Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HAR FÅTT BLACK OPS!

 

Sjekk ut channelen min for Black Ops videoer og subscribe hvis du vil se mer!

 

Får inntrykk av at dette er din film. Men et par spørsmål:

Du er norsk går jeg ut ifra - på filmen ser det ut som språket er satt til fransk. Noen spesiell grunn til det?

Det står "first game ever!" - Men folk er da lidlig rank 20 og 30 i filmen. Dette er vel da altså ikke den første matchen noen sinne?

 

Så er dette egentlig dine filmer? I utgangspunktet tviler jeg.

1. Måtte bytte til fransk på PS3en fordi de franske serverne er de eneste som er oppe nå, altså, eneste måten å spille online på.

2. First game ever = Mitt første game, ikke verdens første game. Grunnen til at folk er i lvl 20-30, er fordi folk har hatt spillet en stund og da spilt mye online. Jeg fikk spillet på fredag, men visste ikke hvordan jeg kom online før i går kveld.

Og hvis du tar på HD fullscreen på starten av videoen, ser du at det er nichoBK som spiller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Egentlig ganske off-topic spørsmål, men nå er jeg jo her.

 

Hjemme har vi en ruter i øverst etasje, og fire ethernet kabler tilkoblet denne. Vi har en som går ned til kjelleren, hvor jeg har min PS3. Men, samtidig som jeg spiller, vil jeg også ha muligheten til å være på Skype/andre nettbaserte tjenester. Vi har ikke plass til flere ethernet kabler i ruteren, og alle de andre kablene blir brukt i andre rom.

 

Finnes det noen enkel måte å få to ethernet kabler nedi kjelleren? Jeg har ikke peiling på slikt.

 

Tror det beste faktisk vil være å skaffe seg trådløst. På trådløse routere er det alltid kabelutganger også. Har aldri hørt om, og fant ikke ved søk, en form for splitter som lar deg dele opp kabelsignalet. Alt er uansett trådløst for tiden. Pc'er, PS3'n din osv.

Spør familien/husstanden om å gå til anskaffelse av en skikkelig trådløs router :)

Ja, trådløs vil nok kanskje være smartest i dette tilfellet, men jeg er sikker på at jeg har lest at det går an å få to kabler utav én. I tillegg er jeg ikke veldig fascinert av trådløst internett, da jeg synes internett via Ethernet går mye kjappere.

Kjøp deg en gammel router, koble til ledningen fra PS3'n til den og derreter koble PS3 og Pc til routeren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen får spillet før release uansett. "Dette innebærer riktignok IKKE at vi kommer til å sende spillet tidligere da dette ikke tillates av Activision Blizzard." <- mail fra game.no

Sikker på det?

Jeg fikk mitt på lørdag, ædda bædda! :p

 

Ja, jeg er VELDIG sikker..

 

2h379ck.jpg

 

Vet ikke hvordan du vanligvis svarer på en quote, men jeg svarer på den quoten som er over teksten min og ikke under. MAO jeg svarte Nakmus som sa at ingen får spillet før release med ditt quote om at du allerede har fått det. Jeg stilte ikke spørsål til deg om du har fått det...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skryter ikke, jeg ville bare bevise en gang for alle att jeg har det. Er lei av att folk tror jeg lyver eller kommer med sånne "okei?" og "sikker på det?" lignende svar.

 

EDIT: Beklager, jeg trodde du pekte mot meg siden det ikke var noe svar under mitt innlegg.

Endret av Karmany1234
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sendte dette til Elkjøp etter mye snakk fram og tilbake:

 

Hei

 

Det spørsmålet jeg stilte var et ja/nei spørsmål.

Jeg og hundrevis av andre fikk en mail på fredag hvor det var bekreftet av spillet var sendt!

 

Så får jeg OG hundrevis av andre en mail i dag at det er sendt!

 

Jeg har fått LOVET 2 ganger at jeg kommer til å få spillet til release.

Hvorfor "lyver" dere til kundene deres når dere ikke kan garantere at man får det på release? I tillegg sier dere at sendte det på Fredag men i realiteten sendte dere det i dag tidlig! Sjansen er minimal for at jeg og alle andre har spillet i hånda i morgen(Tirsdag).

 

Vis jeg ikke har det på Tirsdag vil jeg gjerne ha mine 410 kr igjen så jeg kan gå å kjøpe det i en fysisk Elkjøp butikk (Sandefjord). Jeg vil da med glede sende spillet i retur eller gå til min lokale Elkjøp butikk å levere det tilbake når jeg får det.:)

 

 

Fikk svar fra en fornuftig person!

 

Hei og takk for din henvendelse

Ut ifra den informasjonen vi har fått skal alle kunder som har forhåndsbestillt dette ha denne til realise som er den 09.11.10.

Men da den sendes som brevpost med posten norge kan ikke vi garantere dette 100%, da vi ikke fysisk legger den i postkassen din selv.

 

Vi beklager om du ser på dette som om vi lyver for deg, det er selvfølgelig ikke vår hensikt og holde noe skjult får våre kunder.

 

Dersom det viser seg at spillet ikke er motatt på realise dagen ber vi deg kontakte oss pr tlf så løser vi dette problemet da.

 

Håper dette er til hjelp.

 

 

 

 

 

Vi ønsker deg en fortsatt fin dag, og du er hjertlig velkommen til å kontakte oss igjen!

 

Med vennlig hilsen

Desiree

Kundesenteret

 

 

 

Ser ut som det ordner seg til slutt.. Ligger det ikke i postkassa mi i morgen så ringer jeg de også krever jeg å kunne få spillet på Elkjøp Sandefjord også tusler jeg rolig ned ditt(løper som bare F#!")

Endret av Sebboo
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vis jeg ikke har det på Tirsdag vil jeg gjerne ha mine 410 kr igjen så jeg kan gå å kjøpe det i en fysisk Elkjøp butikk (Sandefjord). Jeg vil da med glede sende spillet i retur eller gå til min lokale Elkjøp butikk å levere det tilbake når jeg får det.:)

Det er vel ikke værre enn å benytte seg av angrefrist i det tilfelle da, så burde vel ikke være noe problem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håper BO har en del store baner ala Wasteland. Prøvde nettopp en kjapp runde FFA i MW2, og på denne banen går det så det dundrer (har ikke spilt på over et halvt år, så de små banene funker dårlig). Store baner er mye lettere å forholde seg til IMO, liker ikke trange bybaner der man aldri ser fienden før man er død. Fingers crossed :) Ikke noe er som svære baner hvor man flyr rundt med AUG og skyter folk i gok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...