Gå til innhold

Tour de France 2011


Latias

Anbefalte innlegg

 

Hvorfor det?

 

Thor tok en tredjeplass på en etappe hvor Tyler ikke ville vært helt i toppen uansett, og han har den gule kun fordi laget vant lagtempoen, ikke hva han har gjort selv. Tyler er en sterkere spurter enn Thor nå, og jeg skjønner at de vil satse på han. Dog skulle jeg gjerne sett Thor i gult på Champs Elysees...

 

Bare å drømme. :)

 

Synes det er greit at de ikke satser på Hushovd i morgen. Han mister jo ikke trøya uansett. Han skal være nest siste, eller sisteopptrekker, og da vil han naturlig nok rulle inn med feltet og beholde den gule.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han roser typer som Hesjedal, Vandevelde og Farrar etter lagtempo innsatsen. Hva med de som kryssa målstreken? Farrar datt jo av, tydelig opptatt av sine egne landsmenn(mulig det var amerikanske reportere...). Mulig jeg er en bitter Norsk brunost elsker, men jeg føler han ga faen i om laget fikk gult eller ikke.

 

Jeg er utrolig spent på spurten i morgen, blir Thor opprekker eller henger han seg på Cavendish og lar resten av Garmin ta opptrekket for Farrar?

Er også utrolig spent på spurtformen til Farrar, på papiret er jo Thor som opptrekker perfekt med Farrar som spurter.

 

Uansett, Thor i gult er digg, håper det ikke ender opp med blodbad som sist :)

Lenke til kommentar

Av alle intervjuene jeg har sett og lest, Hushovd virker ikke spesielt bitter eller misfornøyd med situasjonen sin i laget.

"Hva synes du selv om dagens etappe?"

"Godt fornøyd med seier, men jeg liker ikke hvordan jeg blir behandlet av Vaughters."

 

Det sier seg da selv at han ikke kan si noe slikt. Det han derimot har sagt er at flere lag viser interesse for ham, noe han ikke ville gjort om han ville bli i Garmin.

Lenke til kommentar

Fult mulig å omgå en slik setning og si akkurat det laget ber han om, og fortsatt gi inntrykk av misnøye. Noe jeg ikke har oppfattet fra han, enda.

 

Selvsagt er det ikke optimalt slik som det er nå, å velge Farrar foran Thor er jo en tragikomisk beslutning - La oss se hva som skjer i dag. Det tror jeg blir avgjørende for hans fremtid også. Om de "degraderer" Thor til en hjelpegutt, tror jeg neppe han er i Garmin til neste Le Tour De France.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...