Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som har problemer med at det hakker og freezer etc; Dette er noe vi må deale med de første dagene (Desverre). 90% Av spillerne online akkurat nå sliter med akkurat det samme.

 

Imo, så har Treyarch og Activision solgt oss en patetisk, uferdig beta-versjon.

Endret av Ch : )
Lenke til kommentar

Ja, fikk det i går og har spilelt nå. vi har åpnet nat og alt som er mulig. stefaren min er datateknikker. men har alikavell strict på nat pga drittmodemet fra ringnett:@

 

Ingen ports skal være sperret fra ett modem. (med unntak av moden/ruterbokser som kan "styres" på hjemmesiden til leverandøren). Alle slike innstillinger og firewalls er nok i ruteren..

 

jeg vet, men alt fungerte fint til forgje modem røyk og etter vi fikk nye modemet så har det bare vært problemer med NAT. portene er åpne på routeren og modemet men noe i modemet fucker alt opp

 

Prøvd og koble consolen rett til modemet det skal gå. Vis det ikke funker må du åpne noen porter

Ka er det du bruker (pc, xbox, ps3)

Lenke til kommentar

Ja, fikk det i går og har spilelt nå. vi har åpnet nat og alt som er mulig. stefaren min er datateknikker. men har alikavell strict på nat pga drittmodemet fra ringnett:@

 

Ingen ports skal være sperret fra ett modem. (med unntak av moden/ruterbokser som kan "styres" på hjemmesiden til leverandøren). Alle slike innstillinger og firewalls er nok i ruteren..

 

jeg vet, men alt fungerte fint til forgje modem røyk og etter vi fikk nye modemet så har det bare vært problemer med NAT. portene er åpne på routeren og modemet men noe i modemet fucker alt opp

 

Prøvd og koble consolen rett til modemet det skal gå. Vis det ikke funker må du åpne noen porter

Ka er det du bruker (pc, xbox, ps3)

 

ps3. tester i kveld

Lenke til kommentar

Ja, fikk det i går og har spilelt nå. vi har åpnet nat og alt som er mulig. stefaren min er datateknikker. men har alikavell strict på nat pga drittmodemet fra ringnett:@

 

Ingen ports skal være sperret fra ett modem. (med unntak av moden/ruterbokser som kan "styres" på hjemmesiden til leverandøren). Alle slike innstillinger og firewalls er nok i ruteren..

 

jeg vet, men alt fungerte fint til forgje modem røyk og etter vi fikk nye modemet så har det bare vært problemer med NAT. portene er åpne på routeren og modemet men noe i modemet fucker alt opp

 

Prøvd og koble consolen rett til modemet det skal gå. Vis det ikke funker må du åpne noen porter

Ka er det du bruker (pc, xbox, ps3)

 

Testet du å åpne opp noen porter eller å koble direkte til modemet

 

 

Det er noen modem som har port kodene sånn at man trenger bare å velge playstaisjon network

 

 

 

ps3. tester i kveld

 

Testet du å åpne opp noen porter eller å koble direkte til modemet

 

Det er noen modem som har port kodene sånn at man trenger bare å velge playstaisjon network

Lenke til kommentar

Se der, et skikkelig konstruktivt bidrag til tråden. Men sånn seriøst, dette er jo smak og behag. Ikke dra igang en diskusjon rundt dette. Noen liker PC, noen liker PS3, noen liker Xbox. Og inne på forumet her er det en fin blanding av alle 3 gruppene.

 

Etter noen timers spilling liker jeg veldig godt det jeg har opplevd så langt. Når serverne kommer seg opp på beina igjen blir dette fantastisk. En lang finger, den i midten, til mw2 tida. Dette er spillet man fortjener :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Laster ned spillet. Gleder meg til det er ferdig, blir deilig å teste det nye skjermkortet :)

 

Spiller du på pc

 

Xbox eller ps3 er så mye bedre

Jeg må si meg uenig der.

 

Jeg foretrekker mus fremfor joysticks, det er så mye mer behagelig og det er mye mer nøyaktig aim med mus fremfor joysticks. Jeg liker også å gjøre ting på PC, å kunne enkelt multitaske samtidig som man spiller, venter på ny game osv er et stort pluss.

Det faktum at man kan spille med opp til 1600p res på PC vs 1080 res på PS3/Xbox 360 sier sitt. Har selv Xbox 360, PS3 og Wii, men jeg må si at jeg foretrekker PC for det meste.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...