Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Hihihihi patchen fiksa ikke rerolls (Hardline Pro) av SAM og Sentry :3

 

??? HELDIG :(

 

Jeg kan bare skifte care pakke og ikke SAM turret og sentry :'(

parcha på psn men ikke xbox/pc? funka hos meg i går(PC)

 

Er du heldig ender du opp som host... da slipper du sure tasseladder som forlater kampen etter runde 8 så alle må starte på nytt

 

Hvorfor gidder du å spille zombie med noen du ikke kjenner, man er jo avhengig av å samarbeide for å nå langt, men når du spiller med helt ukjente vil de bare tenke på seg selv. Spill med noen du kjenner så blir det ikke noe tull med at noen bare stikker osv.

 

På WaW på PC, var det faktisk mulig å komme langt med randoms på zombie. Hvis du søkte etter games, så kunne du bare velge noen servere som hadde name som "Pro only" eller "no noobs". Selv ble jeg kjent med flere der som jeg spillte mere med.. Da avtalte jeg kjeldent med noen for å spille det, mens nå må jeg det hver gang.. Rekorden min var også med randoms på WaW..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

39/2 nå, TDM på jungle. Fikk nesten dårlig samvittighet. Alle spawna på samme sted mens jeg hadde Chopper Gunner oppe... sier egentlig bare hvor bakvendt spillet er laget

Lenke til kommentar

Har merket at alle jeg spiller med online er alltid muta av en eller annen grunn :hmm: de tegningene av volum er kryssa over og er rødt på alle helle tiden (ikke på meg),så jeg kan ikke høre noen.

 

Har sjekka instillinger men finner ingenting :hrm:

 

 

Noen som har opplevd noe sånt?

 

 

 

Ingen som har peiling eller har samme problem ?

Lenke til kommentar

Siden du sier du har sjekket innstillinger så aner jeg ikke, men man kan under konsoll innstillinger velge mellom et par instillinger (friends only o.l). Veit dog ikke om alternativet å mute alle er der.

 

EDIT: Jeg tenkte selvfølgelig automatisk Xbox :)

Endret av bas
Lenke til kommentar

Siden du sier du har sjekket innstillinger så aner jeg ikke, men man kan under konsoll innstillinger velge mellom et par instillinger (friends only o.l). Veit dog ikke om alternativet å mute alle er der.

 

EDIT: Jeg tenkte selvfølgelig automatisk Xbox :)

 

Har xbox ja.

 

Jeg sjekka kun intillinger på selve spillet og ikke konsollen, så skal se om jeg finner noe der :thumbup:

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle teste spillet én siste gang nå, før jeg evt. ga opp. Konklusjonen er at dette faktisk er det KLART dårligste spillet jeg noensinne har vært borti. Det er virkelig INGENTING som funker i onlinedelen. Greit, jeg har faktisk ingen problemer med FPS lenger, men det er ikke det som gjør at spillet "lagger". Det føles røskete (som om fiendene humper bortover), kontrollen er fullstendig håpløs (jeg er ikke i stand til å aime, mens aimen min i f.eks. MW2 er upåklagelig), det er for mange folk på banene (man dør eller får en kill innen 2 sek fra spawning HVER gang), jeg ser ofte ikke folk før de har tatt meg (pingen er fin, de er likevel plutselig der), lyden er FULLSTENDIG ute (jeg bruker lyden aktivt i MW2 - her er det ikke noe klart stereobilde, og mange lyder kommer ikke i det hele tatt). Det føles rett og slett som et flash-spill (som i gamle spill i Flashplayer 6), samme grad av flyt. Det sier også sitt at jeg ofte kan starte med 10-15 deaths uten å få kills, til tross for at jeg kommer BAK fienden. I MW2 kunne jeg fått 3 ganger så mange kills som deaths på samme tid ved utelukkende å møte folk face to face...This game is broken! MW2 er uten å overdrive 100 ganger bedre, det kjører tross alt knirkefritt såfremt host er kurant.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...