Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Du har kansje rett på det men man må ha en dyr og god pc for å kunne spille store spill

Hva kan man si, er fint å ha penger nok til en bra PC og monitor ;)

 

Gleder meg til å spille på min 27" monitor med 1400p res.

faktisk i teorien er det ikke grense på pc oppløsningen.

Hvem sa at det var en grense? Da jeg nevnte opp til 1600 tidligere var dette fordi de fleste monitorer (hvis ikke alle atm) går bare opp til 1600 (30"). Jeg tviler også på at de har alternativer over 1600 res i Black Ops også, men ikke skyt meg hvis jeg tar feil.

tenkte bare å nevne det :b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har allerede lasta ned 50% på steam, men prøver å bruke cden. Spillet går rett til steam og laster ned derifra isteden, why?

 

I tilfelle andre hadde problemer med at spillet heller ville lastes ned enn å innstalleres: Trykk uninstall først. Trodde dvden ville legge seg over de 50% jeg hadde ferdiglasta, men den gang ei.

Lenke til kommentar

14:43 i dag: Posten/Bring har fått melding fra avsender om at det kommer en sending, men denne er foreløpig ikke mottatt. For eventuelle spørsmål, ta kontakt med avsender

 

Noen som vet når på dagen det sendes post med evt. fly? Denne pakken skal sendes fra Sandefjord > Trondheim.

Er det i det hele tatt mulighet for at de har sendt den, uten å ha oppdatert online?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...