Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, det er morsomt å se hvordan en del konsoll-spillere rakker ned på hverandre, og krangler om hvilken av 360 og ps3 som er best. Så kommer PC-folka oppå der igjen og sier at ps3 og 360 suger, begge to, og at orn'tlig folk spiller på pc.

Jeg spiller på ps3. Kom igjen. Døm meg nord og ned, så skal jeg få vise dere hvor hardt jeg driter i det.

Lenke til kommentar
se på statistikk over hvor folk spiller COD. Det er ihvertfall ikke på PC.

Kanskje fordi Trey bare har portet over COD rett fra Xbox og skrevet PC på coveret?

 

Og nei, det var ingen "konsollkrig", da det var snakk om at det virker som at Activision mer eller mindre driter i PC.

Endret av Enquad
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z
se på statistikk over hvor folk spiller COD. Det er ihvertfall ikke på PC.

Kanskje fordi Trey bare har portet over COD rett fra Xbox og skrevet PC på coveret?

 

Og nei, det var ingen "konsollkrig", da det var snakk om at det virker som at Activision mer eller mindre driter i PC.

Flere på ps3 og, der fucker jo 3arch bare alt opp. Portet til ps3 og så er forsatt flere på konsoll.

Lenke til kommentar
se på statistikk over hvor folk spiller COD. Det er ihvertfall ikke på PC.

Kanskje fordi Trey bare har portet over COD rett fra Xbox og skrevet PC på coveret?

 

Og nei, det var ingen "konsollkrig", da det var snakk om at det virker som at Activision mer eller mindre driter i PC.

Flere på ps3 og, der fucker jo 3arch bare alt opp. Portet til ps3 og så er forsatt flere på konsoll.

Hvor mange spillere hadde konsoller hatt om v hadde fjernet de 12 år gamle micspammerene?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
se på statistikk over hvor folk spiller COD. Det er ihvertfall ikke på PC.

Kanskje fordi Trey bare har portet over COD rett fra Xbox og skrevet PC på coveret?

 

Og nei, det var ingen "konsollkrig", da det var snakk om at det virker som at Activision mer eller mindre driter i PC.

Flere på ps3 og, der fucker jo 3arch bare alt opp. Portet til ps3 og så er forsatt flere på konsoll.

Hvor mange spillere hadde konsoller hatt om v hadde fjernet de 12 år gamle micspammerene?

 

Det er ikke solgt 1 mill COD: Black Ops spill til PC engang, til konsoll, både PS3 og X360 er det solgt rundt 14,5 million eksemplarer.

Tror faktisk ikke at 13 millioner av dem er 12 åringer.

Lenke til kommentar

Byrden av at de fleste Boxer shippes med mic.

Personlig ser jeg ikke noe problem. Er jo bare å mute de som hyler og bråker så fælt.

I spill som Halo og Mw1/2 er jo dette gjort med ett enkelt knappetrykk i lobby.

Dette var tydeligvis litt i vanskeligste laget for Black ops som trenger 2, men det er alikevel en smal sak.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Fullt klar over muting, men irriterende å bruke gametid på det.

Som sagt, må ikke bruke tid på muting ved PC, så argumentet med muting blir feil.

 

Forferdelig offtopic, jeg avslutter der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...