Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Noen andre som merker at de har utrolig lite å gjøre når Black Ops ikke funker? lol

Syns aldri det funker, så idag ble det MW2...Ja, det har sine mangler (den siste timen ble det meg og en kompis sammen med kun noobs mot noen av de beste spillerne jeg har sett - merkelig oppdeling av lag), men det FUNGERER. Det lagger ikke, og online er alltid oppe.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei. Spillet er dritt og intet annet. Jo, litt mer dritt.

Får ikke spilt en eneste wager match uten insane lagg(vanlige ranked matches går bra) som resulterer i at jeg er blakk. Alt med dette spillet er bullshit... Dette er verre enn å hive 400 kroner ut av vinduet, siden det bruker jeg 2 sek på, mens jeg har brukt mange timer på å spilt et uferdig spill som jeg aldri ga opp håpet på skulle bli fiksa. Men nå har jeg endelig gitt opp håpet! :new_woot:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

La no Treyarch få patche slik at laggen forsvinner, jeg tror det er massiv lagg fordi det er sinnsykt mange som har kjøpt det, en person kan ha regna feil om det etc etc. Mange grunner til hva som kan ha skjedd, det dere må tenke på er at de patcher daglig nesten så om en uke elns er lagg vekke.

 

BTW: På PS3 funker det biff.

Lenke til kommentar

Dette er verre enn å hive 400 kroner ut av vinduet, siden det bruker jeg 2 sek på, mens jeg har brukt mange timer på å spilt et uferdig spill som jeg aldri ga opp håpet på skulle bli fiksa. Men nå har jeg endelig gitt opp håpet! :new_woot:

 

Du skriver som om spillet har vært ute i 6 måneder.. GG.

 

Og nei jeg forsvarer ikke det å slippe ett spill i den tilstanded blops er i nå, jeg hater det, men det får da være måte på.

Lenke til kommentar

Kan ikke forstå at de ikke kjørte en liten beta på pc :thumbdown: Dette spillet er rett og slett porta fra konsoll til pc og der gikk det galt. Jeg holder meg til pc en uke til og hvis de ikke får ræve i gir så kjøper jeg det til Xbox bare for å spille spillet.

 

Jeg har den følelsen av at de store spill studioene gir opp FPS med mus og tastatur. Nå venter jeg bare på at Counter Strike Extra Source kommer til Xbox og Ps3..

Lenke til kommentar

Kan ikke forstå at de ikke kjørte en liten beta på pc :thumbdown: Dette spillet er rett og slett porta fra konsoll til pc og der gikk det galt. Jeg holder meg til pc en uke til og hvis de ikke får ræve i gir så kjøper jeg det til Xbox bare for å spille spillet.

 

Jeg har den følelsen av at de store spill studioene gir opp FPS med mus og tastatur. Nå venter jeg bare på at Counter Strike Extra Source kommer til Xbox og Ps3..

noe som ville ha vært sykt nais, slipper vi alle de cheaterne :nei:

Lenke til kommentar

Kan ikke forstå at de ikke kjørte en liten beta på pc :thumbdown: Dette spillet er rett og slett porta fra konsoll til pc og der gikk det galt. Jeg holder meg til pc en uke til og hvis de ikke får ræve i gir så kjøper jeg det til Xbox bare for å spille spillet.

 

Jeg har den følelsen av at de store spill studioene gir opp FPS med mus og tastatur. Nå venter jeg bare på at Counter Strike Extra Source kommer til Xbox og Ps3..

noe som ville ha vært sykt nais, slipper vi alle de cheaterne :nei:

 

Haha ja :p

Lenke til kommentar

Noen som veit om engine er laget for konsoller eller pc?

Folk snakker om at spillet er porta, men jeg er usikker.

 

Hvis det er samme engine som COD4 brukte en gang i tiden (bare modifisert) så stemmer vel dette heller dårlig med porting, da er det isåfall porta fra PC til konsoll..

 

Ikke at dette betyr noe for ytelsen til spillet nå, det er vel liten tvil om at den er dårlig, men som sagt, er bare nysgjerrig.. :)

Lenke til kommentar

Glad jeg ikke forhåndsbestilte dette spillet her. Nå som alle tilbakemeldingene er negative skal jeg ikke kjøpe spillet :)

All tilbakemelding er ikke negativ! Spillet ser ganske morro ut, bortsett fra at denne laggen ødelegger hele oplevelsen. Men bare de får patcha det, så tror jeg det vil bli ganske bra.

 

Forresten, er det noen som har fått lastet ned noe som kan ligne på en patch? Snakka med en fra usa, og han sa det var kommet flere updateringer som hadde fikset den aller meste. Men er dette bare kommet til USA da?

 

Ang. den portinga, så kan det hende den microsoft avtalen inneholder noe om at de skal lage den for xbox og så porte det til ps3 og PC. but idk :p

Lenke til kommentar

Noen som veit om engine er laget for konsoller eller pc?

Folk snakker om at spillet er porta, men jeg er usikker.

 

Hvis det er samme engine som COD4 brukte en gang i tiden (bare modifisert) så stemmer vel dette heller dårlig med porting, da er det isåfall porta fra PC til konsoll..

 

Ikke at dette betyr noe for ytelsen til spillet nå, det er vel liten tvil om at den er dårlig, men som sagt, er bare nysgjerrig.. :)

Det har jo ikke noe å si. Om de tok CoD4-motoren, og så lagde spillet til XBox hovedsaklig, så porta det til PC, så er det jo fortsatt porta.

 

Jeg for min del har lite lag nå, funka fjell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...