Gå til innhold

Diskusjon.no Starcraft 2 Turnering.


Stream  

129 stemmer

  1. 1. Ønsker du stream og kommentering?

    • Ja
      115
    • Nei
      5
    • Bare Stream, ingen kommentering
      9


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I sammenheng med det tenkte jeg på en ting. Hva om vi tar opp finalene og legger dem på Youtube. Når det da blir flere diskusjon.no-turneringer kan vi lage en tråd hvor vi lister opp vinneren samt legger en link til finalen på Youtube.

 

Slik:

 

[b]Diskusjon.no turnering nummer 1[/b].

David vs Goliath i finalen: "youtube-link"

Vinner:

[spoiler]
Goliath. 3:0
[/spoiler]


[b]Diskusjon.no turnering nummer 2[/b].

Bob Kåre vs Per Arne i finalen: "youtube-link"

Vinner:

[spoiler]
Per Arne 3:2
[/spoiler]

 

Så kan må få en god oversikt over de respektive turneringene og vinnerne samt linker til finalen på youtube.

Lenke til kommentar

Jeg er enig i at 21:30 på en mandag kan bli litt seint hvis folk skal se på osv. Kan jo bli 5 lange games i værste fall ( 3-2 ). (for meg personlig passer det nok fint, men tenker på andre som kanskje skal på jobb osv). Men hvis ingen andre tidspunkter passer for finalistene så burde det jo bli 21:30 da.

 

Og god idea GrandMa, støtter den.

Lenke til kommentar

Vor tidlig snakker vi egentli, er egentli ikke så ille med tider her heller kastet bare noe ut, hadde bare foretrukket å hatt heljen etc fri :)

 

hva med 20:00 tirsdag? kunne den gått (vist ikke så må du bare foreslå noe du :p )

og iåmed at jeg av og til risker å bli ringt av jobb dagen før og bli bedt om å ta en vakt, så vil jeg bare forbeholde meg en sjanse til at vi kan re-organisere i verste fall forhåpentligvis? :) (vil selvfølgelig si ifra her om noe sånt skjer)

Lenke til kommentar

vordan blir d med streamingen da foresten? du legger vel inn 10min delay eller noe?

om noen synker så lavt at de må juksa i en liten turnering, hvor det ikke en gang er en gevinst. Så får de vel leve med det.

 

Jeg tror ikke det blir noe stort problem, tror de fleste er enige i at det er gøyest å vinne når man ikke jukser. Og hadde det vært en gevinst kunne det kanskje vært et problem.

 

(Dette er kun min mening)

Lenke til kommentar

vordan blir d med streamingen da foresten? du legger vel inn 10min delay eller noe?

 

Regner ikke med at det er nødvendig. Tror det er litt innebygd, men jeg gidder nok ikke jobbe hardt for å få til forsinkelse.

 

Finale info i første post.

Endret av Flin
Lenke til kommentar

Bare spill dere, jeg er på b.net rundt 20.00. Så får vi bare se hva som skjer. Kan muligens caste replays.

 

Er dessuten begrenset hvor kult det er å høre på at jeg kommenterer kampen live, jeg mest sannsynligvis ikke særlig flink.

 

Mange som hadde tenkt å se på?

Endret av Flin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...