Gå til innhold

Tour de France 2011


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En tragedie. Uansett, synes jeg Kaggestad og Dag O2 tar litt vel i når de uttaler seg om eventuelle straffer til føreren av bilen.

 

Nei, det synes jeg ikke i det hele tatt. Synes ikke du han fortjener straff? Kanskje jeg skal ta å kjøre deg ned å si at jeg prøvde å unngå en marihøne? Hadde ikke du vært enig i evt straffene fra Dag Otto og Kaggestag til meg?

 

 

Midt oppi dette. Trekk pusten, og tenk på at føreren 99% sikkert ikke mente det, og at h*n er ett menneske, med følelser.

 

Det driter jeg loddrett i. Jeg håper de henger han i et tre. :)

 

Så det du prøver å si er, hvis en fyr dreper en bekjent av deg ved å kjøre på h*n (og sjåføren er full), skal man ta ta hensyn til sjåføren og tenke at han er et menneske og mente det ikke? Han var full og da er det greit? Ja okay.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

En tragedie. Uansett, synes jeg Kaggestad og Dag O2 tar litt vel i når de uttaler seg om eventuelle straffer til føreren av bilen.

 

Nei, det synes jeg ikke i det hele tatt. Synes ikke du han fortjener straff? Kanskje jeg skal ta å kjøre deg ned å si at jeg prøvde å unngå en marihøne? Hadde ikke du vært enig i evt straffene fra Dag Otto og Kaggestag til meg?

 

 

Midt oppi dette. Trekk pusten, og tenk på at føreren 99% sikkert ikke mente det, og at h*n er ett menneske, med følelser.

 

Det driter jeg loddrett i. Jeg håper de henger han i et tre. :)

 

Så det du prøver å si er, hvis en fyr dreper en bekjent av deg ved å kjøre på h*n (og sjåføren er full), skal man ta ta hensyn til sjåføren og tenke at han er et menneske og mente det ikke? Han var full og da er det greit? Ja okay.

 

Fyren var ikke full. Det er ingen som er uenig i at han bør straffes, men det var ikke drap eller drapsforsøk. Hoogerland skjønner dette selv. Ulykker skjer.

Lenke til kommentar

Noen andre som gjør seg tanker om Contadors forholdsvis anonyme prestasjon så langt? Veit han har vært uhledig og involvert i mye knall og fall og klager over et kne, men det skulle ikke forundre meg om han nå viser menneskelige tegn fordi han rett og slett ikke tør å dope seg etter alt oppstyret (veit han ikke er dømt for noe, men man begynner å tenke).

Lenke til kommentar

Kommer Hoogerland tilbake på tirsdag tror dere? Er jo spekulasjoner om han også må bryte pga. dette her

Var et skikkelig brutalt kræsj, men så heldigvis ut til å ha gått (relativt) bra. Er ikke umulig at han er tilbake på tirsdag, men jeg har vanskeligheter med å se at han fullfører touren.

 

Noen andre som gjør seg tanker om Contadors forholdsvis anonyme prestasjon så langt? Veit han har vært uhledig og involvert i mye knall og fall og klager over et kne, men det skulle ikke forundre meg om han nå viser menneskelige tegn fordi han rett og slett ikke tør å dope seg etter alt oppstyret (veit han ikke er dømt for noe, men man begynner å tenke).

Flere kræsj + at han har giroen i beina. Stort sett alle som kjørte brukbart i giroen har kjært elendig i touren til nå, som vanlig.

 

Men det er uansett litt tidlig å si. Vi får se hva som skjer på torsdag.

Lenke til kommentar

Hvorfor mistet ikke sjåføren førerkortet sitt?

 

Den sjåføren må være en jævlig idiot når har prøvd å kjøre forbi der han var. Man må jo vite når han skal kjøre, og ikke være i veien for syklistene! Det var jo utrolig smalt som det var, også skal en bil forbi? WTF? Dumme faen! :wallbash:

Lenke til kommentar

Det var i hvert fall ikke mye sprut i beina til Contador i dag. Var heldig mtp at det ikke ble en sprekk i gruppa han satt i, for han tapte mange meter fra fronten av feltet da de andre rytterne, med Gilbert i spissen drog til.

 

Hørte dere forøvrig det Thor sa i dag? Han hadde visst kjørt over en annen sykkel i en av massekræsjene! Griseflaks at han ikke tryna. Da kunne Touren vært over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...