Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Black ops basere på hemmelige operasjoner under Vietnam krigen og den kalde krigen på 60 og 70 tallet, under disse operasjonene brukte de våpen og utstyr som bare USA og Russland hadde tilgang til. Altså det du sier om at du vil at spillet skal være mere ''gammelt'' er bare tull for du vet like godt som meg at våpnene som er i spillet var på den tiden.

 

LEIF AGAIN!

 

Jeg har vet ikke mye om tid våpen først blir lagt, så nei. Jeg vet ikke like godt som deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

snakk om pc servere og når våpen ble laget eller ikke, kan ikke dere som vil diskutere det lage egen tråd?

 

"Våpen i COD Black Ops"

"Server/lan dings til COD Black Ops"

 

Jeg driter i hvor "ekte" settingen er, hvor ekte er det at du respawner når du blir skutt i huet..Er et spill ta glede i at noen forsøker og ikke klag så jævlig..

 

 

Alltid skal pc spillere spamme slike tråder som dette med snakk om servere,lan osv, blir så piss lei..

Lenke til kommentar

Black ops basere på hemmelige operasjoner under Vietnam krigen og den kalde krigen på 60 og 70 tallet, under disse operasjonene brukte de våpen og utstyr som bare USA og Russland hadde tilgang til. Altså det du sier om at du vil at spillet skal være mere ''gammelt'' er bare tull for du vet like godt som meg at våpnene som er i spillet var på den tiden.

 

LEIF AGAIN!

 

Jeg har vet ikke mye om tid våpen først blir lagt, så nei. Jeg vet ikke like godt som deg.

 

Alt i spillet er ting fra tiden mellom 50 tallet og fram til 89 da den kalde krigen sluttet. Våpnene i spillet er tidsriktig. Noen feil med de osv som RIS osv, kan folk reagere på. Men sannheten er at man ikke vet hva de hadde av prototyper. Alle våpen i spillet er tidsriktig, og dette spillet har ikke noe med WW2 å gjøre, Jevrio. Det er tiden etterpå.

 

Det er den kalde krigen, den tiden da våpen utvikler seg mest pga vesten ruster seg opp å prøver å lage nye typer våpen hele tiden som kan matche alt sovjetunionen kommer med. Dette er tiden hvor dagens våpen virkelig tok form.

Lenke til kommentar

The Facts:

 

 

* You can connect a 2nd controller and bring a Guest online (i.e. "JD_2020" & "JD_2020(1)").

* Guests can rank up, earn unlocks, etc -- all Guest progress goes away once signed out.

* (Xbox 360 only) You can bring a 2nd, Gold Xbox LIVE account online!

* (Xbox 360 only) Both players with full online accounts can rank-up while playing split-screen, as if on two separate consoles.

 

Custom Games Editor

Allow me to introduce the Black Ops Custom Games editor! Private Matches have never been this customizable. Players will have the ability to structure their games at all new levels of granularity. From variables as simple as Time Limit and Score Limit, or as deep as which weapons, Perks, and gear is available. You want a Pistols Only match? Make one! No longer do custom game modes rely on the "honor system".

 

Furthermore, any Custom Game you create and configure can be placed in your File Share, for friends and the community-at-large to browse, download, and enjoy. You just might create the most addictive new game mode of all time from the comfort of your own living room!

 

In-Game Friends List

We’ve integrated a built-in Friends List into the in-game User Interface. You’ll be able to browse Recent Players, Friends, navigate their File Shares, Recent Games, Combat Records -- all within this in-game menu system designed to streamline the social process within the game. Sending game invites and joining Friends’ games has never been simpler than in Call of Duty: Black Ops.

 

Regional Matchmaking & Party Privacy

Call of Duty: Black Ops will support regional matchmaking filters on a global scale. So, no matter where you’re at in the world, you will have the ability to specify whether you want to match with players from other geographical regions, or only those local to you. This will make communication and lag a much less intrusive variable on your gameplay experience.

 

Additionally, given Black Ops will support joining games in progress via an even simpler built-in in-game Friends List interface, we’ll allow a Party leader to lock down his lobby to Invite Only, Friends Only, or even Close it altogether if he wants to be in complete control over who enters and exits the Party Lobby.

 

Emblems Do NOT Reset with Prestige

This one is pretty cut-and-dry -- a frequently asked question is, "Will my kickass emblem I spent hours perfecting be lost when I prestige??" The answer is, "NO!" -- Emblems are one of the only aspects of Black Ops MP that do not get a full reset upon entering Prestige. Things that will reset when you Prestige are: XP, COD Points, Challenge progressions, Loadouts, etc.

 

So that’s just a few of the lesser-known components to Call of Duty: Black Ops MP, officially confirmed in one location! What I just described applies to the Xbox 360, PlayStation 3, and the PC -- except for the Split Screen Online play, Regional Matchmaking, and Party Privacy. That’s just 360 and PS3.

 

herlig!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

snakk om pc servere og når våpen ble laget eller ikke, kan ikke dere som vil diskutere det lage egen tråd?

 

"Våpen i COD Black Ops"

"Server/lan dings til COD Black Ops"

 

Jeg driter i hvor "ekte" settingen er, hvor ekte er det at du respawner når du blir skutt i huet..Er et spill ta glede i at noen forsøker og ikke klag så jævlig..

 

 

Alltid skal pc spillere spamme slike tråder som dette med snakk om servere,lan osv, blir så piss lei..

 

Du har missforstått poenget med denne tråden. Istedet for å produsere titalls tråden om forskjellige små emner som folk relaterer til Black Ops er en slik fellestråd perfekt for å ta en liten diskusjon rundt, ja våpen f.eks.

 

Ut ifra det du skriver klarer jeg bare å lese at de som spiller på PC og måtte ha noe å si om/rundt dette spillet forsøpler tråden med emner om servere, lan osv. Ting som er veldig relevant i en tråd rundt/om CoD:Black Ops.

Jeg må nesten spørre; forventer du at et forum du kun er en av flere hundre som leser, skal være 100% på linje med deg? Nå får du gi deg... Er det noe som ikke er av interesse for deg så driter du i det. Ferdig.

Lenke til kommentar

Hva er det med alle 11-16åringene som er helt opphengt i cod? COD4 var bra, men ikke så kjempe kjempe bra. mw2 sugde pikk. Hva gjør at folk tror at black ops autmatisk blir konge?

Cod4 var det ultimate fps spillet på Pc, noe det fortsatt er i mine øyne.

 

Jeg tror black ops kommer til og bli bra, men da i form av underholdning.

Lenke til kommentar

HAR FÅTT BLACK OPS!

 

Sjekk ut channelen min for Black Ops videoer og subscribe hvis du vil se mer!

 

Får inntrykk av at dette er din film. Men et par spørsmål:

Du er norsk går jeg ut ifra - på filmen ser det ut som språket er satt til fransk. Noen spesiell grunn til det?

Det står "first game ever!" - Men folk er da lidlig rank 20 og 30 i filmen. Dette er vel da altså ikke den første matchen noen sinne?

 

Så er dette egentlig dine filmer? I utgangspunktet tviler jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...