Gå til innhold

Diskusjon.no Starcraft 2 Turnering.


Stream  

129 stemmer

  1. 1. Ønsker du stream og kommentering?

    • Ja
      115
    • Nei
      5
    • Bare Stream, ingen kommentering
      9


Anbefalte innlegg

Ja, men de fikk ut mandag. Mandagen er jo ikke akkurat over. Wishb0ne kunne spille tidlig på mandagen, mens homesmasher kunne spille sent på mandagen. Ser virkelig ikke hvorfor de to er forskjellige. Jeg er også ofte pålogget bnet uten å sitte å nistirre på chatten.

 

Jeg vil egentlig ikke ta parti her. Kan vi ikke bare gjøre dette ordentlig? Vi har jo meldt oss på for å spille.

 

Hvis jeg er den eneste som synes det er greit at vi venter til i morgen så skal jeg slutte å blande meg. Har forsåvidt ingen konsekvenser for meg, men synes bare det er dumt at den ene semifinalen skal bli avgjort på walkover. :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herre min hatt da. Hvor gamle er vi her? Går det ikke bare ann å bli enige? WishBone, mandag er mandag i mine øyne. Blir litt tåpelig at du skal diktere når på mandag kampen skal spilles.

 

Kan dere ikke bare spille i morgen heller da? Er ikke viktig for meg at dere blir ferdig akkurat nå og det vel strengt tatt bare meg igjen som bryr meg. :p

 

Jeg skal ikke diktere når på mandag kampen skal spilles.. Men når han ikke gidda å svare meg når jeg snakka med han/venta 30 min på han så har jeg ingen behov for å kaste bort mer tid på dette. Skal jeg spille denne kampen så får flin si ifra at jeg må. Er jo han som prøve å diktere når kampen skal spilles med å dodge meg når begge er innpå. Han tok forøvrig aldri initiativ til å ta kontakt i forrige uke heller. Alltid jeg som prøvde og få spille med han men han hadde aldri tid.

Lenke til kommentar

Seriøst?

 

Det hadde vært veldig fint hvis dere to hadde klart å spille de kampene deres. Nå har jeg fått sinnssykt mye å gjøre så jeg har mest sannsynligvis ikke tid til å caste finalen før etter onsdag uansett. Hvis det er greit for de andre som deltar/har deltatt så er det greit for meg at dere får en ekstra dag eller to, men da må dere legge alt dette her til side og spille de kampene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...