Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller på FPS spill på pc. Forstår ikke hvordan folk kan spille på consoll med de pinnine. Mye bedre med noe presist som en mus, men det er jo bare en vanesak.

- Spillet mye billigere til pc.

- Nivået på consoll er mye lavere enn på pc, fordi mange ikke mestrer å styre med pinner, og de som gjør det får lettere kills, så du får større nivå forskjell. Har sett enkelste videoer fra consoll som aldri hadde gått på pc, fordi de hadde blitt skutt med en gang. (Shoot me if i am wrong, har ikke spilt så mye på consoll)

- Pc har dedicated servers.

- Det er heller ingen micspammere. Har hørt EN som har brukt micen en gang siden jeg fikk spillet.

 

Ser ingen grunn til å spille på consoll, utenom at folk ikke har råd til en gaming pc.

Endret av mas222
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er pros og cons med alt. Ja, det er vanskeligere å sikte med gamepad, men det er også lettere å bevege seg nøyaktig. Det er kjipt med MIC-spammere, men når man spiller objectives kan det også være en stor fordel at mange har mic. Personlig er jeg ikke lenger interessert i å legge ned den innsatsen det er å opprettholde en dugandes gaming PC, så jeg spiller på PS3 og Xbox. Ingenting er "best", folk bare foretrekker forskjellige ting. Men likevel spår jeg at denne samme diskusjonen kommer opp om 4 sider.

 

Anyway, jeg hvilke maps liker folk best? Selv har jeg blitt skikkelig glad i Summit, og føler at det er et kart jeg forstår godt nå. Håper på flere medium til små maps i neste map pack.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Grunner til konsoll:

1. Slipper å oppgradere pcen

2. SLipper å kjøpe dyr pc

3. Du vet alltid at spillet fungerer på din konsoll

4. enklere å spille multiplayer

5. digg å relaxe i sofaen på storskjermen

 

 

jeg takler ikke pc. men er god på konsoll.

Dette er jeg absolutt enig i at er pros'a med konsoll!

Gaming made easy.

Lenke til kommentar

Alinoe: Hmmm, beste map? Ikke godt å si, fordi jeg liker i grunn de fleste med et par unntak. De tre nederste liker jeg ikke særskilt. Nå skal det sies at jeg kun spiller Demolition (HC) så lista er basert på den game mode'n.

 

Fra best til dårligst:

 

Array

Jungle

WMD

Launch

Summit

Crisis

Firing Range

Grid

Villa

Havana

Hanoi

Radiation

Cracked

Nuketown

Lenke til kommentar

Grunner til konsoll:

1. Slipper å oppgradere pcen

2. SLipper å kjøpe dyr pc

3. Du vet alltid at spillet fungerer på din konsoll

4. enklere å spille multiplayer

5. digg å relaxe i sofaen på storskjermen

 

 

jeg takler ikke pc. men er god på konsoll.

Ikke når konsollen ryker :)

 

Men neida, det er cons og pros for alt, som henrik, sa, hvis det er kun spilling du er interessert i, så er nok en konsoll bedre for deg enn pc.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Alinoe: Hmmm, beste map? Ikke godt å si, fordi jeg liker i grunn de fleste med et par unntak. De tre nederste liker jeg ikke særskilt. Nå skal det sies at jeg kun spiller Demolition (HC) så lista er basert på den game mode'n.

 

Fra best til dårligst:

 

Array

Jungle

WMD

Launch

Summit

Crisis

Firing Range

Grid

Villa

Havana

Hanoi

Radiation

Cracked

Nuketown

Du har faktisk nøyaktig motsatt smak enn meg, stilig.

 

FOLK VIL SPILLE PÅ DET DE FØLER ER BEST FOR DEM, ikke så sykt vanskelig å forstå er det?

 

Og nei, det er helt komplett umulig å mute folk på ps3 når du ikke er inni gamet enda. Når du går innpå playercardet til micspammerene så står det enten ikke mute der, ellers så fungerer ikke den jævla mute knappen. TA DET HELT MED RO! Dette fungerer på Xbox! Kun ps3 som har det slik.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Irriterende å bruke gametid på det? Å mute noen tar hva? 0,4 sekunder?

Du slipper det på PC fordi 10% av de som spiller har mic.

ville tro de fleste av de som spiller pc bruker headset, med mic?

er vel heller at det kan være like enkelt å bare bruke textchat, eller bruke andre voice-programmer i bakgrunnen om du skal snakke med venner mens du spiller.

Lenke til kommentar

Akkurat det med kontroll greiene er jo likt for alle innenfor samme plattformen.

Å sammenligne kontrollen og spillemåten på 2 forskjellige plattformer, blir feil.

 

Ikke når det er nettopp to forskjellige plattformer man sammenligner? :S

 

Synes forøvrig Nuketown er den verste banen, tett etterfulgt av Jungle. Nuketown er helt kaotisk, og mengden med eksplosiver som fyker rundt den banen i løpet av en runde gjør at "luck" stiger betraktelig. Jeg vet ikke hva det er med jungle, jeg gjør det bare alltid dårlig på den banen. Yndlingsbanen min er Hanoi.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Nei, å si at det er mye lettere å aime på pc enn på ps 3, da det er likt for alle på pc og likt for alle på ps3. Hadde pc og ps3 spilt mot hverandre så kunne vi sagt den ene var bedre enn den andre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...