Gå til innhold

Tour de France 2011


Latias

Anbefalte innlegg

Måte på hvor lenge Thor skal bruke ekstra krefter på å tviholde på gultrøya når han ikke har sjanse på den til slutt uansett. Håper han ikke er veldig redusert med tanke på den grønne, eller hva han nå tenker å prøve på når han mister den gule.

 

Tror ikke han prøver seg på den grønne i alle fall. På den innlagte spurten i dag gav han totalt faen, så vidt jeg så. Blir spennende å se hva som blir prioriteringa!

 

Edit: @DJ_Dark, det er det sykeste!

Endret av janovi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oscar Pereiro vant fordi Landis ble tatt i doping, forøvrig Landis som gikk i det monsterbruddet alene bare dagen etter han tapte MYE tid til de andre favorittene.

Bruddet til Pereiro endte 29 minutter foran hovedfeltet ser jeg. På den 16 etapper sprakk han totalt før han vant overlegent på den 17 etappen.

 

Edit: Landis altså.

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Trist, skremmende greier. Du velger ikke å kjøre på en syklist fremfor et tre.

Syke greier. Forsvarer ikke bilføreren nå, så tolk dette riktig. Men hadde han kjørt inn i treet ville jo bilen blitt slynget ut i veibanen og sannsynligvis meid med seg noen av syklistene, noen av bilene bak ville sikkert krasjet inn i synderen og det ville blitt en langt større ulykke enn det ble. Så slik situasjonen var gjorde han faktisk det riktige, problemet er jo at bilføreren aldri skulle satt seg selv i den situasjonen han kom i. Helt vanvittig.

Lenke til kommentar

 

 

PVR-dekoder, mann.

 

Har det, hjemme.

 

Så nå reprisen og fy faen altså. Jeg skulle vært der, hengt sjåføren opp i et tre med tau og slått han som en annen piñata til "godteriet" falt ut. Bilen skulle også vært slått med et balltre og tent på.

 

Men fratatt førerkortet og livstid i fengsel er heller ikke så gale.

 

Alt-Ctrl og dere andre som snakker om treet: Han var faen mange meter i fra treet, så hold kjeft om at han kjørte inni de for å unngå treet.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...