Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Har fortsatt problemet med at jeg ikke får innstallert fra disken...

Hvis jeg skal installere fra steam tar dette 7-8 timer. Ergo, nei det gidder jeg ikke.

Hvorfor har man disken med alt på, hvis man må laste ned via Steam?

Noen har funnet en løsning man laster ned fra selve disken og ikke Steam? :ermm:

Jeg sitter med samme forpulte faenskapen selv og får den IKKE til å installere fra DVD'n.

 

Dette møter jeg på clean install:

755153.jpeg

755155.jpeg

755157.jpeg

 

Der stanser den hos meg. Da ligger spillet i library på steam, men da ber den meg laste ned over 8GB med filer som jeg allerede har på DVD'n! flott...

Eksakt(!) samme boks jeg også får opp. Jeg var på siste strek, men der stoppa det og ingenting mer skjedde...

 

Bare for å sjekke: dere har prøvd å trykke "Uninstall" på installeren først?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen flere som har problemer med å joine matcher? Snakker da hvilken som helst type...den er jævlig treig nå! Kan det ha noe med nettet å gjøre?

Det samme skjer her! Får opp en eller annen warning om at serveren er nede og at jeg kan gå på callofduty.com/blackops/status.

 

EDIT: Nvm, det funker nå. :)

Endret av Exozza
Lenke til kommentar

Finner bare ikke ut hva den sniperen heter :hrm: Den på 1:14. Den ligner sykt på SV-98, men den kom jo ikke før i 1998. Kan være en GOL, men tror ikke det er den heller. Og 5. killstreaken ser ut til å være en missil man kan fly rundt på bana. Ikke som en predator som flyr rett ned.

 

 

PSG-1

Lenke til kommentar

Ok hva faen ... Er på et av di siste missionene i SP, der hvor Mason kommer seg løs fra stolen. Når Hudson når han igjen, kommer dialogen mens animasjonene stopper. Etter det står bildet helt stille, lyden er på, men ingenting skjer...

 

Mange kommer til å bli sure for at du spoiler det tror jeg.

 

De er hissige på dette forumet.

 

Dette er btw trolig min post nr 4000 :)

Lenke til kommentar

Når jeg fyrer opp SP får jeg se intro videoen, Mason som snakker. Og det siste han sier er "We went to kill castro" eller noe i den duren. Herfra skal spillet laste seg inn og jeg regner med at filmen er over og man trer inn i en rolle, men her henger spillet seg opp! blir helt svart og jeg må lukke spillet gjennom oppgavebehandling... Er det noe jeg mangler? patch? update?

 

 

Har spilt litt MP, men det lagger som fy... Selv med lave settings. MW2 fløyt glatt på high

 

Ingen med noe lignende?

Lenke til kommentar

Første inntrykket fra xbox versjonen er iværtfall at Treyarch må ansette noen som vet hvordan man lager nettkode. Selv på fiberlinjen til en annen nordmann henger ikke spillet med og folk faller om sekundet etter du plasserte siste kule i dem. På den andre siden koser jeg meg med spillet. Veldig frigjørende å ikke måtte velge stopping power som perk. Oppsettet som blir brukt nå virker å være Ninja+ Ghost.

Forøvrig virker ninja å være litt meningsløst da lyden i spillet er veldig rar. Jeg sitter med Astro headset + mixamp og hører ikke folk gå forbi. Alt høres veldig hult ut på en måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...