Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Laster ned spillet. Gleder meg til det er ferdig, blir deilig å teste det nye skjermkortet :)

 

Spiller du på pc

 

Xbox eller ps3 er så mye bedre

Jeg må si meg uenig der.

 

Jeg foretrekker mus fremfor joysticks, det er så mye mer behagelig og det er mye mer nøyaktig aim med mus fremfor joysticks. Jeg liker også å gjøre ting på PC, å kunne enkelt multitaske samtidig som man spiller, venter på ny game osv er et stort pluss.

Det faktum at man kan spille med opp til 1600p res på PC vs 1080 res på PS3/Xbox 360 sier sitt. Har selv Xbox 360, PS3 og Wii, men jeg må si at jeg foretrekker PC for det meste.

 

Du har kansje rett på det men man må ha en dyr og god pc for å kunne spille store spill

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er fortsatt en diskusjon kjent som "endeløs" fordi alle har sine preferanser og vil ikke skifte syn fordi noen andre syns noe annet. At det i det heletatt ble en diskusjon irriterer meg, fordi selv om det "relevant" til denne tråden så er det en 100% unødvendig diskusjon. Vi har sett den utallige ganger før og vi har ikke behov for en slik diskusjon i denne tråden.

Lenke til kommentar

Du har kansje rett på det men man må ha en dyr og god pc for å kunne spille store spill

Hva kan man si, er fint å ha penger nok til en bra PC og monitor ;)

 

Gleder meg til å spille på min 27" monitor med 1400p res.

faktisk i teorien er det ikke grense på pc oppløsningen.

Hvem sa at det var en grense? Da jeg nevnte opp til 1600 tidligere var dette fordi de fleste monitorer (hvis ikke alle atm) går bare opp til 1600 (30"). Jeg tviler også på at de har alternativer over 1600 res i Black Ops også, men ikke skyt meg hvis jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...