Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er det bare meg eller er det noe galt med zombie-moden når man skal spille online?, jeg og en til sliter med og få spillt sammen online! men får spillt solo og det er jævla bra. Eller så har det vel vært klikk i går med servere, og det lagger når man sjekker last kill? ellers er det bra spill :)

Jeg får ikke zombie-modusen til å fungere online. Ved invite skjer det ingenting, den du inviterer aner det jo ikke...

Edit: Gir opp dette spillet snart...Zombie fungerer ikke, multiplayer er preget av både lag og hakking til tross for nedsatt grafikk (føles som å sitte på en bærbar med dårlig grafikkort - med både dårlig grafikk og hakking), og singleplayer flyter så dårlig at det ikke er mulig å aime ordentlig engang. Treyarch har en uke på seg - ellers leverer jeg spillet tilbake. MW2 flyter jo perfekt, og i BO føles det umulig å sikte. Trenger absolutt ikke et nytt spill i året, all den tid fjorårets spill er det eneste som er spillbart. Heller et år til med MW2.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Jeg har spilt til rank 8 og synes spillet er gøy, men det har veldig mange mangler. Lag og dårlig grafikk (grafikk som virker tung å drive, hvertfall) preger spillet ganske sterkt. Jeg lukter en retur til MW2 hvis ikke det kommer noen updates, selv om jeg har spilt det over 550 timer. MW2 har også sine mangler, men de går ikke utover selve spillopplevelsen.

Lenke til kommentar

Noen andre som har opplevet å miste rank? Som oftest når jeg joiner en server, so spiller jeg gjennom 2-3 maps før jeg leaver. Men jeg vet ikke NÅR jeg skal leave, for å ikke miste ranks. Jeg gjør det altid i loading screen, eller på neste map. Men uansett, så mister jeg altid 1-2 rank. Noen som vet hva jeg kan gjøre? :p

 

Rank? Leave? Loading screen? Hva har skjedd med gramatikken til Norges unge?

 

Antar at rang lagres på PC'en, slik det var med CoD4? Ta å lagre profilen din i en annen folder i tillegg som reserve.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noen andre som har opplevet å miste rank? Som oftest når jeg joiner en server, so spiller jeg gjennom 2-3 maps før jeg leaver. Men jeg vet ikke NÅR jeg skal leave, for å ikke miste ranks. Jeg gjør det altid i loading screen, eller på neste map. Men uansett, så mister jeg altid 1-2 rank. Noen som vet hva jeg kan gjøre? :p

 

Rank? Leave? Loading screen? Hva har skjedd med gramatikken til Norges unge?

 

Antar at rang lagres på PC'en, slik det var med CoD4? Ta å lagre profilen din i en annen folder i tillegg som reserve.

 

Hva er galt med å si det på engelsk? skal vi si lasteskjerm?

Lenke til kommentar

Noe som irriterer meg så jævlig, er spawningsystemet. Har 1.24 i K/D, men i de andre CoD spillene har jeg kommet opp i 3. Noen som vet om det blir fikset?

 

Er blitt kommentert på twitter fra en av utviklerene at de ser på det.

Vet ikke om det er bekreftet at de skal FIKSE noe ang spawningen.

 

Jeg velger å tro det blir gjort noe med :)

Lenke til kommentar

En kompis mista nettopp alt han hadde gjort, han blei lvl 1 igjen. Nokon som har opplevd det same på PC?

JA, det er 10 stk minst i de siste sidene som spør om akurat det samme. er det noen andre som opplever dette...

 

 

"Er det mulig og filme skjermen på en ps3 med black ops uten og bruke eget kamera? Tenker og legge en gameplay ut på youtube"

 

Ja, theatre mode i spillet. mmen fungerer ikke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...