Gå til innhold

Tour de France 2011


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Jeg driter i Manchester United. Vil at Rooney skal score mål."

Blir veldig annerledes.. Du heide på laget til Hushovd før han kom dit, du kanskje? :)

 

Er vel mer sånn at man heier på laget der syklisten til landet ditt er, og da er det jo naturlig å heie på den personen.. Litt selvmotsigende, men ja, du skjønner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, det blir ikke annerledes. Sykling er en lagsport, og hverken Thor eller Edvald er førstekapteiner på sitt lag, og det er helt latterlig med folk som sier at de gir faen når Thor eller Edvald ikke vinner. Thor gjorde en kjempejobb i den gule trøya og ble også nummer seks på etappen. Edvald kjørte inn til en 13. plass. Meget bra av begge to.

Lenke til kommentar

Nei, hadde det vært et norsk lag med (ala Saxo Bank i Danmark) ville jeg vært pro det. Samme om lagsjefen var norsk. Men nå er det kun to norske syklister med og jeg ønsker selvfølgelig at de skal være med å gjøre seg bemerket. Det er superbra at Thor f.eks iklær seg den gule trøya og jeg håper han kommer til å snappe etappeseire i bakker der feite-Tyler faller av. Fordi jeg gir fullstendig faen i hvordan laget hans gjør det. Sykkelsport er en lagsport der enkeltindivider vinner. Fotball er en lagsport der hele laget vinner, tilogmed de på benken (Owen).

Lenke til kommentar

Jeg tror konflikten som vi blir presentert mellom Thor og Farrar er betydligere mindre. At Thors ble så glad over Farrars seier, er så man kan lure om at han står sentralt i taktikken. Og at han er med å trekke opp Farrar, i gul trøye på et amerikansk lag 4. juli, det blir lagt merke til. Investering.

 

 

Tredje ting i dagens kinderegget er at Cavendish er sur. Dette øker sjangsene for flere etappeseire og grønn trøye. Et lite poengtap er bare en investering. Om Thor bare hadde tenkt etappeseire, hadde Cancellara aldri klart å stoppe Thor i fjor. Å være godt likt i feltet, er også en investering, som vi har sett betalt seg før. Skulle ikke forundre meg om at han er sportsdirektør om 5 år. I tdf.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser at Vincent Jérôme kom hele 12 min å 2 sekunder bak vinneren på 1. etappen og 5 min og 57 sekunder bak i dag. Har ikke hørt noe om at han sliter med noe. Hvordan er det mulig at en proff sykkelist kommer så langt bak de beste på såpass lette etapper? Hvis han sliter såpass nå hvordan skal han da klare seg over fjell etappene?

Lenke til kommentar

Vet ikke særlig mye om denne rytteren, men kan hende han gjør noen skikkelig hjelperytter-føringer tidlig i løpet for å deretter slippe seg bakover og trille rolig inn etter at jobben hans er fullført. Han har vel ingen intensjoner om å komme inn med hovedfeltet.

Ellers kan det selvfølgelig hende han sliter med noe, ikke vet jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...