Gå til innhold

Diskusjon.no Starcraft 2 Turnering.


Stream  

129 stemmer

  1. 1. Ønsker du stream og kommentering?

    • Ja
      115
    • Nei
      5
    • Bare Stream, ingen kommentering
      9


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm ja jeg ble jo da "litt" forsinket hehe :c

 

edit: og jeg er nå såpass skitten at jeg ikke kan spille (hendene griser til keyboard etc) så vil trenge 15min til å dusje og gjør meg klar, men etter det er jeg klar vist du vil grandma, beklager igjen, veldig dårlig planlagt fra min side :o men det er jo homesmasher style da

Endret av homesmasher
Lenke til kommentar

Hva er vitsen med passord egentlig? Vi kan vel få låv å se de i full grafikk uten at de må lastes opp på youtube osv.. Er jo ingen skade om noen ser det før de ligger på youtube liksom.

 

Hvis det hadde blitt streamet hadde vi jo sett det direkte... å få replays burda da være en selvfølge.

Lenke til kommentar

når får du commenta flin, hadde jo vært gøy å høre alle feilene mine og grandma's bli pointa ut publicly :p

 

Virker ikke som om det var så veldig stor interesse for det. Så da blir det nok ikke noe av. Dessverre.

er vel heller det at mange som gjerne vil se det men kommentering, akkurat som flere av oss som ville ha livestream ikke tar oss bryet med å skrive en post om at vi ønsker det. Lager du en youtube film med kommentering så blir det nok n del her som blir å se den :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...