Gå til innhold

Diskusjon.no Starcraft 2 Turnering.


Stream  

129 stemmer

  1. 1. Ønsker du stream og kommentering?

    • Ja
      115
    • Nei
      5
    • Bare Stream, ingen kommentering
      9


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

når får du commenta flin, hadde jo vært gøy å høre alle feilene mine og grandma's bli pointa ut publicly :p

 

Virker ikke som om det var så veldig stor interesse for det. Så da blir det nok ikke noe av. Dessverre.

Avstemning: Stream (125 medlem(mer) har stemt)

Ønsker du stream og kommentering?

 

1. Ja (112 stemmer [89.60%])

 

Prosent av avstemningen: 89.60%

2. Nei (5 stemmer [4.00%])

 

Prosent av avstemningen: 4.00%

3. Bare Stream, ingen kommentering (8 stemmer [6.40%])

 

Prosent av avstemningen: 6.40%

 

testen sier no ant xD

Lenke til kommentar

Jeg tenkte forresten å gå inn i kommentering. Akkurat kjøpt ny hardware så jeg har mulighet for HD-streaming, samt mikrofon med noisefiltering.

Så om noen ønsker kommentator i neste turnering så stiller jeg.

Skal få laget et par videoer som vil bli lagt ut på http://www.youtube.com/detectableTV så det går an å se nivået på kommenteringen min. Håper det er noe jeg klarer bra.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte forresten å gå inn i kommentering. Akkurat kjøpt ny hardware så jeg har mulighet for HD-streaming, samt mikrofon med noisefiltering.

Så om noen ønsker kommentator i neste turnering så stiller jeg.

Skal få laget et par videoer som vil bli lagt ut på http://www.youtube.com/detectableTV så det går an å se nivået på kommenteringen min. Håper det er noe jeg klarer bra.

vist dette er første gang du skal kommentere vil jeg STERKT anbefale å finne en partner, vet at veldig få første-gangs kommenterere får det særlig bra til på egenhånd, pga det er så lett å få masse tomrom (mangel på ting å si)

få en venn av deg eller noe til å hjelpe deg vist du skal dette, syntes foresten det er flott at vi får noen norske kommentatorer, var planen å gjør d på norsk eller engelsk?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...