Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper BO har en del store baner ala Wasteland. Prøvde nettopp en kjapp runde FFA i MW2, og på denne banen går det så det dundrer (har ikke spilt på over et halvt år, så de små banene funker dårlig). Store baner er mye lettere å forholde seg til IMO, liker ikke trange bybaner der man aldri ser fienden før man er død. Fingers crossed :) Ikke noe er som svære baner hvor man flyr rundt med AUG og skyter folk i gok.

 

Hehe, kunne ikke hatt et mer motsatt syn på det. Wasteland er i mine øyne den absolutt dårligste banen noen sinne laget til et fps spill. Størrelsen har jeg ingen ting imot, men de ekstremt få tingene som ikke gjør banen helt plan blir rett og slett latskap ved design i mine øyne. Store maps, ja takk! Men fyll dem! For meg blir det viktigere og viktigere med innhold jo større banene er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sendte dette til Elkjøp etter mye snakk fram og tilbake:

Er det virkelig mulig og lage så mye oppstyr bare fordi du muligens får spillet dagen etter realese. Du vet godt selv at du ikke klarer og beregne 100% når pakken kommer i postkassen din når du sender noe.

 

Meningen med å forhåndsbestille er jo at det skal komme på release dagen slik at du slipper å tenke på å måtte stresse i butikken osv. Så jeg synes det skal bare mangle at de klarer å levere det til release ellers er det ikke vits å forhåndsbestille

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men vi vet jo alle at dette ikke er mulig å gjennomføre med 100% suksess. Ja?

 

Det har ikke vært en eneste lansering som har tilbudt forhåndsbestilling som har klart å levere til alle i tide. Det kommer heller aldri til å skje. Og med tanke på at posten ikke operer med nattarbeid så er det normalt å tenke seg at pakken kommer på morningen 9. november. Alt før dette er ren luksus og kan ikke regnes som selvfølgelig. Og en forhåndsbestilling fungerte hvertfall før som en reservasjon av førsteoppslaget kopier en butikk selger. Men sjansen for at det blir utsolgt er vel ikke å regne med lenger...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sendte dette til Elkjøp etter mye snakk fram og tilbake:

Er det virkelig mulig og lage så mye oppstyr bare fordi du muligens får spillet dagen etter realese. Du vet godt selv at du ikke klarer og beregne 100% når pakken kommer i postkassen din når du sender noe.

 

Meningen med å forhåndsbestille er jo at det skal komme på release dagen slik at du slipper å tenke på å måtte stresse i butikken osv. Så jeg synes det skal bare mangle at de klarer å levere det til release ellers er det ikke vits å forhåndsbestille

Du får forhåndsbestille det i din nærmeste butikk så slipper du og være redd for at det ikke kommer dagen det har realese.

 

Ja såklart sier de at det kommer dagen spillet har realese, de er jo for faen en butikk som har lyst til og selge og jeg er ganske sikker på at de prøver og tilrette legge det så godt de kan slik at dere får spillet til realese.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sendte dette til Elkjøp etter mye snakk fram og tilbake:

Er det virkelig mulig og lage så mye oppstyr bare fordi du muligens får spillet dagen etter realese. Du vet godt selv at du ikke klarer og beregne 100% når pakken kommer i postkassen din når du sender noe.

For meg er problemet heller dårlig kundeservice fra elkjøp sin side, om jeg får spillet 1 dag eller 2 seinere går nok bra. Men når det står på sidene deres at det er sendt og i tillegg svarer folk på mail og bekrefter at det er sendt, så er det dette som er irriterende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er vel lurt å ikke garantere at man har det på release når man ikke er sikker på om det kommer?

Det jeg er oppgitt over at de først nå kommer å sier: eehh ekke helt sikker på om du får på Tirsdag.

 

Hva var det jeg sa. Fuckings elkjøp. Samme skjedde med meg og Bad Company 2. De GARANTERTE meg at jeg skulle ha spillet på release. Fikk det dagen etter. Så jeg gikk heller å kjøpte min LE på Spaceworld, og gikk å fikk pengene tilbake hos Elkjøp dagen etter.

 

Alltid deilig når det er litt folk der også, så de i kassen blir flau over å se misfornøyde kunder. Gjør det litt høylytt hvis du virkelig er forbanna :p Alle bak deg i køen kommer til å tenke, skal ikke bestille fra nettet dems nei :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er vel lurt å ikke garantere at man har det på release når man ikke er sikker på om det kommer?

Det jeg er oppgitt over at de først nå kommer å sier: eehh ekke helt sikker på om du får på Tirsdag.

 

Hva var det jeg sa. Fuckings elkjøp. Samme skjedde med meg og Bad Company 2. De GARANTERTE meg at jeg skulle ha spillet på release. Fikk det dagen etter. Så jeg gikk heller å kjøpte min LE på Spaceworld, og gikk å fikk pengene tilbake hos Elkjøp dagen etter.

 

Alltid deilig når det er litt folk der også, så de i kassen blir flau over å se misfornøyde kunder. Gjør det litt høylytt hvis du virkelig er forbanna :p Alle bak deg i køen kommer til å tenke, skal ikke bestille fra nettet dems nei :p

Haha, tror ikke kundende i køen tenker det.

 

De tenker heller er det mulig og bli så høylytt bare fordi spillet var forsinket 1 lusen dag, den stakkars gutten der trenger muligens og komme seg ut litt oftere :p

 

Du spiller på konsoll right? iTzThEcRaZyBaNaNa1337

Endret av Major hardon
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Er vel lurt å ikke garantere at man har det på release når man ikke er sikker på om det kommer?

Det jeg er oppgitt over at de først nå kommer å sier: eehh ekke helt sikker på om du får på Tirsdag.

 

Hva var det jeg sa. Fuckings elkjøp. Samme skjedde med meg og Bad Company 2. De GARANTERTE meg at jeg skulle ha spillet på release. Fikk det dagen etter. Så jeg gikk heller å kjøpte min LE på Spaceworld, og gikk å fikk pengene tilbake hos Elkjøp dagen etter.

 

Alltid deilig når det er litt folk der også, så de i kassen blir flau over å se misfornøyde kunder. Gjør det litt høylytt hvis du virkelig er forbanna :p Alle bak deg i køen kommer til å tenke, skal ikke bestille fra nettet dems nei :p

Haha, tror ikke kundende i køen tenker det.

 

De tenker heller er det mulig og bli så høylytt bare fordi spillet var forsinket 1 lusen dag, den stakkars gutten der trenger muligens og komme seg ut litt oftere :p

 

 

Så flott at du kan vente mange dager og at det ikke hadde plaget deg om spillet kom senere enn avtalt, men seriøst skjerp deg. Har ingenting med å være spillegal eller ikke ha noe liv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, jeg er lur nok til og forhåndsbetille det i en butikk jeg.

 

Flott for deg, men ikke rakk ned på andre og vær så høy i hatten da. Jeg har bestilt presige edition så måtte kjøpe på nett. Og hvis det ikke kommer i morgen som de lovet så blir jeg provosert og kommer til å sende de mail om det. Sånn er det bare :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til dere som har bestilt fra elkjøp og ikke får det tidsnok: Kjøp et nytt eksemplar og returner det dere har bestilt. De opererer med 30 dagers retur, så dere kan bare returnere det og få pengene tilbake. Har dere ikke råd til å legge ut for et nytt blir det verre. Men er det en måte å gjøre det på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...