Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Still, det gir ingen grunn til å nedprioritere PC fremfor billige konsoll uten verdi.

 

Godt eksempel på dette fra Call of Duty forumet:

 

You got it all wrong.

Activision is being paid by Microsoft and pays Treyarch, Infinity Ward and other developers to make bugged PC games.

Reason? Horribly simple. "Xbox has no bugs, every1 buy xbox" and "xbox gets exclusive updates 1 month ahead of everyone else, every1 buy xbox". Why would microsoft want to hurt their windows OS sales with Xbox sales? Simple: M$ is being paid by Intel! Intel wants all PCs to have only intel inside, no nvidia, no ati, only intel. Intel video cards are crap (won't open America for you in this, will I?), not made to play games, so people should not try to, move to consoles instead! And buy only intel PCs for work!

 

 

 

Greit nok, det var sarkasme. Men det skulle f**** ikke forundre meg om det var sant.

Endret av Enquad
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Bullshit.

Konsoll er for kids som ikke har penger til skillelig gaming-utstyr.

 

 

Du er 16 år, du er per definisjon en "kid". PÅ den alderen har man absolutt null begrep om penger overhodet, så det er nok ikke lett å se hvorfor ikke alle har PC-utstyr til 10+ k, men vent 5 år så går det nok opp et lys ;)

Lenke til kommentar

Å mestre joysticker med autoaim er ikke noe stress.

 

Du er 16 år, du er per definisjon en "kid". PÅ den alderen har man absolutt null begrep om penger overhodet, så det er nok ikke lett å se hvorfor ikke alle har PC-utstyr til 10+ k, men vent 5 år så går det nok opp et lys ;)

Har jeg ikke det? Jeg har da økonomi som fag på Service og Samferdsel. Endret av Enquad
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har selv godt den linja da det her salg og service og har fagbrev i dag :new_woot: Hadde vel aldri lekser^^

 

men det at du går den linja betyr ikke at du kan økonomi... når du kommer pp i 20 årne og skal ha bil, hus/leie, kjøpe all mat selv så har du ikke råd til å kjøpe deg gamerutstyr for sykt mye penger.

 

når du bor alene har du MYE i utgifter

 

bil kostnader

forikringer

leie/lån

strøm

mat.

 

 

men om 5 år så går det nokk opp for deg at det å bruke konsoll ikke har noe med alder å gjøre men heller at man har mindre å bruke på morrosaker som voksen og må tenke økonomi:)

 

men nokk off topic

Lenke til kommentar

true, men det med pc v konsoll kan vries skikkelig på=)

 

pc gaming er for de med 0 liv mens konsoll er for de med liv som vil spille av og til:D.

 

pc=spillnerd

konsoll= hipp kul fyr

 

Nå er jeg trøtt og skjønner kanskje ikke eventuell sarkasme/ironi...

Men måtte seriøst le når jeg leste det der! Haha

Så det du sier at siden jeg har en pc til en del kr er jeg en svett spillnerd uten venner og håp om dame? Og du som har konsoll er hipp?

Greit nok jeg spiller en del og jeg er over gjennomsnittet god i flere online spill men har fortsatt tid til å være sosial, jobbe, gå på høgskole og har en F. F. How is that possible?

Lenke til kommentar

true, men det med pc v konsoll kan vries skikkelig på=)

 

pc gaming er for de med 0 liv mens konsoll er for de med liv som vil spille av og til:D.

 

pc=spillnerd

konsoll= hipp kul fyr

 

Nå er jeg trøtt og skjønner kanskje ikke eventuell sarkasme/ironi...

Men måtte seriøst le når jeg leste det der! Haha

Så det du sier at siden jeg har en pc til en del kr er jeg en svett spillnerd uten venner og håp om dame? Og du som har konsoll er hipp?

Greit nok jeg spiller en del og jeg er over gjennomsnittet god i flere online spill men har fortsatt tid til å være sosial, jobbe, gå på høgskole og har en F. F. How is that possible?

lies, alle pc nerder er stygge fete små avsosiale svettinger. :ph34r:

Lenke til kommentar

Snittet er mye høyere på PC, det skulle jo bare mangle, men konsoll holder et ganske høyt snitt det og. Du vil også, på konsoll, møte et mer bredt utvalg av skills, ettersom hvor mange som eier det på konsoll kontra PC. Har fått et inntrykk av at det er kun de hardcore gamerne som sitter med spillet på PC. De som spiller for å kose seg har det på konsoll.

 

Føler at når man spiller på PC så blir det mer alvorlig med engang. I tillegg har ikke COD hatt allverden med stabilitet på PC, noe som vi 360 eiere heller har merket lite av. Det fine med konsoll er å slippe å bytte deler bare fordi maskinen er fra "svak".

 

Uansett blir det feil å rake ned på MS for at de vil ha eksklusive pakker til seg selv. Som et stort internasjonalt firma er vel det ganske logisk? MS gir vel mer eller mindre faen i om dere får spilt det på PC. De vet jo allerede at Windows er 1.valg, for å spille på Mac er Wack.

 

Forferdelig latterlig av deg og bruke penger som et argument til at folk ikke gidder å eie PCer til 10k bare for å spille på dem. Fler tallet er i mot deg ihvertfall, se på statistikk over hvor folk spiller COD. Det er ihvertfall ikke på PC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...