Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil anbefale å se denne:

 

http://www.gametrailers.com/video/review-call-of/707271

 

God anmeldelse, og for oss som drifter i singel player, får den fantastisk score. Tar man vekk "Story" blir det lett en 9,5 + ;)

 

Trenger virkelig svar på dette! Er snakk om pc her.

 

Hvordan får jeg innstallert BO uten steam? Har cd'en, så har ikke kjøpt via nettet.

Nettet mitt er latterlig treigt, så vil helst slippe å installere 6gb med 200kb/s.

 

Noen som har en ide om hva jeg skal gjøre?

 

Er man ikke nødt til å ha steam dA?

Lenke til kommentar

Jo, men hva skal man med en cd med hele spillet, hvis man ikke får lasta ned fra cden? som går ca. 20 ganger raskere enn nettet mitt :(

 

Har ikke spillet enda, men som jeg vet har steam alltid vært sånn fucka, slik at det er bare serial-keyen som gjelder. Det vil si at brukeren din er den som eier spillet, så du kan laste det ned hvor du vil uten cd-en. Derfor må du passe godt på brukeren.

Vet ikke om man kan innstalere med cd-en, burde være mulig.

Lenke til kommentar

Fint, får fast file error på singleplayer. Og det er ingenting som hjelper mot det -.-

 

Uansett:

Hello,

 

Currently it appears the only way to find your server is via the server browser. As for changing the config the official rcon tools is the only way to do it at the moment. This is due to the game developers disabling changing the config through other means at this time. If you still have questions or concerns, please let us know.

 

Kind Regards,

 

"Kallo [GS]"

Matthew France

GameServers.com

Lenke til kommentar

Mine tanker om Black Ops etter 2 og ett halvt game spillt (level 5 eller noe i den duren).

 

Det virker utrolig balansert. Tar lengre tid å drepe folk, men ikke lekepistol mye. Last standen har såpass delay at du blir drept i en 1on1 combat, men kan klare deg om du blir skutt av randoms i ei klynge. Eksplosivene virker mye mindre dødelige, så kan ikke se for meg at det blir mye granatspamming. Største problemet mitt var vel at jeg ikke kunne noen av kartene, så ble mye bomveier og sånn, heh.

 

MEN! Wager matches må finjusteres. I alle fall serveropplegget der. Fikk skutt en person i Gun Game, og så streika serveren til Treyarch (Treyarch Gun #15). Kjpt å miste 500CP sånn helt ut av vinduet, men sånn får det gå. Trodde at wager matches hadde server browser jeg..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Se der, et skikkelig konstruktivt bidrag til tråden. Men sånn seriøst, dette er jo smak og behag. Ikke dra igang en diskusjon rundt dette. Noen liker PC, noen liker PS3, noen liker Xbox. Og inne på forumet her er det en fin blanding av alle 3 gruppene.

 

Etter noen timers spilling liker jeg veldig godt det jeg har opplevd så langt. Når serverne kommer seg opp på beina igjen blir dette fantastisk. En lang finger, den i midten, til mw2 tida. Dette er spillet man fortjener :)

 

De fleste som står på sitt og sier at ps3 (f.eks) er bedre enn PC til å game FPS på har aldri skikkelig prøvd det på PC.

 

Christian

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...