Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Menneh, kan man skru av theatre filminga? tenker spillet kan bli mer smoth om den slippe rå filma ALT

 

Demofiler er ikke råfilm. Slik jeg har skjønt det så er demobotten en "spiller" som tar opp hele matchen i demo format, i steden for å spille. Du laster deretter ned .dem fila fra denne "spilleren". Om det er snakk om lagg innblandet så er det eventuellt fordi det er for mange spillere på serveren.

 

Men er rimelig sikker på at all lagg og choppy framerate (i alle fall store deler) er spillet sitt feil, og treyarch jobber med å fikse det.

Lenke til kommentar

De bruker samme grafikkmotor som base (MW1), men har endret på den.

Alt har blitt mindre om du har endra oppløsninga eller FOV.

Magasinene på de fleste er 30 skudd. Klarer du ikke drepe minst 4 stk så er det ikke magasinet sin feil.

 

Så vidt jeg har skjønnt, så bruker det Quake 3 motor (?).

Nei oppløsninga er samme.

På MW2 så hadde jeg ikke starta en runde med 0-10.

Så jeg veit ikke om jeg plutselig suger, eller what.

 

Men det virker fortsatt som om magasinene går tomme på 3 sekunder. Ikke som mw2. Mw2 var kanskje 5-6 kills på et magasin. Om ikke mer.

 

Her bruker jeg kanskje 2 magasin på ÉN spiller :<

 

1024x768 var jo default på MW2, right? ELler var det faktisk 800x600?

 

Anyways, så syns jeg det er aaaaltfor stor forskjell på MW2 og BO.

Lenke til kommentar

Tja, si det ofte, så blir det naturlig. =P

Da tror jeg du må si "mappe" litt oftere, for folder er engelsk. Og her snakker vi norsk! :p

 

Her bruker jeg kanskje 2 magasin på ÉN spiller :<

Det er mer recoil på BO da, så du trenger litt bedre aim hvis du skal drepe flere på ett magasin. Den laggen gjør det også litt vanskeligere å aime riktig.(hvis du har lagg da)

Lenke til kommentar

Her bruker jeg kanskje 2 magasin på ÉN spiller :<

Det er mer recoil på BO da, så du trenger litt bedre aim hvis du skal drepe flere på ett magasin. Den laggen gjør det også litt vanskeligere å aime riktig.(hvis du har lagg da)

Dersom man har den klassiske hakkinga og lagen i dette spillet kommer man aldri så langt som til at recoil gjør det vanskeligere...Hos meg hakker det, og det gjør at man både ser fiender altfor seint (bildet oppdateres rett og slett for sakte) og i tillegg blir det umulig å sikte. Har merka at det er mer rekyll, men bare om jeg skyter folk bakfra eller ut i lufta. Selv ikke kniv rekker man å få ut pga. hakking. Prøvde så MW2, og får killstreaks så det dundrer av den grunn at man faktisk ser fienden FØR man er død.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Noen andre som har opplevet å miste rank? Som oftest når jeg joiner en server, so spiller jeg gjennom 2-3 maps før jeg leaver. Men jeg vet ikke NÅR jeg skal leave, for å ikke miste ranks. Jeg gjør det altid i loading screen, eller på neste map. Men uansett, så mister jeg altid 1-2 rank. Noen som vet hva jeg kan gjøre? :p

 

Rank? Leave? Loading screen? Hva har skjedd med gramatikken til Norges unge?

 

Antar at rang lagres på PC'en, slik det var med CoD4? Ta å lagre profilen din i en annen folder i tillegg som reserve.

Hmmmmm

Lenke til kommentar

De bruker samme grafikkmotor som base (MW1), men har endret på den.

Alt har blitt mindre om du har endra oppløsninga eller FOV.

Magasinene på de fleste er 30 skudd. Klarer du ikke drepe minst 4 stk så er det ikke magasinet sin feil.

 

Så vidt jeg har skjønnt, så bruker det Quake 3 motor (?).

Nei oppløsninga er samme.

På MW2 så hadde jeg ikke starta en runde med 0-10.

Så jeg veit ikke om jeg plutselig suger, eller what.

 

Men det virker fortsatt som om magasinene går tomme på 3 sekunder. Ikke som mw2. Mw2 var kanskje 5-6 kills på et magasin. Om ikke mer.

 

Her bruker jeg kanskje 2 magasin på ÉN spiller :<

 

1024x768 var jo default på MW2, right? ELler var det faktisk 800x600?

 

Anyways, så syns jeg det er aaaaltfor stor forskjell på MW2 og BO.

 

¨http://www.youtube.com/watch?v=O0mNJwRbS_o&feature=related

 

Hel magasin på 3sek, så du får bare lære deg å aime ordenlig :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...