Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jeg på level 46 og har låst opp alle assault riflene.

Til nå synes jeg Ak47 er den beste.

 

Ser at Commando har nesten samme stats som Ak47 men Commando har litt bedre accuracy..?

Jeg synes derimot Ak47 er mere treffsikker enn Commandoen,og gjør det bedre med den.

 

Galil er også bra,men likevel synes jeg Ak47 er overlegen alle de andre.

 

Lurer på hva dere andre her har som favorittvåpen?

OG hva synes dere er best av AK47,Commando og Galil?

Lenke til kommentar

Ja da har jeg skrapet sammen rundt 500 kr... Hvor er det billigst å kjøpe black ops til xbox? Da mener jeg butikk og ikke på nettet.

 

Det kommer litt ann på hvor man bor, men tror Elkjøp er relativt billig. Jeg kjøpte det der ihvertfall for 399,-.

Kjøpte du det før eller etter release?

 

Edit: Nå er det kjøpt og kan hentes i butikken i morgen (Elkjøp)

Endret av evenandreas
Lenke til kommentar

De bruker samme grafikkmotor som base (MW1), men har endret på den.

Alt har blitt mindre om du har endra oppløsninga eller FOV.

Magasinene på de fleste er 30 skudd. Klarer du ikke drepe minst 4 stk så er det ikke magasinet sin feil.

 

Så vidt jeg har skjønnt, så bruker det Quake 3 motor (?).

Nei oppløsninga er samme.

På MW2 så hadde jeg ikke starta en runde med 0-10.

Så jeg veit ikke om jeg plutselig suger, eller what.

 

Men det virker fortsatt som om magasinene går tomme på 3 sekunder. Ikke som mw2. Mw2 var kanskje 5-6 kills på et magasin. Om ikke mer.

 

Her bruker jeg kanskje 2 magasin på ÉN spiller :<

 

1024x768 var jo default på MW2, right? ELler var det faktisk 800x600?

 

Anyways, så syns jeg det er aaaaltfor stor forskjell på MW2 og BO.

 

¨http://www.youtube.com/watch?v=O0mNJwRbS_o&feature=related

 

Hel magasin på 3sek, så du får bare lære deg å aime ordenlig :yes:

 

Ja, men det er flott hvordan du bruker sammenligninger. Med tanke på at Black Ops da ikke er et spill

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som irriterer meg over hvor lang tid det tar for å få våpenet opp i aim??

Tror jeg har vært i ca. 100 cowboy standoffs med variabelt resultat.. Poenget er vel ikke å løpe rundt med våpenet i aim konstant?

 

Sleight of Hand pro? Den gjør at reloading og aiming går fortere.

 

Jeg dropper lett fiender på 5-6 skudd..

er noe som heter å kontrollere skuddene, og ikke bare holde museknappen inne som veldig veldig veldig veldig veldig mange cod spillere gjør

 

Word

 

Spiller på PC og har spilt forskjellige first person shooters i totalt 8 år, etterhvert lærer man seg å sikte og kontrollere skuddene :) Spesielt med nye spill er det mange som ikke har hatt slike spill før og ikke kan det. De kjøper det nyeste spillet på markedet og da ender man opp med fullt av noobs, med unntak selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Sliter med masse problemer online(PS3). Funker aldri å joine en kompis når de sender meg game invite. Det kommer alltid en feilmelding, og bare drit. Signalstyrken er på rundt 40%. Ellers så sliter jeg med å komme meg gjennom en helt vanlig runde. Kommer enten "connection interrupted" eller en annen feilmelding. Førsteinntrykket av Black Ops er at det er fylt med masse lagging, og bugs.

Noen som vet om noen løsning på problemene?

Lenke til kommentar

Spiller dere normal eller hc på pc? Jeg har spilt hc frem til lvl 48 siden jeg trodde det var mer "seriøst", men jeg prøvde et par runder vanlig isted, og imo var det var betydelig vanskeligere. På hc er det bare å spraye i vei og håpe at et skudd treffer, mens man i normal faktisk må aime litt og recoil blir et problem. Litt usikker på om jeg skal bytte siden folk tåler latterlig mye i normal, men det er kanskje bare en tilvenningssak.

Endret av bögfisk
Lenke til kommentar

Imo så er normal for vanskelig i forhold til hvor mye dmg man gir. I MW2 så var det stopping power, men det tok bort en viktig perk. Samme om du bruker silencer, mister en attachment, og det er mye svakere.

 

HC igjen er for lett, hadde det vært en mellomting, litt mer HP, men uten HUD så hadde jeg glatt valgt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...