Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, fikk det i går og har spilelt nå. vi har åpnet nat og alt som er mulig. stefaren min er datateknikker. men har alikavell strict på nat pga drittmodemet fra ringnett:@

 

Ingen ports skal være sperret fra ett modem. (med unntak av moden/ruterbokser som kan "styres" på hjemmesiden til leverandøren). Alle slike innstillinger og firewalls er nok i ruteren..

Lenke til kommentar

Ja, fikk det i går og har spilelt nå. vi har åpnet nat og alt som er mulig. stefaren min er datateknikker. men har alikavell strict på nat pga drittmodemet fra ringnett:@

 

Ingen ports skal være sperret fra ett modem. (med unntak av moden/ruterbokser som kan "styres" på hjemmesiden til leverandøren). Alle slike innstillinger og firewalls er nok i ruteren..

 

jeg vet, men alt fungerte fint til forgje modem røyk og etter vi fikk nye modemet så har det bare vært problemer med NAT. portene er åpne på routeren og modemet men noe i modemet fucker alt opp

Lenke til kommentar

Jeg spilte meg opp til lvl 14 i dag før jeg begynte på kveldsvakt. Og hvis man ser bort fra den infernalske laggen det er til tider, som jeg regner med blir fikset i løpet av noen dager. Så må jeg si at dette var ufattelig bra, nesten helt på høyde med COD4! Og jeg setter ekstra pris på dette spillet etter å ha lidd meg gjennom noen timer med den grusomme MoH MPen.

 

Jeg synes de har slått en fin balanse mellom det som var bra i COD4 og MW2 uten å ta med alt rasket som forsøplet MW2. Men det blir jo helt sikkert litt mere nyansert når alle har unlocket det meste.

 

Kartene virker alle unike og gøyale, mye spennende og varierte våpen/attachments og nye ting som å stupe frem på magen gjør at jeg koser meg veldig! Dette hadde jeg ikke trodd Treyarch var kapable til, og jeg kan ikke vente til å komme meg hjem fra jobb og spille i natt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

41 brukere her nå. Folk begynt å komme seg hjem fra jobb og skole eller?

Nærmer seg, smyger meg hjemover E39 etter jobb -_-

 

Kan jeg få spør hvilke skole du jobber på? Forstår vist det blir for sensitivt ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...