt eller ikke valgte fraktalternativ brev med faktura.

 

Nei

 

Elkjøp sender fra hovedlager i Sverige. Minst to dager postgang tenker jeg.

 

stemmer:@   idiotiske elkjøp.  sku snet på fredag til meg men neida sendte i dag! selv om de sa til meg den var sendt

Fikk samme mail som deg i dag, og det stod også sendt på min elkjøp side på fredag. Sjekket akkurat postkassen og ingen spill der heller :( Dårlig av elkjøp og bekrefte på sine sider at spillet er sendt på fredag hvis de ikke sendte før i dag...

 

 

Helt tragiskt.  nå får vi ikke spillet før onsdag eller torsdag

 

Jepp, tragisk. Ringte kundeservice nå, som sjekket orderen min, og hun sier at det ble sendt i går kveld fra Sverige, jeg visste ikke at Sverige sender post på søndager, men hun sa at de gjorde det så om det stemmer er det fortsatt et lite håp om å få spillet i morra, men om jeg ikke får det da så er jeg glad for at jeg uansett har skole og jobb fram til kl 9 på kvelden :p

 

Ingen får spillet før release uansett. "Dette innebærer riktignok IKKE at vi kommer til å sende spillet tidligere da dette ikke tillates av Activision Blizzard." <- mail fra game.no

Sikker på det?

Jeg fikk mitt på lørdag, ædda bædda! :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen får spillet før release uansett. "Dette innebærer riktignok IKKE at vi kommer til å sende spillet tidligere da dette ikke tillates av Activision Blizzard." <- mail fra game.no

Stemmer det ja. Men noen har tabba seg ut og sendt ut spillet for tidlig.

 

Ro dere ned, det er ikke verdens undergang bare fordi dere får spillet noen dager etter realese. Håpet playcom skulle holde natt åpent men det skulle de vist ikke denne gangen.

Endret av Major hardon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da har jeg avinstallert MW2. Og kommer med det aldri til å røre det igjen.

Flopper BO så går jeg over til Bad Company 2..

 

Får håpe det blir bedre nå med dedikerte servere. Og at mange servere fjerner noobtube og RPG.

 

Blir det for mange drittunger med armbrøste og pennkniv går jeg over til CoD4, tidenes CoD spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Egentlig ganske off-topic spørsmål, men nå er jeg jo her.

 

Hjemme har vi en ruter i øverst etasje, og fire ethernet kabler tilkoblet denne. Vi har en som går ned til kjelleren, hvor jeg har min PS3. Men, samtidig som jeg spiller, vil jeg også ha muligheten til å være på Skype/andre nettbaserte tjenester. Vi har ikke plass til flere ethernet kabler i ruteren, og alle de andre kablene blir brukt i andre rom.

 

Finnes det noen enkel måte å få to ethernet kabler nedi kjelleren? Jeg har ikke peiling på slikt.

 

Tror det beste faktisk vil være å skaffe seg trådløst. På trådløse routere er det alltid kabelutganger også. Har aldri hørt om, og fant ikke ved søk, en form for splitter som lar deg dele opp kabelsignalet. Alt er uansett trådløst for tiden. Pc'er, PS3'n din osv.

Spør familien/husstanden om å gå til anskaffelse av en skikkelig trådløs router :)

Ja, trådløs vil nok kanskje være smartest i dette tilfellet, men jeg er sikker på at jeg har lest at det går an å få to kabler utav én. I tillegg er jeg ikke veldig fascinert av trådløst internett, da jeg synes internett via Ethernet går mye kjappere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...