Gå til innhold

Tour de France 2011


Latias

Anbefalte innlegg

Så kjedelig det ville vært om alle bare stod med kuken i hånda. Nei, morsomt at folk løper med, men de må selvsagt holde avstand slik at rytterene ikke blir hindret. De er så vant til løpende folk at det neppe har så mye å si.

 

Som skrevet "og plager de mer enn du hjelper".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wow, svært åpent av Smith. Tror de fleste som følger TDF syntes det innerst inne er litt gøy med massevelt og drama sålenge vi ikke snakker alvorlige skader eller dødsfall. Jeg syntes synd på dem som brekker kragebeinet osv, men dette er en risikosport og slik skjer. Det fryder meg selv sagt ikke, men det var litt morsomme scener når bilen meide ned to ryttere her forleden dag siden det gikk bra med begge to.

Lenke til kommentar

So what? TdF er mye mer enn bare sykkelrittet.

 

oorah, I know. Og for min del så kan man drikke seg så snydens full at man vagt husker en rytter, eller gå rundt uten en tråd, men se nå for all del å ha vettet i behold i forhold til syklistene!

 

Ang. bil vs sykkel krasjen. Mange av oss ser jo på "fail-videos" hvor folk gjerne blir skadet, og ler. Forskjellen der er vel "kun" at det var en utenforstående som gjorde det farligere enn det skulle ha vært for syklistene.

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...