Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

Andre som har problemer med første brettet ?

 

Siterer andre som sliter med nøyaktig det samme

 

"im having problems every time the btr blows up its sais your actions have killed your team itssss sooo anoying wats goin on!

"

 

 

 

When I am on the first mission after killing Castro I can not get past the BTR part of the mission. Whatever I do it says "my actions caused my team to be killed".

 

Anyone else getting this problem?

When I am on the first mission after killing Castro I can not get past the BTR part of the mission. Whatever I do it says "my actions caused my team to be killed". Anyone else getting this problem?

 

Andre som har problemer med første brettet ?

 

Siterer andre som sliter med nøyaktig det samme

 

"im having problems every time the btr blows up its sais your actions have killed your team itssss sooo anoying wats goin on!

"

 

 

 

When I am on the first mission after killing Castro I can not get past the BTR part of the mission. Whatever I do it says "my actions caused my team to be killed".

 

Anyone else getting this problem?

When I am on the first mission after killing Castro I can not get past the BTR part of the mission. Whatever I do it says "my actions caused my team to be killed". Anyone else getting this problem?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Andre som har problemer med første brettet ?

 

 

*masse quotes"

 

 

nop

 

er nok bare deg

 

lol omfg bamf takk for det ironiske svaret

 

Imponerende at du fikk plass til hele hodet oppi ræva di, men kanskje på tide at du drar det ut nå

 

Hvis du ikke har et konstruktivt svar på problemet så er det bare til å ligge unna

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar

Har fortsatt problemet med at jeg ikke får innstallert fra disken...

Hvis jeg skal installere fra steam tar dette 7-8 timer. Ergo, nei det gidder jeg ikke.

Hvorfor har man disken med alt på, hvis man må laste ned via Steam?

Noen har funnet en løsning man laster ned fra selve disken og ikke Steam? :ermm:

Lenke til kommentar

Har fortsatt problemet med at jeg ikke får innstallert fra disken...

Hvis jeg skal installere fra steam tar dette 7-8 timer. Ergo, nei det gidder jeg ikke.

Hvorfor har man disken med alt på, hvis man må laste ned via Steam?

Noen har funnet en løsning man laster ned fra selve disken og ikke Steam? :ermm:

Jeg sitter med samme forpulte faenskapen selv og får den IKKE til å installere fra DVD'n.

 

Dette møter jeg på clean install:

755153.jpeg

755155.jpeg

755157.jpeg

 

Der stanser den hos meg. Da ligger spillet i library på steam, men da ber den meg laste ned over 8GB med filer som jeg allerede har på DVD'n! flott...

Lenke til kommentar

MÅ jeg oppdatere black ops før jeg kan spille det? har er endelig ferdig med innstallasjonen også sier den at jeg MÅ oppdatere og det tar enda 1time og 20min :no:

 

Og der fikk jeg melding om at steam serverene var for optatte til å ta hånd om min "request"

Endret av mhen93
Lenke til kommentar

Har fortsatt problemet med at jeg ikke får innstallert fra disken...

Hvis jeg skal installere fra steam tar dette 7-8 timer. Ergo, nei det gidder jeg ikke.

Hvorfor har man disken med alt på, hvis man må laste ned via Steam?

Noen har funnet en løsning man laster ned fra selve disken og ikke Steam? :ermm:

Jeg sitter med samme forpulte faenskapen selv og får den IKKE til å installere fra DVD'n.

 

Dette møter jeg på clean install:

755153.jpeg

755155.jpeg

755157.jpeg

 

Der stanser den hos meg. Da ligger spillet i library på steam, men da ber den meg laste ned over 8GB med filer som jeg allerede har på DVD'n! flott...

Eksakt(!) samme boks jeg også får opp. Jeg var på siste strek, men der stoppa det og ingenting mer skjedde...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...